Гарна пара це та пара яка з друзів переходить в любовників. Вони все один про одного знають всі переживання,і не потрібно іти від своєї другої половинки щоб розповісти свої переживання другу вона й так біля тебе. Бувають ситуації що знайомися з дівчиною заводиш розмови,но не можеш розпустити її "френд зону",навіть якщо на пряму можуть писати:"Да що ж ти знайшла в том мудаку". Навіть якщо побориш залишиться один такий хлопець,буде вести себе як ти тільки єдине що не цілуватиме. Можна опинитися в різних ситуаціях в одних можеш бути тим самим другом,який потім буде гарним чоловіком,звісно якщо не заінтересований в людині,бо потім теж когось знайдеш. А якщо є такий друг,то ти мудак змирись,лишній раз не воюй,проти тебе він ніхто,просто справді друг,а лишніми накручуваннями можеш втратити ваший світ зроблений у двох. Знайдіть собі хобі й той друг поволі отпаде,або навпаки стане твоїм. Подорожуйте,влаштовуйте пікніки збирайтеся.Знайом з своїми друзями. Все буде, тільки в любовних ситуаціях,шукай особисто шлях,нікого слухати не потрібно,люди індивідуальні особини.
Подруга офігенна
Хочеться виторгувати квиток
На корабель твій,
Втриматися за щолгу
Одною раниной рукоюА кедидрані,
Спали з мокрих ніг
Бачиш,я не дуже,
Ти скандалити не смій.
----------------------------------------------------------------Впаду,но мамою не клястимусь
Тяжка історія ганьби моєї
Хвороба вїлась в шкіру
До кісток пронизує жага
Сісти за руль автомобіля.Тюнінгованим колись давно
Дріфтом на заносі вїхать,
Вирівнятись по дорозі
Переганяти всіх повільнихШвидкість циркулює кров
Очі гублять погляд
На проїзних заправках
Бензин вдихаю носомЖую бутерброд місцевий,
Які люди,нові геніальні
Спілкуються зі мною
Враженнями діляться своїми.Мандрівники,давайтезаді!
Сядте,й поїдем
Розмови наші дивні
Зате, з чистотой відкриті.
YOU ARE READING
Імперія
PoetryЛюди завжди тягнулися до чогось великого. Часто піддаючись впливу різних думок,частіше всього масових,так не знаходячи свого покликання доживали дні. Но коли життя набуває якогось значення,і ти знаходиш правильних людей. Відтоді починається нова ера...