Просто

229 46 0
                                    

Завжди дивувася тим хто наважується знайомитися в клубах.  Як на мене там нічого робити,за все моє життя доводилося побувати там лише двічі.  Перший раз було в клубі в моєму місті,нічим не звичні столики,алкоголь,люди.  От тільки там дуще пють,і танцюють де- ні -де пяні дівчата з подружками,зачасту школьніци а не студентки.  І був в клубі в Ужгороді коли довелося поїхати на екскурсію,безплатний пропус від хостела дак чому ж не піти,просто подивитися?.  Скориставшись такою можливістю мої знайомі подружки пішли танцювати,ну й коли пішли хлопці я приєдався. Що там люди не танцюють?,-спитаєте мене й можна було б закінчувати розмову,вони просто бухають,і пяно хитаються. Навіть ті що не підходять до бару,нічогісінько не роблять ,лише руку коли не коли піднімуть,кивають головою стараючись відгадати такт.  Я розчарований,й якщо туди колись наважусь піти дак заради спортивного інтересу-потанюцвати,візьму води 0.5,і відпочину. Ніколи не розумів як дівчата можуть там знайомитися з кимось і щоб це потім переросло в серйозні відносини,розраду шукають чоловіки які хочуть тільки одного від вас дівчата 15-18 років.  І тьотки які бажають банкіра,но кожен виносить звідти щось для себе,хтось урок,хтось відпочинок від роботи,можливо любов на довгий срок чи на коротку ніч. А часітше всього ви винесете проблеми,гуляйте в парках, якщо хочете знайомитись,а так придевляйтеся до своїх друзів,любов завжди близько.


Просто

Очима впіймав у клубі
І все якось стало явним
Встав із крісла
Направляюся до тебе швидко.

Пиво у руці моїй
Шалено почало пінитись
Угостив сигареткою тонкою
Дим наповняє нас

"Танцпол" покоряється царям
Пяна лізеш цілуваться
Я не дам супротиву ніяк
Охмелений більше алкоголем.

Куплю ще текіли і лимона покисліше
Ось одна,і ще одна
Залишатися нестерпно тут
Відвезу собі додому.

Далі все по плану
Роздягнутися й лягти допоможу
Любов ця лиш на ніч
То,що ж поробиш?

----------------------------------------------------------------

One love

Тіло потребує сил
І аполона форми
А душі потрібно лиш одне
Вина в бочках,двадцятого року.
-------------------------------------------------------------


ІмперіяWhere stories live. Discover now