-E incredibil! E ca în 3D și așa mai departe! Exclama, Dylan uitându-se la ecografia cu viitoarea lui fiică.
-Te poți șterge acum. O informă doctorița pe Amanda.
-Ok, răspunse aceasta fermecată de bucuria lui Dylan.
Telefonul lui Dylan începuse să sune. Acesta l-a scos nemulțumit din buzunar. Știa deja cine era, iar Amanda la fel.
-Am auzit că mama ta a dus-o sa facă testul de paternitate. A vorbit ea.
-Da, ar trebui să primim rezultatul astăzi. M-a înnebunit, Amanda, cu telefoane și mesaje într-una, că au nevoie de chestii.
Amanda, zâmbea ascunsă după par. Savura încercarea lui de se apropia de ea, prin faptul că se plângea de Alice.
-Și când am vorbit cu tine în acea zi la spital, eram stresat. Bine? Ea m-a pus pe gânduri că i s-ar fi putut întâmpla ceva rău copilului și nu voiam să mai am de-a face cu o dramă. Nu am vrut să te îndepărtez! A spus cu sinceritate, privind-o trist.
Amanda l-a privit după care a vrut să deschidă gura să vorbească, dar telefonul lui Dylan i-a întrerupt din nou.
"Tata știe!" / "E foarte supărat!" / "Am nevoie de tine!!!"
-Vezi ce spun? Îi arată Amandei.
-Pai...e totul în regula?
-Da. Îi voi scrie că sunt la ecograful tău. Adică, trebuie să înțeleagă că nu e vorba doar despre ea.
Amanda începuse să zâmbească măgulitor la hotărârea lui.
-În afară de asta, vreau să fiu aici...cu tine. A spus luând-o de mână, zâmbindu-și reciproc.
Între timp, Alice era înnebunită acasă. Îl tot suna pe Dylan, prefăcându-se speriată.
-Dylan, sunt eu. Trebuie să mă suni! Nu știu de ce nu răspunzi la telefon, te rog sună-mă! Lasă un mesaj în căsuța lui vocală.
-Dylan, hei. Sunt eu. Am nevoie să mă suni înapoi.
Încă unul.
-Dragule, îmi pare rău, sună-mă urgent. E foarte important!
Și încă unul.
-Te rog, trebuie să mă suni urgent.
Era disperată. Stătea pe margine patului și batea din picioare așteptând un semn de la el, până când a și primit unul.
"Sunt cu Amanda, la ecograf."
Unul scurt și la obiect. Alice devenise atât de nervoasă încât a aruncat cu telefonul, s-a dus la baie și a înghițit 3 pastile.
-Cățeaua aia! A pronunțat înainte să înghită pastilele.
***
-Alice a fost la ecograf? L-a întrebat Amanda pe Dylan.
-Nu încă, dar sunt sigur că mă v-a anunța din moment ce părinții mei plătesc.
A răspuns Dylan, amuzat de propria situație.-Îți mulțumesc că m-ai lăsat să asist și eu astăzi.
Telefonul i-a întrerupt tentativa de a o săruta pe Amanda. L-a ridicat nervos de pe bordul mașinii și a oftat.
-Tot ea e? A întrebat Amanda și ea iritată de situație.
-Da. Spune că a luat niște pastile să se calmeze și acum îi e rău.
-Mai bine du-te. A spus Amanda puțin enervată.
CITEȘTI
Double Daddy
RomanceAmanda şi Dylan au lumea la picioare. Sunt populari şi urmează să înceapă ultimul an de liceu. Amanda a fost plecată la muncă pe timp de vară iar Dylan a dat o petrecere înainte de întoarcerea sa. Cei doi nu mai speră să fie împreună, s-au distanţat...