P-A-T-R-U

46 2 0
                                    

                  

Dimineata, insfarsit a venit, merg la dulapul meu pentru a imi lua hainele preferate, si ies pe usa camerei, se pare ca fetele au iesit, inaintea mea, ciudat....

Merg sa il caut pe Liam ma intrb "ce face?", a dormit bine, nu stiam ca ma voi gandi la asa ceva, vreodata...

si incep sa il srig:

-Liam...unde esti???

-Liam,,,Liam!

Nu raspunde,hmm,...poate doarme....

Si merg sa le caut pe fate, ce ciudat nu sunt nici unde, si se pare ca nu e nimeni aici, nici diriga...

-Nimeni....serios???

-Alooo, e cineva aici?; da la asta ma asteptam si eu....nimeni.......

Ce prostie....  Ori m-am trezit eu prea devreme, ori prea tarziu.... :/

Nu mi-se pare normal.... oare ce s-a intamplat???

Merg sa vad daca sunt la lac... serios....nimeni......nici aici....

Deodata...pe partea cealalta a lacului, apare un fel da gaura neagra, doar ca mov, si merg sa vad....este atat de ciudat, credeam ca nu exista asa ceva....

Bag mana in ea, si ea ma trage... se pare ca sunt intro tabara tare, tare ciudata..

Copacii parca aveau fete, care erau inspaimantatoare, cerul era fumuriu si cabanele, darapanate....

-Ce lume este asta???

Deodata....o voce inspaimantatoare spune:

-Este o lume misterioasa.....

Ma intorg repede si .... vad un baiat imbracat in nergru...palid...si...ciudat de misterios....seamana cu un vampir dar nu cred ca era vampir....nu???

Oare... ce s-a intamplat cu Liam.....cu prietenii mei...

Imi este tare frica cu acest baiat ciudat.... prin preajma.... sper doar...sa nu ii fi rapit pe Liam si pe prietenii mei.....

Acesta deodata incepe sa ranjeasca ca un suspect.....

Si intreb:

-Ce le-ai facut prietenilor mei??? (printre plansete)

Si el spune:

-Asta....ramane de aflat... o sa iti dai seama singura unde sunt....

Ahhh.....nu suport.....cum vorbeste... 

I-au o creanga, ascutita de jos si incerc sa il lovesc... si uite ca am reusit.... acesta sa transformat...  in cenusa.....

-Ce se intampla aici.....???!!

Tabara Misterelor ★Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum