D-O-I

55 2 0
                                    

                    

Deodata, vad un lac putin mai departe, m-am hotarat sa merg cu fetele in spre el.

Am ajuns totul, era super, deodata, in spatele meu apare o umbra care ma ia in brate, exact in acel moment luna a inceput sa se oglindeasca in lac, in acel moment m-am intors chear froiam sa vad cine e, chear vroiam, sa vad cui ii placr cw adevarat de mine.

Si atunci BANNG!!!, ma saruta, cine naiba e? Deodata aud aplauze, ce e?

Deschid ochi si era, Liam, serios?

Nu credeam ca asta poate fi adevarat.

-Wowww!!!!! Bravooo!!!!!!! (toti colegii din clasa mea si a lui faceau asa)

Si deodata fac o fata speriata dar totusi, amuzata!!!

Deodata diriga:

-Ce s-a intamplat aici???

Atunci colegii, alearga destul de departe.

Liam ma ia in brate si fuge repede cw mn sub docuri, ca diriginta sa nu ne vada.

:-) Destul de amuzant!!! :-)

Si deodata imi spune, dupa ce diriga a plecat:

-Ti-a placut?

-Nu ,te urasc! (Spun eu incercand sa plec)

Si el ma trage inapoi, si nu stiu cum am putut sa il sarut era totul ciudat chear foarte ciudat.

Dupa care spune:

-Daca asta nu iti place atunci, eu ma transform in fata!!!

:-)

Transforma-te!!!

Ne-am ridicat si atunci am alunecat, deoarece eram uda, Liam m-a prins intr-o clipa, a fost atat de romantic, si m-a sarutat!!!

Drept sa spun  chear mi-a placut!!! 

:-)

Totul a fost superb dar , gata cu momentul romantic!! :-)

Diriginta:

-Katy, unde esti?

-Aici doamna!!!

-Katy de ce esti uda leoarca?(diriga)

-Ahhh..., m-au impins Jack si Will!!!

-O sa vada ei, pedeapsa, dute sa te usuci ca sa mergem la focul de tabara! (diriga)

-Ok...

Am mers sa ma usuc, mi-am luat maieul cu BANNG!!!, pantaloni de blugi si tenesi cei rosii si am plecat.

Cand am ajuns langa usa, s-a auzit o bataie, si deodata:

-Hey papusica, ce faci?

-Handicapatule!!! (spun eu nervoasa, trantind usa cabanei)

Si atunci intra ca un imbecil ce e, in cabana se rezema de perere si pune piciorul pe el, si spune:

-Hey, stiu ca ma vrei!!! Nu trebuie sa reactionezi asa!!!

-Esti cel mai enervant baiat!!!! Si punct!!! Iar acwm iesi afara!!!

Si iese amarat! Ce prost e!!!

★★★

Tabara Misterelor ★Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum