SALİH GELDİ

399 36 30
                                    

Saatler geçmiş ve nihayet sabah olmuştur.

Emre erkenden kalkmış hazırlanmış ve salonda diğerlerini bekliyordu.

Nefise yavaş yavaş gözlerini açar ve saate bakar.Saat 08:20'dir.Sessizce yüzünü Muzaffer'e döner.
Biraz daha Muzaffer'e yaklaşır ve başını Muzaffer'in boynuna götürür.Kokusunu içine çeker.

N:Aşkım(sessiz bir şekilde söyler)

Bir elini başının altına koyar ve Muzaffer'i izlemeye başlar.

...

Aradan yarım saat geçmiştir.Nefise acıktığını hisseder ve artık Muzaffer'i uyandırmak ister.

Muzaffer'in dudağının kenarına tüy kadar hafif bir öpücük kondurur ve geri çekilmeden nefesini yüzüne üfleyerek konuşur.

N:Muzaffer aşkım😍

Muzaffer uyanır ve bir nefes kadar yakınında olan karısını iyice kendine çeker ve dudaklarına yapışır.

Nefise biraz sonra nefesi yetmeyince geri çekilir.Ama hala yakındırlar.Muzaffer bir eliyle Nefise'yi belinden tutmuştur.Diğer eli ile Nefise'nin saçlarını okşuyordu.

M:Günaydın sevgilim😍

N:Günaydın aşkım😍

Bir süre sessizce birbirlerini izlerler.Sessizliği Nefise bozar.

N:Biz çok acıktık babası😊

Muzaffer'in baba kelimesi çok hoşuna gider.

M:Hımm benim dünyalar güzeli karım ve aslan oğlum çok mu acıkmış bakalım😉

N:Evet babası çok acıktık biz😍Artık kahvaltıya insek.

M:Olur inelim de...

N:De...

M:Yani aşağıya inmemiz için önce senin benim üzerimden inmen lazım😀

Nefise utanır hemen yanakları kızarır.Hızlıca Muzaffer'in üstünden kalkar ve banyoya gider.

Muzaffer yataktan kalkar ve gülümseyerek dolabın yanına gelir.

...

SONSUZ AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin