U-N-U
Abia am ajuns in tabara de vara, abia asteptam, stiam sigur ca voi intalnii baieti draguti, desigur din clasele mai mari.
Nu m-am prezentat, numele meu este Katy lumea imi mai spune si Cat, am 17 ani.
Iar acwm sa incep, cu inceputul!
***
Dimineata la scoala, eu impreuna cu cele trei bune prietene ale mele Selena, Jade & Anne, ne-am hotarat sa ii cerem dirigintei sa mergem intr-o excursie, deoarece este distractiv. Si iata ca diriga ne-a lasat.
Ma mir deoarece nu ne lasa sa facem, multe lucruri, dar insfarsit!
***
Iata ca acum suntem in drum spre tabara, am luat o multime de lucruri dupa mine, tot felul. Eram foarte entuziasmata, era prima excursie din clasa aXI-a. Se tot vorbea ca se va face un bal, in tabara, cea ce nu prea cred, dar, lasa!
Eu am oricum tot felul de tinute!
***
Si iata, pana la urma am ajuns, of doamne, in sfarsit!
De cum am ajuns,am intrat am aruncat bagajele, am facut un dus, mi-am luat cele mai misto haine si am iesit!
Si deodata se aude, langa usa:
-Frate, hai sa plecam de aici nu vreau sa dau de necaz!
-Stai ma, stai, nu se intampla nimic!
***
Ies afara si ii pocnesc BANGG!!!!
Erau colegii desigur, daca era alt cineva, nu reactionam asa!
si strig la ei:
-Mai, baieti ce naiba faceti aici? Nu v-ati saturat de farse? Plecati odata, sa nu va vad!!! :-)
Asa reactionez, deobicei cu colegii e normal!!!
M-am hotarat sa ies ca sa vad cine mai era acolo, ce facea, ce zicea!
Si deodata, BANNGGG!!!; ma ciocnesc de un baiat super la moda , , iar in spatele lui erau inca patru.
OMG!!!!! (spun eu in gand) :-)
Dupa care spune:
-Scuze nu, nu am fost atent, nu, nu te-am vazut! Chear imi cer scuze!!!
-Nu este nimic, nici eu nu am fost atenta, scuze!!! (spun eu) :-)
Dupa care el spune:
-Si care este numele tau eu sunt Liam, ei sunt amicii mei!
-Eu sunt Katy!! (spun eu entuziasmata)
El spune:
-Bine, pai atunci, ne mai vedem!
-Da! (spun eu)
Dupa ce am vorbit cu el nu mi s-a mai parut atat de ciudat.
Dar sper sa ne putem intelege!!!!
★★★
CITEȘTI
Tabara Misterelor ★
ParanormalIn aceasta poveste este vorba despre o fata pe nume Katy, care si-a dorit sa mearga intr-o tabara de vara impreuna cu clasa ei, ea este in clasa a XI-a. Aici, in tabara intalneste un baiat pe nume Liam. Oare ce se va intampla....???