Gelen Asiyeden başkası değildi.
A: E gı kapıdamu kalacım almayacamisun içeri?
Uuu yoksa siz nediysınız ha burda.
N:Asiye abla ya....Yok öyle şey
A:Hala kapıdayum Nefes farkindamisun?
N:Gel Asiye ablacım gel.
Der ve Asiye içeri girer karşısında Tahiri görür.
A:Hayde yengem anlat noldi?Tahir baştan herşeyi anlattı.Asiye acıyarak Nefese baktı ve ona doğru yürüdü.
A:Hiih ne etmuşler güzelim garuya.Yengem sen sakun üzülme tamam mı kuzum.Tahir,yangazlar, Mıstafam ve Karadeniz erkekleri korur seni hemi yengem.(tebessümle) Şimdi de bakayim bağa.Memnunmisun ha sen tahirden? Bu sırada Tahir onları dinlemekteydi nefes bilmiyordu.N:Tabii memnunum o bana çok iyi davrandı. Korudu kolladı çok seviyorum onu.
Dedi ve başını öne eğdi ne dediğinin farkına daha yeni vardı.
A:Uuuu e gız sen baya yanıkmişsun Tahire.Merak etma Tahir da seni seviyodur yengem.Bakuşlaru falan. Bir adam bir kadına öyle bakmuşsa bitmiştur!Alemin eşkıyasu gelse sizin sevdanuzun karşısında duramaz.
Dedi ve onları tebessümle izleyen Tahire göz kırptı.
N:Ya Asiye abla.
Nefes'in yanakları elma gibi kızardı.
A:Neyse yengem benim gitmem lazum bunları gidip Mıstafama anlatıcam daha hayde bağa müsade.
Nefes Asiyeyi geçirdikten sonra odasına geçerken kapının arkasında onu bekleyen Tahir Nefes kapıyı açtığında hemen kendine çekti ve
T:Sen çok mu seviyorsun beni,çok mu memnunsun benden?
Nefes kendini kaptırmış bir kere tahirin gözlerine ne dediğini bilmiyor.
N: Evet hemde çok.
Dedi ve bir an kendine geldi. Tahirde doğruldu ikiside o anda kendinde değillerdi.
N: Öyle bişey yok! Ben Asiye ablaya sen beni korudun diye dedim?
Nefes hemen kafasını öne eğdi ve;
N:Iıı... Şey.... Ben odaya geçeyim.Dedi ve hemen koşarak salona geçti.
Neden onun yanında bu kadar güvende hissediyordu ki?Tahir Nefes'in yanına gelip.
T: Nefes... İyimisin?
N: İyiyim.
T:Neysa bizim konağa dönmemiz lazım hem yengem telefonda söyledi kocan gitmiş Trabzon'dan.
N:O benim kocam değil!
T: Neyin?
N: Hiçbir şeyim!olamaz da zaten! Beni zorla evine hapsetti!
Tahir bir anda nefesi kolundan tutup duvara yasladı iyice yaklaşıp
T:Nefes,bak o sana türlü türlü işkenceler etmiş olabilir,ama artık güvendesin tamam?
N: TamamNefes utancından yerin dibine girmişti. Çok ama çok yakınlardı....
Kaleli konağına geldiklerinde Nefes çok mutluydu aşırı heyecanlıydı.
Kapıyı açan Asiyeydi Nefes'e kocaman sarılıp öptükten sonra içeri buyur etti.
Yangazlar hep bir ağızdan:Oo hoşgeldunuz
F:İkizum desene bu iş oldu ;)
M: Valla bilmiyrım İkizum onlar bilir.
KıkırdarlarMustafa:Asiyam sen bağa bir su getir ben Tahirle konuşacım!
Mustafa Tahire gel işareti yaptıktan sonra ikisi birlikte yukarı konuşmaya çıktılar.
M:Tahir bizim bu Vedat'ı halletmemuz lazum adam bizu hapse atturacak.
T:Ula neyi attıracak.Kadını döven o bizle ne alakası var ben attururum onu abi sen merak etma.
M:Ula sen kıt kafalimisun adam diyi ki karumu kaçırdılar zorla tutayiler diyi anlatabildummi?
T:Abi! anlattın da biz şimdi ne edelum Nefesi Vedat köpeğine mi verelim.
M:Ula ben sağa verelum mi dedum. Tövbe yarabbim ya. Sizin kurtulmak için iki şansınız var birincisi kaçmak ikincisini kabul etmayacasun ama evlenmek!
T:Ula neyini etmayayim. Tamam ben nefesle evlenicem!
M: İyi evlen!Ama karunun kabulü olursa evlenun!
