Twelve

20 8 2
                                    



Καθώς έβγαινα από την θάλασσα...πατάω το πόδι μου κάτω και κρακ, αυτό δεν ήταν η καρδιά μου...ήταν σίγουρα το πόδι μου...
"ΑΑΑΑ, ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ" εγώ και η ατσούμπαλια μου...στραμπουληξα το πόδι μου, αλλά δεν ήταν ένα απλό στραμπουλιγμα, καθώς έπεσα κάτω..

Αμέσως είδα τον Πάνο να τρέχει....

"Είσαι καλά;;" Με ρώτησε..εγώ κούνησα το κεφάλι αρνητικά..και  εκείνος με πήρε στην αγκαλιά του σε στυλ νύφης...

Αχχχ ειναι αναπαυτικά μέσα στους κοιλιακούς του....αχχχ τι λέω μου σάλεψε τελείως..

Με πήρε και με έβαλε να καθίσω στην ξαπλώστρα,ενώ εκείνος πήγε να πάρει πάγο...πήρε τον πάγο κάθησε κάτω σκυφτός και τον ακούμπησε πάνω στο πόδι,στην κλείδωση ενώ εγώ έκανα μορφασμούς πόνου..

"Είσαι καλά;;"
"Όχι, δεν είμαι, πονάω" η αλήθεια είναι ότι όταν χτυπάω δεν δείχνω τον πόνο μου αλλά τώρα που με περιποιούνταν έτσι, ειπα να το εκμετάλλευτω...καλά, πονούσα παρά πολύ...
"Έλα, θα περάσει, μην στεναχωριέσαι" είπε με κοίταξε στα μάτια και γύρισε να δει το πόδι μου καθώς ακουμπούσε πάνω τον πάγο

"Ευχαριστω για όλα!" Ειπα μετά από λίγο και εκείνος σηκώθηκε για να καθίσει στην ξαπλώστρα του
" μην με ευχαριστείς, δεν έκανα και τίποτα" είπε και μου χαμογέλασε..

ΑΧΧ πρίγκηπα μου, με έσωσες είσαι ο ήρωας μου....

Δεν μίλησα, ξάπλωσα στην ξαπλώστρα..

"Να σου ζητήσω μια χάρη;:;;"
"Ναι.."
" μπορείς...να με τριψεις με το λαδακι..πίσω στην πλάτη γιατί δεν μπορώ;;"
"ΕΕ...ναι" είπε και σηκώθηκε..

Ήρθε και κάθησε ακριβώς δίπλα μου στην ξαπλώστρα μπυ ενώ εγώ είχα γυρίσει Μπρουμιτα...ΑΧΧ τι το θέλω το μαύρισμα;;;;
Πήρε το λαδακι, και άρχισε να με τρίβει στην πλάτη...κάνει και καλό μασάζ, νταξει τώρα θα ξέρω και όταν πιάνομαι θα τον βάζω να με τρίβει.
Ωχχχ, τώρα κατευθύνεται προς τα κάτω...

"Εεε, νταξει, στον κωλο μπορώ να βάλω λαδακι μόνη μου" ειπα και άρχισε να γελάει..
"Από που και ως που να σου βάλω εγώ στον κωλο;;;ο αδελφός σου;;" Τι είπε ρε;;;;;αδελφός μου;θα τον δολοφονίσω
"ΑΧΧ, ναι αδελφούλη, τώρα δεν σηκώνεσαι από δίπλα μου γιατί πολύ δεν ΑΔΕΛΦΙΑΣΑΜΕ;;" Ύψωσα την φωνή μου προς το τέλος..
( ήθελα να σας πω, ότι έχω δικό μου λεξικό)

Και πάλι γελάει
" ναι, αδελφούλα να σηκωθώ" σπαστικός

Πέρασε η ώρα εγώ να κάνω ηλιοθεραπεία και αυτός να κοιτάει το κινητό του...
Βαρέθηκα και πήγα να μπω προς την θάλασσα και τότε ένιωσα ένα χέρι στον κολο μου..γυρνάω και βλέπω έναν άγνωστο να με χουφτώνει και να γελάει..
"Τι θες ρε βλάκα;;;ανωμαλε;;;" Άρχισα να φωνάζω..
"Μην μου μιλάς εμένα έτσι γιατί θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα"
"Ώπα ρε καραγκιόζη τι θα μας κανείς κιόλας" ειπα ειρωνικά
"Θες να μάθεις;;" Και την ώρα που πάει να σηκώσει το χέρι του

Imagine love Where stories live. Discover now