Onsdag 17:35
Thor og jeg har set Netflix det meste af eftermiddagen og han har også efterhånden overbevist mig om at jeg skal blive og sove ved ham.
"Thor?"
"Jaer?" Spørger han hæst og søvnigt
"Hvor mange har du været sammen med siden vi, siden vi øhm gik fra hinanden?" Jeg fortryder allerede at jeg spurgte om det, jeg vil ikke vide det.
"Altså vil du virkelig vide det?" Spørger han
"Ja" dumt igen
"Ingen"
"Undskyld hvad?!!" Jeg er helt i chok
"Jeg har da selvfølgelig kysset med et par stykker, du kender mig jo, men ligeså snart vi er nået hjem og stemningen er oppe så kan jeg bare ikke gøre det" siger han og piller lidt ved dynen
"Den er ny Thor farlov" jeg griner lidt og nusser ham lidt på maven
"Stop! Det er ikke sjovt, er du klar over hvor pinligt det er at stå der med en halvnøgen pige og så forklare hende at du ikke kan have sex med hende fordi du tænker på din ex" siger han og lyder mere og mere flov
"Jeg kan da godt forstå du synes det er pinligt hvis du siger til dem at du tænker på din ex, det gør man ik" jeg griner lidt igen
"Jeg er sgu da ikke vant til at tænke på en anden pige end den jeg skal til at have sex med, jeg er ikke vant til at være forelsket" han gør mig mere og mere glad for hvert ord han siger.
Jeg ruller lidt rundt så jeg ligger halvt oven på ham og kigger ham dybt i øjnene, jeg skal bare være ærlig, det er vel ikke så svært?"Hør Thor, jeg kan ikke huske så meget fra det, jeg var fuld, jeg aner ik hvad jeg havd-" jeg roder rundt i tingene hvilket får Thor til at afbryde mig.
"Du har været sammen med Johan ik?" Spørger han og sukker
Jeg sukker dybt og lægger mig på ryggen med hænderne over mit ansigt.
"Jooo, jeg fortryder det så meget! Og nu går jeg booty-calls fra ham hver 5. Minut" Thor begynder at virke lidt irriteret.
"Jeg forstår dig godt, hvis det var mig der skulle gå rundt og høre på at du skulle ha' været sammen med halvdelen af København allerede en måned efter vi slog op, så havde jeg gjort det samme" jeg sukker igen og vrider mig i sengen af ren flovhed.
"Var det i det mindste godt?" Spørger han og vender mig og får mine hænder væk fra mit ansigt så han kunne se mig i øjnene.
"Hvad tror du seriøst selv? Går fra 7 omgange til 2 omgange, fra Thor farlov til Johan mua... ikke at det var dårligt, bare ikke det bedste jeg har fået" siger jeg og bider mig lidt diskret i læben."Sasha, lad vær med det der!" Siger han og kigger strengt på mig
"Hvorfor har du et problem med det?" Spørger jeg
"Når vi har aftalt at vi bare skal være venner så skal du ikke gøre det svære for mig end det er i forvejen"
"Så du tror ikke at det også er svært for mig?" Spørger jeg og sætter mig oven på ham.
Han får store øjne og og sukker derefter igen
"Forstår du ingentin-"
"Kys mig nu bare" siger jeg og ligger min hånd på hans bryst.
Han tøver ikke et eneste sekund og kysser mig.19:03
-@thorfarlov: hun gør det så flot for mig👸🏽
@carl_rye: og han snakker om damEN igen
@sashlac: udemærket🤤
@mathildekuger: hvor du lækker min💛
-
"Undskyld hvad?!" Spørger jeg og referere til Mathilde's kommentar.
"Du kender hende" siger han og ligger en arm om mig.
"Jeg får stress af hende altså! Hun har ødelagt det for os før, hvorfor ikke gøre det igen" jeg kan virkelig ikke lide hende, jeg kunne godt før Thor og jeg kom sammen men den måde hun hænger op af Thor på er kvalmende.
"Du er jaloux" siger han og griner af mig.
"Hvorfor skulle jeg være det?" Spørger jeg og bliver halv fornærmet
"Fordi du gerne vil have jeg er din og nu er der en anden der kalder mig hendes så du bliver jaloux"
Jeg ruller øjne af ham og ligger mig med ryggen til ham.
"Jeg er kun din" hvisker han helt tæt på mit øre så jeg får kuldegysninger over det hele.21:57
Thor lavede aftensmad til mig som vi først lige er blevet færdig med at spise, han er faktisk overraskende god i et køkken, på alle måder..
-@sashlac: 💍🦒
@thorfarlov: du er taget fra min fantasi
@sophiaborg: det første jeg lagde mærke til var det lille stykke af din røv i spejlet
@thorfarlov:^ ja ik?
-
"Til den der galla ik?" Spørger Thor pludselig og jeg bliver straks nervøs.
Vores omgangs kreds holder hvert år en kæmpe tema fest, i år er det familien Klitgaard der holder og temaet er galla, så er der jo så alle de regner med hvem der inviterer hvem hvilket vil sige at vi piger ikke kan gøre andet end at vente på at se om nogle vil følges med os.
"Ja hvad med det?" Spørger jeg nervøst og stiller de sidste ting i opvaktemaskinen.
"Jeg tænkte bare på om du ikke havde lyst til at du ved følges med mig?" Spørger han og stiller sig foran mig med hænderne på køkkenbordet bag ham.
"Det skal jeg lige tænke over" siger jeg flabet
"Nå så det skal du?" Spørger han mindst ligeså flabet
"Mmhmm" han rykker sig tættere på mig, så tæt at jeg ikke engen tror der er en millimeters luft imellem os.
"Okay okay, selvfølgelig vil jeg følges med dig" siger jeg og kysser ham ivrigt.
"Bare venner" siger han og griner da vi har trukket os.
Jeg har faktisk fødselsdag her om 2 uger, jeg bliver 19 og har ikke rigtig de største forventninger, mit eneste mål er ihvertfald at Thor er der, men som mere end bare min ven.22:47
"Skal vi gå i seng?" Spørger jeg Thor
Han svare ikke men rejser sig, slukker lyset og går ind mod soveværelset.
Jeg tager stille og roligt mit tøj af undtagen mine trusser som jeg vælger at sove med.
Jeg ligger mig i sengen og det samme gør Thor kort efter.
"Jeg elsker dig" siger Thor og kysser min skulder
"Jeg elsker også dig" siger jeg og vender mig om, og falder så i søvn halvt oven på thor.
______
💤
YOU ARE READING
Tilfældigt - Thor farlov
FanfictionSasha Lacour har kendt Thor så længe hun kan huske, deres forældre har altid været meget tætte og sasha og Thor har derfor også altid været meget tætte. Sasha har altid haft et bitte crush på Thor men altså hvem har ik det? Hvad sker der når de begy...