Ural:Anonim
Anonim:He gülüm
Ural:sence de fazla uzamadı mı
Anonim:Niye ne oldu ki
Ural:Şuan sadece senin ile sevgili olup sana iltifat eden bütün erkekleri dövmek istiyorum
Anonim:Ural sen beni
Ural:Evet ben seni aklının alamayacağı kadar çok seviyorum ben seninle bir insanın daha görülmeden nasıl özleneceğini öğrendim. Seni 8 aydır tanıyorum fakat sanki seninle doğduğumdan beri tanışıyormuşuz gibi
Anonim:Ural hayatımda başıma gelen en güzel şeysin ama ben seni hak etmiyorum
Ural:Asıl ben seni hak etmiyorum sana beni sevmen için hiç bir şey yapmadım ama sen beni kendine bağlamak için Anonim den yazdın sen dünyanın en güzel seven insanısın.
Anonim:Tamam o zaman ben şimdi okuldan çıkıyorum Branş kafedeyim gelirsin.
Görüldü✅✅Bu çocuk benimle taşşak mı geçiyor diye telefona bakarken bir korna sesi geldi daha sonra görüş alanıma benden bin kat büyük bir tır.
Tırın burada ne iş var panikatağım olduğundan sağlıklı düşünemiyordum ve olduğum yerde donmuş kalmiştım
Hareket edemiyordum.Tır bana yaklaştı ve mutlu son kafama aldığım darbe ve karnımın acısı ile yere kapaklandım ağzımda bir sıcaklık vardı.
Böyle bir sıvı boğazıma tekrar gitmesi ile öksürdüm ve sıvı olarak bildiğim kanın dışarı akmasına sebep oldum.
Kaderimde bu da varmış sevdiğime kavuşacakken ölmek. Ah be Uralım...
Uraldan
Herkes kafenin önünde toplanmıştı polis alarmı sesleri kulağımı tırmalarken o tarafa doğru yürüdüm.
Ayağım bir şeye çarptı bir telefon üstü kırılmış bir telefonYere eğilip aldım.
Ne!!
Anonim bu-Bu bizim anonim ile konuşmalarımızdı.
O zaman... O yerde yatan anonim anonim di.
Batunun sesini duydum "Nil!!"
Demek adı Nildi o tarafa doğru koşup dünyalar güzeli yerde yatan kızın yanına çömeldim.
Sarı saçlarına kan bulaşmıştı gözlerini aralıyıp.
Tebessüm etti.
"U-ural..."
"Buradayım güzelim senin yanındayım bu elini bir daha hiç bırakmayacağım ama sende güçlü ol daha seni istemeye gelicem" dedim gözümden akan yaşlar ile gülerken o da güldü ve birden gözleri kapandı.
Ambülans gelmişti onu bindirdiler.
"Bende gelebilir mıyım"
"Maalesef efendim durumu çok kötü"
"P-peki ama hızlı olun"
Okulun bahçesinde ki arabama atlayıp.
Ambulansı takip etmeye başladım.
Peşimden gelen 5 araba dikkatimi çekti.Biri Batunun öbürü Cemin diğeri
Meriçindi ötekiler ise Destina ve AdelindiAmbülans hastahanenin önünde durdu.
Burada Halam doktordu. Ve kocası ile birlikte burayı işletiyordu.
Anonim temizlenmiş yüzü ile ambulansta çıkarılırken...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Olsun
HumorUyanmam ile kendimi kandırılmış gibi hissettim ne yani her şey rüya mıydı? Aşık olduğum kirpiğine kadar sevdiğim adam rüyamda mı kalmıştı yalan mıydı? Hayır Hayır onu bulucam... Devamı için ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz.