Тьолка

3 1 0
                                    

Коли, я тренуюсь особливо бігаю, мені аж краще становиться, спокійніше. Таке відчуття начебто нікуди не поспішаєш і взагалі забуваєш про проблеми. Сьогодні погодка шипотіла не виходити з будинку і виспатись після роботи, але як завжди не послухавши, пішов з другом на тренування. Він більше по воркауту, а я більше ЛА. Той ще мрійник, поговорили про плани, один одногопривітали по людські ,як потрібно з здачею Крок 1, чесно кажучи я думав після цього екзамена  швидко вилечу з академії, але ще поборимось.

Наш підхід був вдалим, ми тренувались і розбирали тестові завдання. Я розумів, що можливо в індивідуальному плані ми в чомусь та й кращі, особливо для мене було випробуванням працювати в дуеті при підготовці, бо останній час я покладаюсь тільки на себе, і хочу виробити , більш таку гарну рису як :"самостійність". Але обмінявшись, знаннями нам вдалося досягти того результату про який ми мріяли, а саме здачу. Тепер можемо рухатись далі.

Нас накрив дощ якраз тоді коли я перестав тренуватись, а повертаючись до дому, в ливень суцільний кайф. Як вдруг моєму другу зателефонувала мама, ми зупинилися під магазином щоб він переговорив, а я записав історію в інсту. Як бачу що біля магазину, начебто одна з центральних вулиць, магазин також в центрі купа народу, автостанція, а мусору навколо начебто ти на якійсь звалці. Мене це збісило, якби не дощ я все б прибрав.

Приємно дивитися на пару яка сидить на лавочкі і цілується, хоч займаються спортом чи просто пють пиво. Но посиділи і після себе прибрали і далі ідіть, а не розкидаєте мусор. Я святкував здачу крока в парку, з близькими для мене людьми, була глуха ніч, з фонариком пройшов, просвітив все, і прибрав. Беріть цю  звичку в мене, а то одна пара рук якій це не байдуже це добре, а дві вже краще, приємного читання.

***

Надзвичайно добра карамель
В молочному коктелі розмішавши
Як поцілунок в шию,
З трішки нафарбованими губами

Часзупинитися звелів
Всі чотири сторони замкнув
І не посмів тікати,
Лиш горів і тонув водночас я.

ІмперіяWhere stories live. Discover now