Huzurlu geçen bir gecenin ardından sabah olmuştur.
Odaya vuran güneş ışığı ile gözlerini ilk açan Nefise olmuştur.
Başını Muzaffer'in göğsünden kaldırır ve bir süre sessizce kocasını izler.N:Ne güzel uyuyorsun sevgilim.
Yanağını okşayarak konuşmaya devam eder.
N:Yakışıklı kocam benim😍
Nefise yaklaşır Muzaffer'in dudaklarına tüy kadar hafif bir öpücük kondurur ve geri çekilir.
Yavaş bir şekilde yataktan kalkar ve banyoya gider.Yarım saat sonra duştan çıkar.
Muzaffer yüz üstü bir şekilde uyuyordu.Nefise dolabın karşısına geçer ve üzerini giyinir.Sessizce odadan çıkar ve mutfağa gider.Kocası için güzel bir kahvaltı hazırlamaya başlar.
...
Nefise odaya girer.Muzaffer hala uyuyordu.Nefise Muzaffer'in yanına gelir ve oturur.Parmak uçlarıyla Muzaffer'in sırtını okşamaya başlar.
N:Aşkım hadi uyan artık.
Muzaffer'den cevap gelmez.Nefise eğilir ve omzuna bir öpücük kondurur.
Nefesini boynuna üfleyerek konuşur.N:Sevgilim...yakışıklı kocam uyan hadii💕
Muzaffer Nefise'nin öpücüğü ile uyanır.Ama Nefise'nin konuşması hoşuna gittiği için gözlerini açmaz ve onu dinlemeye başlar.
Nefise bu sefer sırtına bir öpücük kondurur.
N:Aşkım hadi ama bak sıkılmaya başladım.
Muzaffer gözleri kapalı bir şekilde konuşur.
M:Güzel iltifatlarına devam edersen belki uyanırım😊
Nefise sinirle Muzaffer'in sırtına vurur.
N:Yaaa sen bana oyun mu oynuyorsun?
Nefise yataktan kalkar tam gidecekken Muzaffer ani bir hareketle Nefise'yi kendine çeker.
Nefise Muzaffer'in üstüne düşer.Nefise ellerini Muzaffer'in çıplak göğsüne koymuştur.Muzaffer'de Nefise'ye belinden sarılır ve daha fazla kendine çeker.
Birbirlerine çok yakınlardı dudakları birbirine değiyordu.Muzaffer nefesini üfleyerek konuşur.
M:Sevgilim...yakışıklı kocam öyle mi?