T:Ben ona kabul ettirmesini bilirim sen merak etma abi!Dedi ve Nefes'i kolundan tutup odasına götürdü.
T: Evleniyoruz ve sen itiraz etmiyorsun!
N:Ne!
T: Evleniyoruz dedum bittu!
Nefes bir anda kalakaldı.5-10 dk öylece kaldı
T:Ula noldi öyle dondun kaldun?
N:Öyle dan diye evleniyoruzt diyince şaşırdım.
T:Evlenmek zorundayız. Eğer evlenmezsek Vedat bizi hapse atar seni yanına alur!Sen anlamayimisun o cehenneme mi gitmek istiyosun!
N:Tabii ki hayır,ben sadece öyle hemen evlenmek istemiyorum.Nefes sesini çıkartmadan Tahirle beraber gitti. Yarın evleneceklerdi. Nefes hala şaşkındı.
Yarın Sabah
Nefesle Tahir nikah gününü almış tamda bugün evleneceklerdi.
Ve düğün hazırlıkları bitmiş Nefes gelinliğini giymişti bile.
Bir an önce bu iş bitsin istiyorlardı.Ve nikah masasına oturdular.
Nikah memuru imzaları almış ve gitmişti.
Sıra imam nikahındaydı.
O da hallolduktan sonra Nefes ile Tahir yukarı çıktı.
Asiye odalarını hazırlamıştı bile.
Nefes ne kadar utansada sevdiği adamla beraber olmak ve onun kanından bir çocuğu olsun istiyordu.Tahir Nefesin düğmelerini açmaya başladı ve Nefes önüne döndü o anda.
N: Tahir?
T:Efendim
N:Iıı..... şey....Tahir daha Nefes bir şey demeden Nefes'in arkasını çevirdi.
Ve yaralarını okşadı.İyice baktı,
Nefes ise gözlerini kapatmış Tahiri bekliyordu.
Tahir nefesin boynunu öpüp bıraktı.
Nefes hala bekliyordu.Artık dayanamayıp arkasını döndü.N: Tahir devam etsene.
T:Nefesim,ben sana kıyar mıyım? Ben senin bedeninden silemediğim yaralarını daha ruhundan bile silmeden bişey yapmam, yapamam,ister rızan olsun olmasın.Hem biz Vedat seni almasın diye yaptık bu nikahı,kurban olduğum o yaralar ruhundan silinene kadar ben sana dokunmam.Dedi ve Nefes hıçkırıklar ile ağlamaya başladı.Tahir Nefes'e sarılıp;
T:Şşş ağlama bitanem...Sabah
Sabah Nefes Tahire sarılıp uyanmıştı.
O kadar güzeldi ki sevdiğine sarılarak uyumak.
Ama daha Tahire sevdiğini söylememişti.Söyleyemezdi ki,
evet onunla evlenmişti,ama Tahirin kendisini sevdiğinden daha çok emin değildi.
Bir hafta içinde nasıl bu kadar güvenebilirdi ki.Nefes bu düşünceler içinde boğulurken Tahir Nefes'i izliyordu,
Ve Nefes adama baktı,öyle güzel bakıyordu ki....
Tam o anda kapı çaldı.A: Nefeees! Kuzuum! Hayde kalk yengem,
Tahirrr, paşam sende kalk yengem,
kalkun haydee!Ve Nefes hemen doğrulup kapıyı açtı.Asiye hemen gözlerini elleriyle kapadı.
A:E gı nediysın? Müsait değilsinuzdur diye giremedum, kıyafetlerini giy de gel.
N:Asiye abla, gözlerini açabilirsin, kıyafetlerim müsait.
A:Yook olmaz Tahir içerde yatayi değulmi? Müsait değildur benim paşam. Hayde ben sizi aşağıda bekliyrım.
N:Ya Asiye abla müsaitiz aç gözlerini.
A:E gı ne ara giyindinuz?
N:Biz hiç giyinmedik kıyafetlerimizle uyuduk abla.
A: (gözlerini açarak)hee demek kiyafetlerunuzi giyip uyumuşsuniz. Anladum.
N:Asiye abla biz o düşündüğün şeyi yapmadık.Oldu mu?
A:E gı ne ettunuz bütün gece?
N:Uyuduk!
A:İyi ha tamam,hayallerumi yiktinuz ama olsun.Dedi ve aşağı indi.
Bölüm sonniiiiii
Ben senaryoyu değiştirdim arkadaşlarrr, çünkü herşey çabuk gelişti diye düşündüm.
Sizleri seviyrımmmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefes & Tahir en güzel aşk
FanficNefes, Tahir'i görünce o bal rengi gözlerine vuruldu,o günden sonra ilk kez aşık olmuştu.