25

278 7 4
                                    

*5 måneder senere*
Efter dagen hvor Thor opdagede mig hos Oli har jeg hverken set ham eller Oli.
Anthon har jeg set et par gange, både da de var hernede men også da jeg var hjemme på weekend, jeg havde egentlig bare brug for en jeg kunne snakke om Thor med og Anthon har fortalt mig at Thor og Mathilde kun kom sammen fordi thor ville vide med sig selv om de følelser han havde for mig var ægte grundet han jo aldrig før har været forelsket.
Efter mine lange samtaler med Anthon er jeg blevet endnu mere sikker på at Thor og jeg ikke er nær færdige med hinanden.

De sidste 5 måneder har jeg valgt at fokuserer på mig selv da det jo gik op for mig at det bare ikke var det samme når det ikke var med Thor.

Torsdag 17:40
Mine tasker er pakkede og idag er dagen hvor jeg skal hjem til Danmark igen.
Jeg ved egentlig ikke hvor jeg skal bo når jeg kommer hjem, jeg ved at jeg ikke kan holde ud at bo med mine forældre og mig søster som btw stadig er kærester med Jannick.
Før jeg tog afsted aftalte jeg med Thor at han skulle hente mig når jeg kom hjem igen men eftersom at jeg ikke har snakket med ham siden vi skændes den dag så tror jeg ikke at han kommer og henter mig
Mathilde ville nok heller ikke være vild med det.
Ja, de er stadig sammen så vidt jeg forstår ihvertfald og jeg er en smule bange for at han er ved at blive forelsket i hende imens jeg sidder fast og ikke elsker eller har elsket andre end Thor...
-

@sashlac: takker af for denne gang, glæder mig dog til at komme hjem til alle mine yndlings mennesker i Danmark;)@sophiaborg: på tide! Savner dit babyface@sashlac:^glæder mig til at se dig min egen!@anthonedwards: lad os fyre den i aften, at du er...

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

@sashlac: takker af for denne gang, glæder mig dog til at komme hjem til alle mine yndlings mennesker i Danmark;)
@sophiaborg: på tide! Savner dit babyface
@sashlac:^glæder mig til at se dig min egen!
@anthonedwards: lad os fyre den i aften, at du er tilbage skal fejres med manér.
@sashlac: ^det ser jeg frem til!
@thorfarlov: i'll be waitin'
@sashlac:^💗💗
-
Jeg håber virkelig at den kommentar betyder på Thor sprog "jeg venter på dig i lufthavnen og jeg er ikke længere sammen med Gentoftes største groupie" ej, det mener jeg selvfølgelig ikke, eller jo jeg gør hvem prøver jeg at nare.

20:40
Jeg har endelig fået min bagage og er på vej ud i ankomsthallen, jeg håber virkelig at jeg kender en person som har tænkt sig at hente mig altså jeg tvivler virkelig på Thor lige nu.
Jeg kommer ud og der bliver skreget "SURPRISE" jeg er helt rundt på gulvet og ser først 1 minut efter at det er min familie, familien farlov og alle mine tætte venner der står der, jeg får lidt tårer i øjnene og er helt vildt glad, men begynder hurtigt at lede efter Thor, jeg bliver lidt bange for han ikke er her imens jeg begynder at kramme alle får jeg øje på ham bag alle andre, han ser glad ud men ligner også en som ikke ved hvad han skal gøre af sig selv.

Jeg vælger som den sidste at kramme Thor og jeg holder mig ikke tilbage, jeg springer nærmest i armene på ham og tror nærmest ikke jeg kan holde et strammere greb om ham men heldigvis er det gengældt.

Selvom vi sidst så hinanden da vi skændes så kan jeg med det samme mærke alt kærligheden imellem os igen og hvis man tænker over det så endte skænderiet jo egentlig med at Thor forstod hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde og hvorfor jeg var ked af det, det hentød hans hviskede "sasha" ihvertfald...

Da vi trækker os fra krammet står vi og kigger hinanden i øjenene et stykke tid hvor kan så siger "jeg skal nok køre dig hjem, og jeg regner stærkt med at du tager med i byen senere" siger han og smiler stort
Jeg griner en smule og nikker så mens jeg blidt bider min underlæbe og idet jeg gør jeg mister Thor med det samme fokus til mine læber hvilket får et endnu større smil på mine læber.

Jeg går ud til thors bil og sætter mig ind mens han lægger mine kufferter i bagagerummet, jeg får hurtigt øje på et brev som ligger i handskerummet, det er ikke i en kuvert eller noget så jeg lurer lidt på det, jeg fælder allerede en tårer af at skimme det.
Det eneste jeg har læste er "kæreste Sasha" "jeg elsker dig" og "-din Thor"
Jeg kan høre han smækker bagagerummet i og jeg skynder mig at lægge brevet tilbage og få tårerne væk fra ansigtet.
____

Tilfældigt - Thor farlovTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang