1

1.1K 8 0
                                    

Søndag 12:37
Idag skal vi spise frokost med familien farlov, som vi har gjort hver søndag de sidste 10 år, egentlig er det ikke mega tit jeg er med længere, 1-2 gange om måneden eftersom at jeg er 18, snart 19 år gammel og er flyttet hjemmefra.
Men idag er jeg her og det er ved at være et stykke tid siden jeg har set både min egen familie men også familien farlov, eller Thor ser jeg ret tit da vi tog vores kørekort samme sted, hvilket jeg faktisk blev færdig med idag.
-

@sashlac: elsker elsker elsker søndage🤩@sophiaborg: åh Gud hvor jeg dog elsker dig min!❤️@thorfarlov: ser frem til at se dig senere👀@emiljoergensen: smukkeste😩-Jeg ved ik hvad det er men et eller andet ved Thor har bare altid tiltalt mig, vi ha...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

@sashlac: elsker elsker elsker søndage🤩
@sophiaborg: åh Gud hvor jeg dog elsker dig min!❤️
@thorfarlov: ser frem til at se dig senere👀
@emiljoergensen: smukkeste😩
-
Jeg ved ik hvad det er men et eller andet ved Thor har bare altid tiltalt mig, vi har aldrig været mere end tætte venner men er du gal jeg kunne godt tænke mig det en gang imellem.

Krista og Karl har også fødselsdag idag så vi alle skal mødes på mash, øh lækkert. Derfor er det så også blevet lavet om til aftensmad istedet for frokost, hvilket jeg er glad for eftersom jeg ikke har købt gave til dem.

Søndag 16:04
Jeg har fået købt gaverne til dem så det er på plads
Nu skal jeg bare i bad og ud af døren.
I mellemtiden burde jeg måske præsentere mig selv.

Jeg hedder Sasha og er født og opvokset i Gentofte, lige pt. er jeg lige blevet færdig med 3.g på øg og skal igang med et sabbatår. hele mit liv har Thor og jeg været tætte, ikke sådan bedste venner, men bare tætte, vi har været naboer siden barnsben indtil vi begge flyttede i lejlighed men ikke meget ændrede sig ved det eftersom vi bor i den samme bygning, min far havde nogen kontakter så derfor flyttede vi begge hertil, hvilket forresten ligger på Østerbro. Jeg er single og har egentlig været det, det meste af mit liv, har selvfølgelig haft prøvet lidt af hvert men har bare aldrig haft en som sådan fast kæreste, det har måske også noget at gøre med at jeg så længe jeg kan huske har haft et lille mini crush på thor, hvilket er så dumt som noget kan være fordi jeg ved at der aldrig kommer til at ske noget, og jeg vil hellere være venner med ham end at jeg vil ødelægge en hel masse ved at fortælle ham om mine følelser.

okay videre.

jeg er lige blevet færdig med at gøre mig klar og skal egentlig bare finde mine bilnøgler og så er jeg kørende.

min far købte en Bmw x5 til mig i 18 års fødselsdagsgave, jeg ved at det lyder af meget og jeg var også overvældet men jeg er super glad for den, udover når mine nøgler bliver væk...

da mine nøgler er fundet får jeg en besked fra Thor

t: hey sash, kan du køre mig? skulle køre med the fam men de er forsinkede og kan ikke nå at hente mig.

s: eyo thora, selvfølgelig kan jeg det, vi kører nu.

*samtale slut*

jeg låser døren og går ned mod bilen, på vejen møder jeg thor så det passer jo perfekt

"hey smukke" siger han og giver mig et kys på kinden.

thor er så kærlig og det gælder bare alle mennesker og jeg hader det virkelig.

"hola, er du ready?"

"ja man, er klar på noget lækker mad da" vi sætter os begge ind i bilen og køre ellers mod mash

"Sasha vil du ikke med på arch efter middagen?" spørger thor mig begejstret

"jo! thank god du spørg har ikke drukket i 100 år"

søndag 20:26
vi er lige blevet færdige på mash og det smagte kongeeee, vi har sagt farvel til de andre og er på vej mod arch til fods, jeg bad min far køre min bil hjem da jeg ikke følte det ville være smart at tage den med når jeg ikke kunne køre den hjem.
_______
🙋🏽‍♀️

Tilfældigt - Thor farlovWhere stories live. Discover now