Atunci, m-am hotarat sa merg sa i caut, am iesit din padurea cu cateva cabanute si erau o multime de lupi, care pareau a fi flamanzi...
Cel mai ciudat lucru a fost ca am ibtrat intr-un portal, la inceput....
Deodata, s-au auzit niste tipete de copii oare erau chear ei???!!
Nu inteleg ce are cu ei creatura aia mizerabila....
M-am uitat in jos si am vazut pete de sange...mi-a venit sa....sa lesin...
-Ajutor, ajutor!!!!(se aud doua voci)
Merg sa vad ce este, si cine este....
Era Anne si Harry, prietenul lui Liam...
Erau legati, si.... putin mai departe de ei era....Selena legata cu..... Harrold, fratele lui Harry.....
Dupa ei erau Jade si Zayn...legati....
Mai era cineva dar nu se vedea....
Ii dezleg pe primii..... pe urmatorii...si pe urmatorii...acum suntem un grup...nu imi mai este asa frica.....
Unde am vazut pe cineva...nu mai era....cum a scapat??!.....S-au nu era legat....
Am mers noi ce am mai mers.... si deodata.....vad fata lui.....Hhâhhhh...Liam....
Alerg repete catre el... il dezleg.....si il imbratisez....si el ma saruta....dar imi spune:
-Katy...pleaca te rog.... nu vreau sa ti se intample nimic....te rog...pleca....
-Nu, nu plec nicaieri (spun eu increzatoare)
Atunci din spatele unui copac mare iese...un fal de..f f fantoma.....dar.... o fata....acea parul negru lasat pe fata...si plutea....
Atunci a zis:
-Plecati de aici.....plecati.....lasati-mi sotul....
Liam face o fata foarte uimita....
-Lasa-l in pace....fantoma...urata...si ciudata....(spun eu suparata, foc)
Nu stiu cum...dar am ridicat mana....am strans-o....si fantoma a cazut.....transformandu-se intr-o fata....intr-o rochie alba cu un par negru...minunat....
Era lesinata!!!
Liam s-a ridicat m-a luat in brate...dar eu...am mers la acea fata....nu cred ca ea a vrut sa ne sperie....sigur a transformat-o cineva....si cred.... ca stiu....cine.....
Cand s-a trezit...si-a dat parul din fata pe spate...era o fetita....firava....si draguta....
Am mers sa o ajut pentru a se ridica!
Abia putea merge!
★★★
CITEȘTI
Tabara Misterelor ★
ParanormalIn aceasta poveste este vorba despre o fata pe nume Katy, care si-a dorit sa mearga intr-o tabara de vara impreuna cu clasa ei, ea este in clasa a XI-a. Aici, in tabara intalneste un baiat pe nume Liam. Oare ce se va intampla....???