♦♦♦♦♦♦ Mina ♦♦♦♦♦♦
(Black Mountain-Don't run our)
Sabah erken uyanmamın sebebi ,
yeni açtığım cafenin açılışı olmasıydı. En yakın arkadaşım Umay'da orada olacaktı,açılış için kuaföre gitmeli orada hazırlanmalıydım.
→ Umay arıyor ...
"Alo Umay"
" Tatlım günaydın,nasılsın bakalım?"
" Umay çok heyecanlıyım,ellerim dursa ayaklarım oynuyor o derece."
" Sakin ol bakalım sen bunu başaracaksın.Ha bu arada tatlım kuaförden ben seni alıcam haberin olsun."
" Tamam sağol bitanem,ben kapatıyorum acele etmem lazım"
"Tamam tatlım" dedi Umay ve telefonu kapattık. Kuaföre girdim,tanıdık yer olduğu için içim rahattı.İçeri girmemle kafamdan aşağıya konfetiler patlattılar,herkesin ağzında "Hayırlı olsun , bunu yapacağını biliyorduk,helal sana.!" gibi laflar dolanıyordu. Mutluluktan gözlerim dolmuştu ne diyeceğimi bilemedim." Çok sağolun" diyip herkese birer birer sarıldım aradan bir konuşma faslı geçti ve İstediğim modeli gösterip,kendimi emin ellere bıraktım.
Kuaförden heyecanla çıktım,kuaförün olduğu yere araba girmediği için aradan dolanmam gerekiyordu.Tam koşacaktım ki ayağımı burktum, topuğuma birşey olmuş mu diye bakacakken bağrışma duydum ve köşeye sindim ,kafamı ne olup ne bittiğini görebilecegim bir şekilde uzattım.Kısa boylu serseri gibi gözüken çocuğu dövüyorlardı." Sen ne hakla benim kardeşime sulanırsın!" dedi arkası dönük olan. Tam 3 kişi 1 kişiyi darp ediyordu,ne yapacaktım.Tam o an uzun boylu yapılı adam elindeki façayı kısa boylu çocuğa geçirdi.Hemen telefonumu çıkarıp polisi arayacakken telefonum birden çaldı ve bütün dikkat bana verildi. Hemen kafamı çevirdim.Kalbim küt küt atıyordu,koşar adımlarla arkama baka baka koşmaya başladım,yüzünü hızlı koştuğum için pek fark edememiştim.Korkmaya devam ederek yolda koşmaya başladım, saçlarım bozulmuştu,günüm hiçte güzel başlamamıştı. Telefonuma baktığımda arayanın Umay olduğunu gördüm.Beni alacağını söylemişti,nasılda unuttum.
Umay'ı gördüm,arabasının önünde dikilmiş bana bakıyordu.
" Sana ne oldu böyle?"
" Umay hiç sorma koşmasam ölecektim kesin."diyip derin nefes aldım.
"Hey baksana ,bana olayı anlat sakin ol.Ahh gel buraya korkma bin arabaya hadi." dedi ve sarıldık.sonra olayı anlatmaya başladım."Ben kuaförden çıktım sana gelmek için ara yoldan geçiyordum,3 adam,1çocuğa saldırıyordu.İşte içlerinden birisi 'Ne hakla kardeşime sulanırsın'diye bağırdı ve sonra işte .. off çocuğu yaraladı.O ara polisi arayacaktım,sen beni aradığın için telefonun çaldı ve dikkatlerini bana verdiler.Arkama bakarak koştum ama yüzlerini göremedim.Of Allah'ım."
"Mina sakin ol lütfen,(sesi kısık bir şekilde)sanırım onları tanıyorum."dedi.
"Efendim,birşey mi dedin?"
"Yok Mina'cım sadece güzel geçecek günümüz merak etme dedim."diye ekledi Umay..O ara cafemin önüne geldik..
→ 5 saat sonra
Herkese veda ederken birer birer teşekkür ettim.Uzun ve yorucu günde kardeşimi çok aksatmıştım.Onu arayacakken yanıma geldi ve ;
" Çok iyi iş başardın,sana güveniyorum."
" Bahar'cım böyle düşünmene sevindim.Sağ ol tatlım.Seni bugün fazla ektim sanırım,bunun için kusra bakmazsın umarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜZSÜZ
Teen FictionHerkesin yüzsüz olduğu bir tarafı vardır.Onlar yaptıklari her hatada pişman olmuşlardı artık alışmaya başlamışlardı.