" ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΑΜΑΑΑΑ ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑ ΕΝΑΣ ΚΟΥΚΛΟΣ ΒΙΑΣΤΗΣ με ωραίους κοιλιακούς.......και κάτι ματιαααααα......ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΙΑΣΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ" τι να κάνω;;;;;να τρέξω;;;;;;αααα, καλε αν δεν ήταν βιαστής θα έμπαινα σιγουραααααααα"Πας καλά κοπέλα μου;; Σταματά να φωνάζεις....δεν είμαι βιαστής !" Με σταμάτησε από την παράνοια μου...
" ναι, όλοι έτσι λένε... δεν σας ξέρω νομίζεις;;;και τι κανείς στην γκαρσονιέρα μου;;" Καλε αυτός ειναι κουκλί, αλλά γιατί με κοιτάει λες και είμαι χαζή;;;"Πας καλά;;ποια γκαρσονιέρα σου;;εδώ μένω εγώ!" ΑΧΧ καλέ, έχει κάποιο προβληματάκι το παιδί, δεν εξηγείται αλλιώς. Κούκλος αλλά αϊ κιου ΠΕΠΟΝΙΟΥ!....
"Τι λες παιδί μου;; Πάνε ρωτά και τον Κυρ. Μπάμπι αν θες!...." ειπα κι εγώ νευριασμενη και τον τάπωσα νομίζω!χα που θα με κανείς και ότι θες......καλέ αυτός γιατί γελάει;;χαζό είναι;;"Και που τον ξέρεις εσυ τον Μπάμπι;;;" Αχ κοιτά τι ρωτάει!...
"Είναι το αμόρε της μαμάς!" Γιατί γελάει συνεχεία;; Αν τον πατήσω καμία σφαλιάρα θα φταίω;;;ωωχχχχ γιατί με πλησιάζει;;;αχχχχ λυποθυμαωωωω τώραααα....καλέ μπορώ να νιώσω τους κοιλιακούς του ....Τώρα είναι που λυποθυμάω....
"Και μένα ξέρεις τι μου είναι ο Κυρ. Μπάμπις;;" Μην μου πεις!......... ε όχι δεν το πιστεύω!.........ΝΟΜΙΖΕ ο Κυρ. Μπάμπις ότι δεν θα το ανακαλύψω;;ότι δεν θα ανακαλύψω ότι έχει φίλο;;;;;..Την κοροϊδεύει για τα καλά την μαμά .......Αχου που μου είναι και bysexualΑΧΧ και με κοιτάει με ένα βλέμμα..... πέφτω τωρααααα..αλλά όχι δεν θα υποκείψω στην γοητεία του...γιατί είναι το αγόρι του ΚΥΡ. ΜΠΑΜΠΙ.....και δεν θέλω μπλεξίματα....
"Είναι ο πατέρας μου.." μου λέει και μετά καταλαβαίνω.....ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ...;;;;;;;;;;; Καλά η μαμά μου είπε ότι έχει έναν μικρό γιο όχι ότι έχει έναν κούκλο μανάρι γιο με κάτι κοιλιακούς νααααα.......ΑΧΧ μαμά με κατέστρεψες..."εε...ααα....εεε μπράβο να χαίρεσαι τον πατέρα σου!" Του ειπα και Γω την βλακεία μου κι εκείνος με κοιτάει μπερδεμένος....
"Τι;;" Τι τι ;;; Αγόρι μου;;
"Ε ωραία νομίζω πως εεεε....πως....πρέπει να βάλεις καμία μπλούζα...." χα στην έφερα, τώρα θα νιώσει αμήχανος και θα φύγει από κοντά μου..."Γιατί;; Έχει πολύ ζέστη και έχω ανάψει...." αμμ να δεις εγώ ποσό έχω ανάψει...κχμ ΕΕ εννοώ πολύ ζέστη βρε παιδί μου..
"Εεμμ..οκ αλλά πρέπει να φύγεις γιατί εγώ θα μένω εδώ! Και πρέπει να ετοιμάσω τα πράγματα μου"φυγεεεεεεε
"Τι;;εγώ θα μένω εδώ..μάλλον κανείς κάποιο λάθος!" Τι λέει ρεεεεεε
"Όχι εγώ" λέω εγώ νευριασμενη
"Όχι εγώ " λεει κι εκείνος
"Όχι"
"Ναι"
"Όχι"
"Ναι"
أنت تقرأ
Imagine love
عاطفيةΤώρα πως μου ήρθε δεν ξέρω....αλλά η μαμά δεν είχε πει ότι ο κυρ. Μπάμπις είχε έναν γιο;;Ε καλά μωρε κάπου θα είναι και θα παίζει με τα αυτοκινητάκια.....ΑΧΧΧ να μπω λίγο στο μπάνιο, γιατί η κακομοίρη ολόκληρο ταξίδι είχα.. Ανοίγω την πόρτα του μπάν...