OLIVIA P.O.V
Si David berpeluk2 sama tu perempuan muka macam tomboy . Hati saya sakit . Rasa mau terajang ja tu dua orang pakai heels saya . Bila si Oliver mau bawa dia balik pun tu tomboy nda mau lepaskan dia .
Bila sampai ke bilik saya , diurang terus terbaring di lantai sambil berpelukan . Kalau ikutkan hati mimang saya pijak sampai lumat ni dua orang . Si Oliver garu kepala ja tingu ni dua orang .
"Bah .. tu si Abby kasi tidur sama kau atas katil la.. saya tidur sama David di bawah .. " Oliver bilang .
"Ishhh ... nda mau la .. suda la dia macam lelaki ja .. lagipun saya nda kenal dia .. eeiii.. mana saya mau .."saya bilang sama Oliver .
"Ehhh.. selalu kau ok ja sama orang baru kenal .. yang ni kau takut pula .."si Oliver ketawa tingu saya .
"Tingu orang juga saya mau kenal .. nanti dia rugul saya nanti oo .. " saya buat2 takut . Padahal dalam hati saya menyampah suda tingu tu perempuan sundal .
"Rugul kau pakai apa ? Bukan ada batang tu .." si Oliver ketawa sana .
"Pakai timun .."saya jawab sambil ambil pakaian tidur saya .
"Hahahhahah... ada2 ja kau ni Olivia .. ba nda apa la .. saya ja tidur sama kau atas sini .." si Oliver bilang .
Saya diam ja .
Masa baring mau tidur , saya pusing2 cari posisi tidur . Tiba2 Oliver tutup tu lampu meja bikin keadaan jadi gelap .
"Kenapa tutup lampu ? " saya tanya dia perlahan .
"Saya tau kau nda buli tidur .. lagipun tu orang bawah sana tu .. mana tau mau buat apa2 .. kasi can ba .." si Oliver bilang .
"Ceh.. mau buat apa kalau suda macam mayat sana ? " saya bilang . Tangan saya genggam tu selimut tahan hati saya geram .
"Kasi can la .. kasian si David masih virgin .. masih suci .. " si Oliver bilang .
Suci dalam debu la kau . Virgin kunun ! Padahal mengamput bukan main ganas lagi .
"Macam mana kau tau dia virgin.."saya sengaja tanya .
"Saya kenal David suda lama oo .. inda pernah sekalipun ada girlfriend .. banyak orang minat dia tapi dia nda layan langsung .. dulu saya fikir dia gay .. " si Oliver bilang .
Nampaknya kau belum betul2 kenal lagi si David Kellin ni .. saya ja yang tau bagaimana tu orang punya sifat dalaman .
"Kalau kau dengar bunyi pelik2 jan kau tegur arr .. " si Oliver bilang lagi .
"Hah .. bunyi apa ? " saya tanya .
"Tu bunyi ahh ahh .. ko diam2 ja sana .. " si Oliver bilang siap dia demo lagi bunyi tu . Saya tendang kaki Oliver dalam selimut . Bikin panas betul !
"Kau jan macam2 Olivia .. saya ne lelaki sejati .. apa2 jadi sama kau saya nda tanggungjawab nanti kalau kau main sipak2 kaki begini .. " si Oliver bilang .
"Paluiiii ... "- me
"Lain betul rasa sekatil sama kau ni .. teringat masa masih kecil dulu .. selalu kau mau tidur di katil saya sebab katil saya besar kunun .. padahal sebenarnya kau suka main gitar saya dibilik .."- Oliver
"Masih kecil masa tu .. 9 tahun kalau nda silap .. minat saya tingu tu gitar merah kau .. tapi nda pandai main dia .. "- me
"Ya la .. saya la yang jadi mangsa kena main tu lagu Backstreet Boys untuk kau .. punya sadis .. "- Oliver
"Tapi kau sanggup juga main untuk saya .. " - me
"Mimang la .. masa tu cuma kau ja yang selalu datang main sama saya .. walaupun kadang2 saya kena buli main tea time dengan kau .."- Oliver
YOU ARE READING
IRRESISTIBLE ROMANCE
RomanceDAVID KELLIN QUINN Nda pernah dalam hati saya terpaut pada mana2 perempuan . Di sekolah banyak surat yang saya dapat tapi saya langsung nda pernah kisah sebab saya nda berminat langsung . Saya anti betul dengan cinta dan perempuan . Semuanya kerana...