Kemoterapi Süreci

468 22 1
                                    

Merhaba Arkadaşlar.  Gecikme için özür dilerim.  Moralim çok bozuk yazamıyorum . Hatta bu bölümü bile zorunluluktan yazıyorum. İyi okumalar vote ve yorumlarınızı ez geçmeyin lütfen. 

Hala inanamıyorum.  Zeynep az önce resmen bana aşkını itiraf etti. Bu benim nedense çok hoşuma gitti . Tabi Zeynep bana aşkını itiraf eden ilk ve tek kız değil tabi ki de ama hiçbirinde bu kadar etkilenmemiştim.Ama Zeynebe nasıl davranmalıyım bilmiyorum.  En mantıklısı hiçbirşey söylememek. Belli etmeyim işte.  Hastane burası flört yeri değil ki. zaten yakında kurulacağım. kerem Sayerim ben. Bi hastalığa yenik mi düşücegim? Aptal aptal sırıtırken Yağmurun çığlığıyla koridora koştum. Zeynep yerde bayılmış yatıyor. 

-H-Hemen doktor çağırın.  ne bakıyorsunuz? ha ? hemşireeee ! Doktor yokmuuu ?

Hastanede deli gibi bağırırken sonunda bi hemşire geldi ve Zeynebi sedye yardımıyla ameliyathaneye götürdu. çıldıracagım neden kimse bişey söylemiyor ? Ona bişey olmaz dimi ? Yaklaşık 2 saat sonra doktor içerden Üzgün bi ifadeyle çıktı. 

dok: çok Üzgünüm.  ama Zeynebin durumu kötüye gidiyor.  Artık uygun bi ilik bulunmalı. Kemoterapiye yeniden başlamak zorundayız. Üzgünüm. 

Ben zeynebi kaybetmek istemiyorum.  Hayır ya  . Bi yolunu buluruz bu hastaneden gideriz..yeneriz. Birlikte yeneriz hemde. Koridorda manyak gibi beklerken artık Zeynebin uyandığını farkettim ve koşarak odasına gittim.  Tabi Demet Teyze de yanımda. Kadın da perişan oldu. Kapıdan girmeden önce Demet teyze beni durdurdu ve ;

Dem : bak kerem. içeriye sadece sen gir olur mu ? b-ben Zeynebe kemoterapiye yeniden başlayacagini söyleyemem. Ben ben çok kötüyüm. 

Demet teyzeyi anlıyordum. Sırtını sıvazlayarak içeri girdim. Zeynep bana soran gözlerle bakıyordu. 

-Zeynep ?

-Kerem ne oluyo ? ne saklıyosunuz ?

-Bak zeynep. Kemoterapiye yeniden başlaman lazım.  Anlıyor musun ? bak biz bunu birlikte yenicez. ikimiz.

Lafımın ardından Zeynep hemen hıçkırıklaa boğuldu.  Onu böyle ağlarken görmek kalbime bi bıçak sapladı sanki.

-Kerem Hayır.  bak olmaz tamam mı ..ben ben bunun anlamını çok iyi biliyorum.Bak ben saçlarımın kesilmesini istemiyorum tamam mı ? tamam mı dedim. ben. bunu daha önce yaşadım  ve birdaha yaşamak gerçekten istemiyorum kerem.

-Zeynep sağlığın için bunu yapmalıyız.  Bak bu illetten kurtulalım , saçlarını da uzatırsin, istediğin herseyi yaparız.  Nolur zeynep ? seni kaybetmek  istemiyorum. 

-Kerem bu çok zor.  Ben dayanamam artık. 

-Beraber dayanacagız zeynep.

Ardından Zeynebin yanına gidip içten içe ona sarıldım. Yıllardır aradığım huzur onun kollarindaydi sanki.

   //   ERTESI GÜN //

Sabah kalkar kalkmaz ilk işim Zeynebin yanına gitmek oldu.  bugün Zeynebin saçları kesilecek. Çok üzülecek ama sağlık için bunu yapmalıyız. Kapıyı tıklattım ve içeri girdim..İçerde Zeynep harab olmuş bi şekilde ağlıyordu.

-Zeynep , yapma ağlama ne olur? bak ben sen ağlayinca çok kötü hissediyorum. 

-Elimde. değil. kerem.

Tam cevap vermek için ağzımı açıyordum ki berber elinde makasla içeri girdi. Zeynebin gözündeki hüznü görebiliyordum.

-kerem sen çık. Beni böyle görmeni istemiyorum. 

Zeynebin lafını ikilemeden çıktım odadan. Kendimi odama attım ve hemşire muayene için odama girdi.  Saçma sapan günlük rutin işler yaptı.Acaba Zeynep napıyor suan. Gidip bi baksam mı acaba ? En mantıklısı. Zeynebin odasına bu sefer kapıyı çalmadan girdim. Yorgan ile heryerini örtmuş ve kafasını çıkarmıyordu.

-Zeynep ben geldim.  Heyy saklambac mı oynuyoruz yoksa ?

Neşesini biraz yerine getirmeye çalıştım ama nafile.

-Kerem..Hastayım,  yorgunum ve çirkinim. Beni böyle görmeni istemiyorum. 

-Zeynep aç şu örtuyu.

-Çirkinim !

-Değilsin tamam mı.  Belki dünyanın en güzeli değilsin ama benim dünyamın en güzelisin . anladın mı ?

BÖLÜM BURADA BİTMİŞTIR. BİLIYORUM COOK KÖTÜ OLDU VE BİRAZ KISA OLDU AMA DEDIGIM GİBİ MORALIM ÇOK BOZUK... BU YÜZDEN KEYFIM YERIMDE DEĞİLDİ BİRAZ KÖTÜ YAZDIM. İDARE EDELIM ARTK. :)  

HASTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin