Po škole jsem přemýšlela o jeho nabídce, díky které bych k němu byla blíže. Což mi vnuklo nápad, že bych tu jeho nabídku o individuálním doučování měla přijmout, protože bych s ním aspoň byla trochu více v kontaktu. Při příchodu domů tam jako vždy nikdo nebyl. Moji rodiče mají vždy moc práce a nemají na mě moc času, na což jsem si zvykla. Ve svém pokoji jsem sebou jen praštila do postele, koukala jsem do stropu a přemýšlela jsem o tom dokonalém učiteli. Po dnešním vyčerpávajícím dni jsem se definitivně rozhodla, že tu nabídku přijmu, ale bohužel pro mě-jelikož je angličtina můj oblíbený jazyk a umím tím jazykem až moc dobře-budu muset dělat, že anglicky neumím. Myslím si, že mi teď už jen pomůže horká vana, jeho fotka, myšlenky na něj a spánek.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~Po zazvonění toho debilního budíku jsem se rozhodla vstát a šla jsem ke své skříni. Jako vždy jsem nevěděla, co na sebe. Přemýšlela jsem, že bych na něj zkusila zapůsobit starým osvědčeným způsobem-dlouhá sukně a rolák. Dělám si srandu, nakonec jsem si vzala něco odvážnějšího, abych se mu zalíbila. Vzala jsem si moji oblíbenou push-up podprsenku, tílko s velkým výstřihem a kalhoty, které mým spolužákům přijdou hnusné, ale mně přijde, že mi sluší a je mi jedno, co si myslí ostatní. Ráno nesnídám, abych nenabrala zbytečná kila, a tak jsem si jen hodila batoh na záda a vyrazila jsem do školy. Jako vždy jsem šla do školy sama, protože se nehodlám bavit s těma kreténama z naší školy. Před školou mě ale něco zarazilo....
•Tak se nám to začíná rozjíždět. Snad se vám budou další kapitoly líbit. Zatím je to bohužel takové nudnější,ale časem to začne být zajímavější•
ČTEŠ
Zamilovaná do učitele
RomanceDeváťačka se nemilosrdně zamiluje do o pár let staršího učitele angličtiny. Patnáctiletá Vivien si za svůj život prožila už pár lásek a zažila pocit opravdového zamilování. Tedy to si asi jen myslela. Když je v posledním ročníku základní školy začn...