Forever

198 27 0
                                    

Вибачайте за запізнення,та даво нічого не викладав.  Хтось помітив а хтось скоріше всього ні. В мене було найважче поступання в Медичний інститут но зараз не про мене,і мої відговорки. За час поки я був в іншому місті,побачив волонтерів які зберали гроші біля АТБ,вони пямим текстом просили щоб вкинули їм гроші на лікування,хоч самі напевно люид розуміють що вашою пядесяткою нічого не вирішиться,там гроші будуть в тисячі раз більші за ваший вклад. І доречі вони немають правого говорити заставаляти платити,на те вони волонтери щоб мовчки стояти і збирати гроші. Одного разу два чоловіки виявили подібну махінацію,і здали поліції,і виявилося що це не волонтер. Я говорила моя вчителька:"Краще піти дізнатися в лікарні кому потрібні гроші на лікування,чи в медичні вузи і відправити якщо є таке бажання".

Но слабость була я кинув трішки більше пядесяти і отримав наклейку. Що обідно хочеться допомогти,но розумієш що це все повинно бути безкоштовним в нашій країні,і скоріше всього вас одурять і гроші не дойдуть до тих людей яким хотілося. Це мають змінювати не ви одні,це має змінюватись країна і шукати грші на безплатну медецину,а не на ту що обіцяє реформи. Знаходьте щастя в любові,якщо вона не потягне вас на дно,то грошей на ваше лікування точно не буде. Бережіть себе,свої нерви будь які сварки модна вирішити розмовою а не добавлянням в чорний список,вилікуйте себе а потім можна займатися допомогою іншим,а краще поступайте на медичні факультети,добровольці не завадять в такій відповідальній справі.

Forever

Цицьки показала зразу
Глянув,а там рак
Робить свої справи
Знищує клітини.

Куре, Всемогущий дав
Затуманив очі,за гріхи
Оголошення на стовпах вісить:
"Спасіть життя за гроші"

Розібралисьлюди,пожаліли
Кинули пядесятку синю
А лікування дороще буде
Зате підпис:"допомогли".
---------------------------------------------------------

Продам!

Наберися відваги чоловіче,
І піди від неї
Летить на дно ракетой
Та не по дорозі нам.
-----------------------------------------------------

Добав це

Бісер сипався зі столу,
Жінка псіхувала рвала і кидала
Добавила у список чорний,
Потаємних ворогів.
-------------------------------------------------------------


ІмперіяWhere stories live. Discover now