chapter 7

1.7K 108 8
                                    

DAVID KELLIN P.O.V

Lepas si Olivia keluar dari tu bilik , saya keluar dari tu almari . Nasib dia nda kunci saya dari luar . Kalau tidak buli mati saya dalam sana . Suda la perut kenyang baru habis makan nasi dua pinggan .

Saya cekak pinggang dan garu kepala saya yang sah nda gatal. Mana la si Red mau bawa girlfriend saya tu ? Sukahati dia ja pigang2 tangan girlfriend orang .

Saya tunggu 10 minit begitu baru keluar dari tu bilik . Hati2 saya jalan takut terserempak sama si Red dan Olivia .

Sampai di luar hotel baru saya on handphone saya . Banyak misscall dari si Red . Hehh .. teda juga orang lain kau cari dulu kalau bukan saya . Saya call back dia . Nda sampai dua kali bunyi terus dia angkat .

📞Damn it vid ! Mana kau ? Saya call kau banyak kali ba.. Kau langgan pelacur ka tadi tu?

📞handphone saya low ba tadi .. saya nda perasan terpadam ..mana kau ?

📞sama si Olivia ni .. mau pigi zouk ..

📞dating la kau sana .. hahahah ...

Mulut ketawa tapi hati sakit . Punya sakit jadi penipu .

📞dating kepala butu kau ! Mana kau ? Saya ambil kau ..

📞saya sini di area Bukit Bintang ...

📞aikkk.., saya baru ja dari sana tadi .. ba .. saya pusing balik ambil kau ..

Baru saya mau jawab suda dia hang up . Saya pandang ja handphone saya . Rasa mau campak pun ada . Suda la bawa lari girlfriend saya tengah2 malam . Mau praktis mengamput pun terpaksa tangguh . Saya tarik nafas panjang berkali2 untuk tenangkan hati saya .

Nda lama kemudian kereta BMW X5 berwarna merah berhenti di depan saya . Saya tingu tu cermin turun perlahan . Terserlah la muka si Red sama Olivia .

"Woiii ... punya susah cari kau sekarang arr Kellin .. kau jual diri ka apa ?" si Red menjerit dari dalam kereta .

"Cehhh .. bukan susah cari saya .. kau tu yang menghilang macam abu mayat kena tiup .." saya bilang sama dia .

"Kita mau pigi minum or kita bercakap sini seja ?" si Olivia tiba2 menyampuk . Muka dia masam ja tingu saya . Saya buat2 nda nampak ja . Nda mau nanti ketahuan sama si Red . Saya terus ja masuk ke tempat duduk belakang .

📩nampak secocok suda .. macam duduk atas pelamin ko dua orang duduk depan sana ..

Sengaja saya chat si Olivia begitu .

📩gila !!

Ehhh... berani bilang saya gila pula ? Nanti kau ..

Kami sampai Zouk sana orang mimang suda pack . Kalau masih di Kuching mimang sana Mirage saurang bergoyang . Rindu pula zaman tu . Kuat betul makan pil guyang masa tu . Sampai badan pun kurus kering . Tapi nda juga sekurus si Red . Dia mimang paling banyak ambil benda2 terlarang . Satu hari nda ambil mimang nda sah .

Bila kami minum2 sana , si Olivia mula menari2 . Saya perhati ja . Si Red tiba2 hulur saya sebiji pil di tapak tangan saya . Dia senyum tingu saya . Saya pun tersenyum . Ngam kau kasi saya ni . Saya terus ja masuk ke dalam mulut . Saya tingu si Red pigi dekat sama si Olivia then dia peluk leher Olivia dan masukkan something ke mulut Olivia . Saya cepat2 pigi dekat diurang dan ambil tu pil guyang dari tangan si Red . Si Red pandang saya pelik .

Si Olivia rampas tu pil dari tangan saya dan terus masuk ke mulut . Saya tingu ja muka dia .

"Kau kenapa vid ? Lain macam ja saya tingu .."- Red

IRRESISTIBLE ROMANCEWhere stories live. Discover now