Hortlak

92 9 2
                                    

Konichiwaaaaaaaaaaaa! Watashi wa anata no yazar-san to anata no yazar-san medyaya neden this resmi goydigini bilmemek. Bu ara your yazar-san Matt ve Mello'ya kafayı bozmuş bulunmak.

Kitabı okuyan tek arkadaşa thanks. Arkadaşın yorumunu görünce odamda dans edip toplamaya / zıplamaya başladım.

Hana aslında benden güzel yaziir. Sonraki birkaç bölüm ondan.

Bölüme geçmeden evvel son olarak şunu söylemek istiyorum: MAAAAATT! MEEEELLOOOO! NİDEEEEEEEĞĞĞĞN? PHEN SİZİĞİ COH ZEVMİİŞTİĞİĞİĞİĞİM! NİDEEEEĞĞĞN GERCEH DEĞİLSİĞİĞİĞİĞİĞİZ?

Bide bölüm atmama sebebim internet.

Tamam artık bölüme geçebiliriz.
Umarım tüm bunları geçmemişsinizdir. MAAAATT! MEEEL- tamam lan sustum.

--------------------------------------------

*Bizim sakat ve kardeşler konuşmaya dalmıştır ki kapının camından bir defter görürler*

L: Near aç şu mala kapıyı

Mello: Oğlum Near bayıldı. Birazdan ben de bayılacam. Seke seke gider açarsın kapıyı.

*Mello bayılır L bağırır*

L: Light! Oğlum illa biz mi açcaz kapıyı? L'in kolun tutmuyo mu? Kendin gir!

Light: ALLAH'IM! ALLAH'IMA ŞÜKÜRLER OLSUN! *Light imana geldi gençler* BENİM BAŞIMA GELEN SENİN BAŞINA GELMEDİ!

L: Light sen beni öldürmeye çalışırken geberdin hatırlatırım.

Light: Çünkü ölmeyeceğini biliyordum baka! Bak ben nasıl hortladım.

*L Light'a kolonya uzatır.*

L: Şunu baygınların kafasına boşalt da uyansın manyaklar.

*Light şişeyi boşaltır, kapı çalar, uyanırlar, hemşire gelir.*

Hemşire: Yakınlarınız arayın da gelip sizi alsınlar.

L: Sağolun sinyorita!

Mello: L'in kafa 1500!

Near: Aynen

L: Neden ki?

Light: Oğlum hemşireye sinyorita dedin.

L:Ama bakın. Tüm dediklerim tuttu.

Bu arada ben kafayı fena yedim arkadaşlar. Hana bir bölümler yazmış, bir bölümler yazmış ki sormayın. Gülmekten harbi kırıldım.

 Gülmekten harbi kırıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Desu NotoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin