×Bevezető×

145 19 2
                                    


Sokan hisznek a természetfeletti dolgokban, az átkokban és az ehhez kapcsolódókhoz, mert megtapasztalhatták saját bőrükön ezeket az észleléseket. Görcsberándul az ember gyomra, vagy szíve torkában dobog, ha magától esnek le a tárgyak a polcokról, és ezekhez hasonló ésszerűtlen vagy ésszerű magyarázatot tudnak, esetleg nem tudnak adni. Mindenki ekkor a szellemekre gondolhat. Vagy nem.

Mégis, a Sineumdo Középiskolában nap mint nap észlelhetőek a halottak, kiknek lelke bent ragadt az intézményben. A látók elhaladnak mellettük, esetleg beszélgetésbe elegyednek velük. De erre nem mindenki képes.

Abban az intézményben a "muglik" azok, kik nem rendelkeznek azzal a képességgel, hogy lássák a láthatalnat. A látóknak pedig óvatosan kell járatni a szájukat, nehogy kikotyogják a szellemek létezését.
Ezzel az átokkal van megáldva-ebben az esetben átkozva-  Sineumdo intézmény, ahogy a város is. Ártatlan emberek halnak meg a bosszú miatt. Kihatott mindenre az a sok halott diák és a magasba nyúló lángok. Pedig baleset volt...
Az iskola keleti szárnya egy dohányzó, felvágós diák miatt gyuladt fel, mikor a még parázsló szálat a műanyag kukába dobta a  kiürült Whiskys üvege után. Egy igazán idióta gyerek volt.
S a tragédia bekövetkezett.
Többen bent ragadtak, mert a terjedő lángok bekerítette áldozatait, akik vagy a füsttől fulladtak meg, vagy az éghető anyagokkal égtek porrá. De onnan senki nem úszta meg. Tanárok, diákok odavesztek. Ennek már több éve.
A látók szerint a keleti szárny a legintenzívebben a természetfeletti téren. A halottaknak is van lelkük, akik leragadtak ott, ahol véget ért az életük. Nem öregednek, nem fiatalodnak, de tovább betartják a mindennapjaik szokásait és tudatában vannak azzal, hogy meghaltak. Mintha egy másik dimenzióról lenne szó. És a bosszú, amiről az előbb szó volt, és az ártatlan emberek...A látóknak segíteni kell, hogy a szellemek ne tévesszék össze az ártatlant a bűnössel.

És a látóknak van egy feladatuk: Megtalálni azt a szerencsétlen kóborlót, aki a tragédia okozója és átadni a lángok áldozatainak, hogy megbüntethessék.

De az elmúlt 10 évben senki nem bukkant a nyomára, hiszen úgy hitték az akkori diákok, ha nem foglalkoznak ezzel, elmúlik minden. Csak nem számoltak a haraggal, aztán a vérrel...

// Szerintem nem kell írni arról, hogy mi is az az apply fanfiction. Igen, annak indítottuk -e csodás történetet.

Mivel ketten írjuk, a végén fel lesz tűntetve az a Wattys fiókunk neve, amin aktívak vagyunk és használunk.

A következő részben pedig jön a szabályzat (mert kicsit fontos), utána a karakterek és a fiúk, no meg a foglalás kommentben. Egy űrlapot kell kitölteni, szerintem nem nagy szám.

Reméljük, hogy elnyerte a tetszéseteket és örömmel fogtok jelentkezni^^

luizyka
sparos_szatyor //

Sineumdo High School †Seventeen af†Where stories live. Discover now