Κατευθείαν τρέχω και για να σπάσω την ομιλία τους έπρεπε να κάνω κάτι δραστικό..
Κατευθείαν χωρίς να το σκεφτώ τρέχω και αγκαλιάζω τον Γιάννη..εκείνος μου ρίχνει ένα ωραίο χαμόγελο κι εγώ ήμουν σε φάση....ΤΙ ΕΚΑΝΑ;;;;
"Γεια" ειπα λίγο ντροπαλά κια γυρνάω και βλέπω τον Πάνο να με κοιτάει με ένα σοβαρό ύφος...μάλλον δεν του άρεσε που αγκαλιάσα τον Γιάννη..
"Γεια..μπαίνουμε ;" Μου είπε ο Γιάννης και έγνεψα καταφατικά..Όταν βγήκα πήγα και ξάπλωσα στην ξαπλώστρα...και τοτε ήρθε το παιδί να μας πάρει παραγγελία....ήταν τελειοσσσσσσς είχε και Τάτουαζ και ήταν.......
"Τι θα ήθελες;;"
"Εεε..Ε..ένα χυμό..." ειπα και γέλασε
" φυσικό" συνέχισα..κι εκείνος μου έριξε ένα γοητευτικό χαμόγελο..
"Οκ, τον φέρνω αμέσως" είπε κι έφυγε..."Λοιπόν τι έγινε;; Σου αρέσει ο σερβιτόρος;;" Είπε ο Πάνος..
"Είναι.....ΑΧΧΧ ΝΕΡΟΟΟ" ειπα κοροϊδευτικά..
Εκείνος το μόνο που έκανε ήταν να γελάσει...
"Άντε δεν θα μου φέρεις νερό;;" Του ειπα επιθετικά..αφού διψούσα..
"ΕΕ.."
" άσε τα ΕΕ, και πιάσε το νερό" ειπα και μου έδωσε το νερό ....Η μέρα κύλησε ήρεμα και ήταν η ώρα να φύγουμε από την παραλία...
Φτάσαμε σπιτι και πήγα έκανα ένα ντουζακι και το ίδιο έκανε και ο Πάνος...
Όταν τέλειωσαμε φάγαμε και μετά πήγαμε να ξαπλώσουμε..
" σου αρέσει η Αναστασία;;" Τον ρώτησα..
"Γιατί ρωτάς;;"γιατί νιώθω ενοχές Γι αυτά που ειπα σε εκείνη και δεν σε ακουμπάει πλέον...
"Πω μπορείς απλά να απαντήσεις ;;"
"ΕΕ..κοιτά δεν είναι πολύ του γούστου μου.."
" αααα οκ" νταξει έφυγε ένα βάρος..
"Πιο πολύ μου την σπάει που τώρα τελευταία όταν με βλέπει Κάνει λες και την αηδιάζω " όχι τελικά το βάρος ήρθε διπλάσιο από πριν..
"Εεε ααα οκ"
Ειπα κι εκείνος μετά γύρισε και άνοιξε το κινητό του...ΚΑΝΤ ΝΤΕΜΙΤ τι έκανα;;Πήγα να δω στο μπάνιο και....Ε όχι εσένα χρειάζομουνα τώρα βρωμοπεριοδο..
Η κοιλιά μου άρχισε να πονάει τόσο πολύ.....
Πήγα και ξάπλωσα στον καναπέ διπλα στον Πάνο..από τον πόνο έπιανα όλη την ώρα την κοιλιά μου..και έκανα γκριμάτσες πόνου...
" δεν μπορώ...." ειπα και ήμουν έτοιμη να κλάψω
" τι έπαθες;;" Είπε ο Πάνος..
"Μου πονάει η κοιλιά"
"Ε σε λίγο θα σου περάσει"
"Το λίγο είναι μια βδομάδα;;"
"Τι εννοεις;;" Είναι και χαζο το παιδί..
"ΕΧΩ ΠΕ-ΡΙ-Ο-ΔΟ" ειπα
"Τι;;;Εεε..ποτέ σου ήρθε;;;εεεε..."Καλε αυτός γιατί ανγωθηκε;;
Δεν απάντησα..
" τρέχω να σου φέρω να πιεις κανα παυσίπονο " είπε και άρχισε να τρέχειΜετά από κανα τέταρτο γύρισε
"Γιατί άργησες;;"
"Γιατί δεν είχαμε παυσίπονα και έτρεξα στην χώρα να σου πάρω" αχχχχ μόνο εμένα μου φαίνεται πολύ ρομαντικό;;
Έβγαλε ένα χαπάκι από το κουτί και μου το έδωσε μου έβαλε και ένα ποτήρι νερό και το ήπια ...μετά από λίγο μου έφερε και μια θερμοφορα να βάλω στην κοιλιά...Παιδιά κάθε φορά που έχω περίοδο τον Πάνο θα φωνάζω..
"Ευχαριστώ πολύ" ειπα
"Τίποτα, θες να σου βάλω καμία ταινία να δεις;;να σου φέρω τίποτα να φας;;;έχεις σερβιέτες η να πάω να σου πάρω;;;" Έκλεισε τον Πάνο θα παίρνω όταν έχω περίοδο..
"ΕΕ θα ήθελα να μου βάλεις μια ταινία κια να μου φέρεις να φάω καμία σοκολάτα..αν μπορείς" ειπα Και έκανα μια γλυκιά φατσούλα..
"Οκ ότι θέλεις, τι ταινία θες;;ρομανς;;δράση;;;κομεντί;;;τρόμου;;θρίλερ;;" Κάθε μέρα θα του λέω ότι έχω περίοδο...ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ..
"Εεε θέλω να δούμε το kissing booth"
"Οκ" είπε
YOU ARE READING
Imagine love
RomanceΤώρα πως μου ήρθε δεν ξέρω....αλλά η μαμά δεν είχε πει ότι ο κυρ. Μπάμπις είχε έναν γιο;;Ε καλά μωρε κάπου θα είναι και θα παίζει με τα αυτοκινητάκια.....ΑΧΧΧ να μπω λίγο στο μπάνιο, γιατί η κακομοίρη ολόκληρο ταξίδι είχα.. Ανοίγω την πόρτα του μπάν...