Σήμερα κοιμήθηκα πολύ καλύτερα...ξύπνησα ενώ ο Πανος κοιμόταν ακόμα, κοιμόταν και ήταν γλυκούλης...αχχχ Παναγία μου τι λέω;; Τον αδελφό μου;;;Βγήκα από την γκαρσονιέρα κια πήγα πάνω στο σπιτι του Μπάμπι..άνοιξα το ψυγείο τους και πήρα να φάω δημητριακά..η αλήθεια ειναι ότι έχει και κάτω απλά εγώ βαριόμουν και ήθελα να έρθω πάνω...ναιιι, λογική, βαριέμαι να φάω κάτω και έρχομαι πάνω...μην σχολιάζετε (no judge please)..
Αφού έφαγα πήγα κάτω..ντύθηκα..έβαλα ένα αθλητικό σορτσάκι και αθλητική μπλούζα πήρα το κινητό..έβαλα τα ακουστικά στα αυτιά, και άρχισα να προχωράω στα στενάκια της ανδρου..είναι ένα από τα αγαπημένα μου πράγματα..προχωρούσα και κοιτούσα το κινητό την ώρα που έπεσα πάνω σε κάποιον..
" Ωπ, δεν το ήθελα αυτό συγνώ..." σταμάτησα και...
" Αντιγονη εσυ είσαι;;" Εεεε ναιιιι
"Ναι..Νίκο;;;αχχχ ποσό καιρό έχω να σε δω;;" Ναι παιδιά ο Νίκος ήταν το κρας μου στην Δευτέρα γυμνασίου...θυμάμαι χαρακτηριστικά που μάζευε κοχύλια από την παραλία και μου τα έδινε...αν το καλοσκεφτείς τώρα φαίνεται πολύ ρομαντικό..κάτσε δεν το είχα δει από αυτή την πλευρά..."Τι κανείς;;φέτος εδώ διακοπές;;" Για να με βλέπεις..κάτσε ξέχασα ότι είχε ενα προβληματάκι με την όραση του...πωωω ποσό κακιά γίνομαι...
"ΕΕ ναι μωρε.."
"Σούπερ θες να βγούμε κάποια μέρα;;;"
"Φυσικά και το θέλω"
"Σούπερ κάνε μου μια κλήση να σε έχω" έκανα και την κλήση
"Να σε ρωτήσω;;ΕΕ θες να έρθεις από το σπιτι τώρα;;και ξες να καθίσουμε να μιλήσουμε..αν θες φυσικά"
"Ε ναι οκκ γιατί όχι" ναι μωρε μας Κάνεις και τον δύσκολο...Προχώρησαμε λιγο...τι λίγο;;μεσημέρι πήγε..και φτάσαμε σπιτι..
"Βρε κορίτσι μου γιατί δεν με ενημέρωσες ότι έφυγες και σε ψάχναμε;;" Αμάν βρε μαμαααααααααα
"Μαμά, κοιμόσουν και δεν ήθελα να σε ξυπνήσω..άσε που μπορούσες να με πάρεις τηλέφωνο..για αυτο τα έχουμε άλλωστε.." ελεοσσσσς
"Αχχχ, πως δεν το σκέφτηκα;;" Μην μου πείτε πως δεν σας ειπα για την μικρή βλάβη εγκεφάλου της..
"Αχχχχχ, και ποιο είναι αυτό το όμορφο κουκλί;;;καινούργιο αμόρε;;;κάτσε εσυ δεν είπαμε ότι τα έχεις με τον Στέφανο;;;κορίτσι μου είπαμε να έχεις μια σχέση αλλά όχι και δέκα...να είσαι συμμαζεμένη..." ΑΧΧ ρε μαμά τάμα το έχεις να με κανείς πάντα ρεζίλι;;"Μαμά! ΕΛΕΟΣ..πρώτον ο Νίκος είναι ο φίλος μου..τον ξέρεις..και δεύτερον είμαι συμμαζεμένη," της ειπα με υψωμένη την φωνή..
"Καλά βρε κορίτσι μου! Μην κάνει έτσι δεν ειπα και κάτι κακό..ΑΧΧ καλε είναι ο Νίκολακης που σου μάζευε κοχύλια;;; ΑΧΧ εγώ το ήξερα ότι μια μέρα κάτι θα γίνει.."
CITEȘTI
Imagine love
DragosteΤώρα πως μου ήρθε δεν ξέρω....αλλά η μαμά δεν είχε πει ότι ο κυρ. Μπάμπις είχε έναν γιο;;Ε καλά μωρε κάπου θα είναι και θα παίζει με τα αυτοκινητάκια.....ΑΧΧΧ να μπω λίγο στο μπάνιο, γιατί η κακομοίρη ολόκληρο ταξίδι είχα.. Ανοίγω την πόρτα του μπάν...