-Şşş Zeynep .
- Ne var Kerem ?
- Gördüğün gibi aramızda kurtulanlar da oluyormuş değil mi ? Demek ki büyük konuşmamak gerekirmiş .
- Uygun donör bulunursa tabi ki kurtulabilirsin . Ama önemli olan o donör bulunana kadar yaşamak. Şimdi izninle odama gidip dinlenmek istiyorum .
Ukala. Tam bir ukala. Yahu kardeşim ben oturmuşum yerimde sen ne diye bana bulaşıyosun ? Şu manyak da hemen iyileşse gitse kurtulsak bundan . Hemşire Asu ‘ nun yardımıyla sandalye eşliğinde odama geldim . Dinlenmek üzere yatağıma girdim ve derin bir uykuya daldım…
Uykumdan bir kadının çığlığıyla uyandım . Koşarak hastanenin koridoruna gittim . K-kerem .?! Keremi sedyeye yatırmış ameliyathaneye götürüyorlardı ve sanırım annesi olan sarışın kadın ağlıyordu . Yoksa ölecek miydi ? Bu kadar erken mi yani ? Koşarak kadının yanına gittim . Biraz teselliye ihtiyacı vardı sanırım . Ardından herkes zaten koridora dökülmüştü .Sadece Keremin annesinin omzunu sıvazlamakla yetindim . Başka birşey diyemezdim çünkü. Yani yürek verici şeyler söyleyemezdim değil mi ? Kerem için çok endişeleniyorum. Ona bişey olursa gerçekten üzülürüm . Uzun bir ameliyattan sonra doktor nihayet ameliyathanenin kapısından çıktı . Keremin annesi de koşar adımlarla doktorun yanına gitti .
-Doktor Bey ! Doktor oğlum nasıl ? Kerem nasıl ?
- Abartılacak şuanlık bişi yok . Hematopoetik kök hücreler daha fazla kan yapıcı kök hücre oluşturmak için bölünürler,sanırım Kerem ‘ de bi hata oluşmuş . Sadece onu düzelttik . Şuan gayet iyi .
-Peki , onu görebilir miyiz ?
Dedim . Neden ‘’ onu görebilir miyiz ? ‘’ dediğimi bilmiyorum . Hani dizilerde , filmlerde hep derler ya o yüzden dedim herhalde. Yada ben bu çocuğu gerçekten merak ediyorumdur.
-Tabi görebilirsiniz Zeynep Hanım . Ama onu çok yormayın .
-Peki.
Önce annesi içeri girdi . Yaklaşık 5 dakika sonra da çıktı . Ondan sonra da içeri Ben , Yağmur , Can ve Melis girdi . Şıllık Melis hiçbir boktan da eksik kalmaz ki zaten . Ve ilk konuşan Melis oldu .
-Ayy Keremciğiim ! Senin için çooğkk endişeleeğndiiiğm . Neyseki iyisin canım . Bir tane daha yastık isterğmisiin ? Ayy dur bi beline koyalım.
Ker : Gerek yok Meliscim . Ben iyiyim teşekkürler .
Bar : Kerem çok endişelendik abi ya . iyisin neyseki .
Can: Abi geçmiş olsun ya .
Yağ : Bizi çok korkuttun .
Zey : Geçmiş olsun Kerem .
Biraz daha durduktan sonra kalktık . Herkes odasına çekildi . Keremde uyuyacakmış zaten . Yatağıma uzandım ve içim e Keremin yanına birdaha gitme isteği geldi. Neden bilmiyorum . Zaten uyuyordur . Bir kerecik görsem yeter . Hemen ayaklandım, kimseye görünmemek için hızlıca keremin odasına gittim . Kendımı FBI ajanı gibi hissetmiyorum değil yani . Tam da tahmin ettiğim gibi melek gibi uyuyor . bir kerecik görsem ve biraz konuşmaktan zarar gelmez
// KEREMİN AĞZINDAN //
Bir türlü uykum gelmedi . Off ne yapsam ki acaba diye düşünürken kapıdan Zeynep ‘ in girdiğini aynadaki yansımadan gördüm . Neden gelmişti ki acaba ? En mantıklısı uyuyor taklidi yapmak . Bakalım derdi neymiş .
-Merhaba Kerem . Emin ol beni buraya getiren ayaklarım değil kalbim . Biliyorum çok saçmalıyorum . Neden seni görmek istediğim hakkında en ufak bir fikrim yok . Sadece seni çok merak ettim Kerem. Çok endişelendim biliyor musun ? Söylemek istediğim sadece bu kadar değil . Zaten beni duymuyosun diye rahat rahat söyleyebiliyorum . Duymuyosan neden söylüyorum ? onu bile bilmiyorum . Sadece , eee ben senden birazcık hoşlanmış olabilirim . Ya da hastanede doğru düzgün erkek görmediğimden bu duyguları yaşıyorum hiç bilmiyorum gerçekten . muhtemelen de öyle . Söyleyeceklerim bu kadar . Güle güle. İyi uykular.
BÖLÜM BURADA BİTTİ ARKADAŞLAR. NEDEN BU KADAR İĞRENÇ YAZDIGIM HAKKINDA HİÇBİR FİKRİM YOK. KUSURA BAKMAYIN BOK GİBİ BİR BÖLÜM OLDU . ZEYKER HEMEN SEVGİLİ OLSUN İSTİYORUM. BILIYORUM ÇOK SABIRSIZCA BİR DAVRANIŞ. AMA DAHA FAZLA UZATMANIN DA BI ALEMI YOK DİYE DÜŞÜNDÜM. LÜTFEN YORUM VE VOTELER YÜKSEK OLSUN. ÇÜNKÜ BİR MOTIVASYON KAYNAĞINA İHTİYACIM VAR. HERGÜN YB YAZAMAM. AMA 2 GÜNDE BİR MUTLAKA OLUR. :)