Ural:Anonim bu iş fazla uzadı artık benimle evlen
Anonim:Ha ne diyorsun sen lan
Ural: Diyom ki evlen benle 10 tane çocuk yapak 5 tanesi senin gibi güzel 5 tanesi benim kadar yakışıklı
Anonim:Batu malı şu telefonu Ufala ver Nerede Ural
Ural:Amk Nur'u nasıl anladın o kadar egoda kasmıştım
Anonim:Lan çabuk o mesajı geri al adım yazıyor Ural beni bulur
Görüldü✅✅Anonim:Lan Batu sen benimle taşak mı geçiyon
Görüldü✅✅Sıkılıyorum korkuyorum Allahtan Ural uyuyor du.
Batu piçi neredeydi telefon şuan Kralda da olabilir ama görünürde yok cebinde fln herhalde o mesajı geri alamam gerekiyordu.Ama çocuğa elleyecek halim yoktu.
Aha lan cebinde oraya dokunursam kesin uyanır abi kesin.
ALLAH BENİM BELOMU VERSİNŞimdi okulda keşide çıkmam gerekiyordu ki.
Batu gibi altın bir malı bulabilmek için.
Ilk öncelikle kantine indim bu kesin ordadır.
Göz gezdirdim ve en yakın arkadaşım ile Batuyu gordüm.
En yakın arkadaşımda o gruptan biri idi aynı zamanda ural ve batunun da arkadaşı.
Adı Cem. Normalde Cemler piç olur yazar bu çocuk niye iyiYazar sen bu aralar üşüttün zaten daha hikayenin başında. Ural benim kim olduğumu öğrenecek.
Ya Allah bismillah.
Yanlarına gidip ellerimin terleri ile ikisininde karnına vurdum.
"Siz benimle bir gelin bakim"Batu sırîtarak Cem ise somirtarak
Yanıma geldiler.
"Ah Tanrım siz ikiniz beni öldurüyorsunuz"Cem"Yine ne oldu o Ural mı Bir şey yaptı"
Batu"Olum hayırdır ne bu atar"
Ufak çaplı bir laf dalaşına girmişlerdi ben burada boşuna laf anlatıyorum zaten."Hayy kendinize gelin Batu mal.mısın ne diye uraldan bana mesaj atıyorsun hemde ismimi yazdın mesajı geri al dedim almadin"
Batu " Ne!"
"Nenem Batu nenem"Batu"Nil kafayı mı üşüttün ben bugün Uralın telefonuna ellemedim ayrıca onunda telefonu kaybolmuştu onu arıyirdu."
"Nasıl kayboldu cebinde"
Batu"Yedek telefonu o"
"Ee o zaman bana mesaj atan kimdi başka kimse benim anonim olduğumu bilmiyor""Ya sikeyim böyle işi amınakoyayim"
Herkes Batuya bakıyordu daha doğrusu kızlar çünkü batu şuan oldukça havalıydı.
Deri ceket,Sadece dizleri yırtık siyah bir pantolon,Beyaz bir tişört,damalı vans ayakkabıları ve elinde tuttuğu elektronik porsche anahtarı onu havalı yapıyordu vay be ne mutüş kankalarim var dışardan çok soğuk biri hatta onunla ilk tanışmadan önce yanına gitmeye korkuyordum.Ama şimdi benim kardeşim olmuştu. Ceme bir şeyler olmuştu bu yıl çok değişmişti ve böyle devam ederse ona 8. Bir şans tanımayacağım.
Artık arkasını toplamaktan yattığı kızlardan sevgilisi rolü yaparak kurtarmaktan, Her zor durumunda yanına koşmaktan yoruldum bu olay iğrenç bir şeye dönüşüyordu.
Her neyse Ural ile hiç tanışmamıştım. Daha doğrusu ben onu cilt nosuna kadar tanırken o benim adımı dahi bilmiyordu bilmesinide istemiyordum.
Ama o telefonun Uralın eline geçmemesi gerekiyordu.
Şuan gördüğüm şey doğru muydu.
Bu Uralın telefonu kılıfı rengi her şeyi."Batu..." deyip kafam ile elinde Uralın telefonunu tutmuş olan Merti gösterdim. Tanrım bu Mert ben okula geldiğim zamanlar beni sevdiği söylemişti ve anonim olduğumu nereden biliyordu.
Batu sinirinden seri adımlarla merdivenden indi kafasını mertin burnuna gećirdi.
"Bu acımış olmalı."
Dedim.
Batu Mertin elinden telefonu alıp yere attı ve kırdı.Mert histerik bir kahkaha attı. Kanayan burnu ile oldukça cool duruyordu.
Yazar sende beni iyice psikopat yaptın bad girl müyüm lan ben neyse bunu özelden konuşuruz.
Mert"Yedeklerini çoktan çıkartmıştım."
Batu güldü neden güldü bu benim hayatım elden gidiyeaaah
Batu"Bir sen akıllısın amına koyayım" deyip ayfon x telefonunu cebinden çıkarıp Ozan diye birini aradı.
Batu"Alo Uralın telefonun bütün yedeklerini siliyorsun eğer ters bir şey olursa neyse igrençleşmiyelim"
Batu bileğimden tutup beni Uralın sınıfına götürdü
Batu" Nil kanka bence git kendini Urala tanıt eğer ki silemezlerse bilgiler Urala ulaşır. En azından seni tanır bende silinmeyecegini öğrendiğim ana sana söylerim sen gidip anonim olduğunu söylersin anlaştık mı fıstığın üzme kendini suratını da asma" dedi yanağını sıkarak.
Gülüp sarıldım çok iyi bir arkadaştı Cem gibi değildi iyiliğimi düşünüyordu.
"Ayyy duygulandım neyse ben gideyim de Uralımla konuşayım"
Batu"Hadi sana güveniyorum başarabilirsin hem sen güzelsin gitsin biraz kısasın ama idare edicek"
"Sensin kısa inşallah evleneceğin kız senden 4 parmak uzun olur"
Batu"4 parmak ne ya Allahım sen beni ben 4 parmak uzun biriyle evlendirme amin"dedi ve güldü"Neyse git tripliyim"
Batu"Tamam abla buyüksün"
"Kısaymış anandır kısa gerçi zaten kısa ya off neyse bebe canımss"Batu"Bebe"(Normal bebe değil bu görüşürüz anlamında bb nın okunuşu)
Tam arkamı döndüm sınıfa girecekken biri bana çarptı.
"Yavaş olasana be gerizekal-"
Kafamı kaldırmam ile Uralı görmem bir oldu.Ural"Anonim" dedi Mırıltı ile
Aha öğrendi kesin doğam oraya çıkamasın diye anlamamış gibi yaptım ve türkünü başını eğdim ve bir adım geriledim
"Af buyur"Ural"biri...Var onu bulamam gerekiyor"
Ohhh
"Yardıma ihtiyacın var mı?"
Ural"Var ama yanımda bir kız olunca ona ihanet etmiş gibi oluyorum hem o seni kıskanır"
Şimdi bunu yemede ne yap
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Olsun
HumorUyanmam ile kendimi kandırılmış gibi hissettim ne yani her şey rüya mıydı? Aşık olduğum kirpiğine kadar sevdiğim adam rüyamda mı kalmıştı yalan mıydı? Hayır Hayır onu bulucam... Devamı için ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz.