♦♦Kayra ♦♦
Boğazımı temizledim,polislerin ayaklarıma kadar geleceklerini tahmin etmesemde bu çok hoşuma gitmişti.Eğlence arıyordum.Ediz beni sarstı ve ''Kayra bende tam da buna benzer birşey söylecektim abi,Mina'ların babası polismiş.''diye.ekledi Ediz.Arkadan Ermen"Kayra,bana da Umay söylemişti kızların babası polis diye" ''Tamam beyler sorun değil sakin olun,emin olunki çok eğlenicez.'' diyip gülümsedim elimde değildi.Ermen söze girişti ''Kayra kaçalım hadi,tam zamanı.'' ''Korkma be aslanım Mina ve Bahar'ı burda bırakamayız.'' dedi Ediz.'' Ulan Ediz,zamanı değil.'' diye ekledim.Ermen yine söze girişti '' Hayır abi o aşık olmuş.'' dedi kahkahayı bastı.O ara müzikler kesilmişti sadece Ermen'nin kahkahaları duyuluyordu.Polis Mina ve Bahar'ı yanına aldı ve bardan çıktılar.Ve diğer polis yanıma gelip ''Kızlarıma bulaşamayacaksın seni züppe!'' diye bağırdı." "Sakin ol adamım onların kızının olduğunu yeni öğrendik.'' dedim ve elimle yakasını düzelttim ardından da gülümsememi ortaya koydum.Polisler bardan çıkarken.Magazinciler içeri akın ettiler,açılışımız berbat olmuştu eğer babam bu haberleri görürse bana patlayacaktı.Aykut'a seslendim "Çıkar şu magazincileri buradan!".
Açılıştan çıkan çok insan olmuştu geriye nerdeyse 30 kişi kalmıştık.Lanet olsun diyip elimi cam masaya vurdum o şiddetle cam kırılmıştı,elimin kanadığını fark etsemde umrumda değildi.
♦♦♦♦♦♦ Bahar ♦♦♦♦♦♦
Babamın sayesinde herkese rezil olmuştum.Ah lanet olsun gerçekten sadece macera yaşamak istedim.
Yüzümü yıkadıktan sonra kapıyı açtım ve babam karşımda belirdi.''Hemen aşşağıya iniyorsunuz.Anladın mı?'' ''Ah evet anladım.'' dedim ve omzumu babamın omzuna çarparak ablamın odasına doğru yol aldım ardından da ablamı çağırdım.Evet bu sefer kesin bir ceza alacaktım,ama bu sefer kurallara uymacaktım.Dediğim gibi kurallar bana işleyemeyecekti,doğrusu annem öldükten sonra hiçbir kurala uymadım ve buna devam edeceğim.
Bunları düşünürken babam geldi ve nutuğuna başladı."Tamam gideceğinize bizzat ben izin verdim ama o bara gideceğinizi bilseydim hiç izin vermezdim.Keşke nereye gideceksiniz diye sorsaydım,sakın bana neden bizi takip ettirdin diye sorular sormayın hakkınız yok.Dışarıda neler oluyor haberiniz yok.O telefonlarla arkadaşlarınızla konuşucağanıza biraz haberlere bakın.Magazinlere değil.Altını çizerek söylüyorum,haberlere bakın.O adamlar kim biliyor musunuz siz?Tam bir maganda anladınız mı?Bu hatayı tekrarlamassanız sevinirim,anneniz olsaydı-" tam lafını bitirecekken sözünü kestim.
"Sakın bir daha annemin adını ağzına alma,o adamların niyeti kötü birşey olsaydı ablam tekliflerini kabul etmezdi anladın mı!Ve ayrıca annemi öldüren sensin bunu aklından çıkarma." diye ekledim yüksek sesle.Ablam şaşkın şaşkın bana ve babama bakıyordu.İşte istediğim oluyordu,benim bildiklerimin ablamın bilmesine az kalmıştı.
"Neler oluyor bana hemen anlatıyorsunuz." dedi herne kadar sakin görünsede öfkesini dizginliyordu,cümleler ağzından dökülürken gözlerinden yavaş yavaş yaşlar akmaya başladı.Babam ağzını açmaya ramak kalmıştı ki,söze giriştim.
"Dur baba,sen zahmet etme lütfen.Annem bizzat babamın yüzünden intihar etti,babam annemi aldatıyordu hemde kim ile biliyor musun?Teyzemle ve annem buna dayanamadı.Annem intihar ettiğinde babam buraya gelme zahmetinde neden bulunmadı sence?Uçaklar o zaman şansa rötar yaptı bak sen.Acaba sevgili babamız o ara ne yapıyordu yoksa metresiylemi takılıyordu,baş başa?" sözlerime devam edecekken ablamın titreyen bacaklarına baktım.
"Abla iyi misin?" dedim yanına usulca yaklaştım.Ablam kendini kollarıma bıraktı.Şaşkınca bakan Ömer'e(Babama) " Ne duruyorsun ambulansı ara!" diye bağırdım.Babam eline telefonu aldı ve ambulansı aradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YÜZSÜZ
Teen FictionHerkesin yüzsüz olduğu bir tarafı vardır.Onlar yaptıklari her hatada pişman olmuşlardı artık alışmaya başlamışlardı.