24

225 7 0
                                    

Fredag 13:56
Efter lange timer med tårer løbenede ned ad kinderne har jeg tænkt over det hele og jeg vil vise min godhjertede side så jeg prøver at stoppe med at græde og så vil jeg ringe til Thor og sige tillykke med kærligheden, derefter har jeg tænkt mig at blokere ham.
Ikke fordi jeg hader ham, blot fordi at jeg ikke kan holde til at se ham med en anden, jeg er vandt til at han vælter sig i piger men at han får en kæreste er hårdt eftersom at jeg var hans første rigtige kæreste.

*samtale mellem Thor og sasha*
Den ringer 3 gange hvor jeg så kan høre den bliver taget og der begynder tårerne at løbe igen.

"H.. hej sasha" siger han stille

"Hej Thor" prøver jeg at presse ud uden at lyde ked af det.

"Hva så?" Spørger han

"Jeg.. jeg øhm.. jeg ringer egentlig bare for at sige tilykke" siger jeg og kan ikke holde min knækkede stemme tilbage.

"Er du okay sash?" Jeg tøver men svare ham så derefter uærligt

"Jaja, det skal du ikke tænke på jeg er bare lidt hæs fra igår, jeg ville bare sige.. øhm.. tillykke med kærligheden og at je-... øhm jeg ønsker dig det bedste" siger jeg og bryder sammen.

"Sasha hvad sker der?? Jeg ville ikke have det skulle komme ud på den måde, undskyld" siger han med en knækket stemme.

"Farvel Thor" siger jeg og lægger derefter på og falder fuldkommen sammen igen.
*samtale slut*

Da jeg endnu en gang får samlet mig selv op fra gulvet finder jeg min telefon frem og blokere Thor alle steder undtagen instagram, jeg går ikke ud fra at han vil prøve på at kontakte mig der og jeg vil jo stadig gerne følge med i hans liv, jeg elsker ham trodsalt og vi er jo ikke kærester så derfor er det ikke forkert at han har fundet en anden..

*thors synsvinkel*
Fredag 20:37
Efter sasha ringede tideligere har jeg ikke rigtig lavet andet end at tænke, tænke på hvad det er jeg har gang i? Hvorfor græd hun? Hvorfor er jeg overhovedet sammen med Mathilde når jeg elsker en anden?
Jeg har aldrig prøvet ægte kærlighed før, kun med sasha og efter hun er taget afsted var det bare som om jeg røg tilbage til det gamle igen, hun sagde jo til mig at vi ikke skulle være sammen når hun var der.
Er det forkert at jeg er blevet kærester med Mathilde?
Jeg tænker over det længe og det gik op for mig: jeg vil jo ikke have Mathilde på samme måde, ja hun er lækker og hun er da også sød tildels men hun er ikke sasha og det er respektløst af mig både overfor sasha men også overfor Mathilde at være sammen med hende når jeg ikke elsker andre end Sasha og jeg heller aldrig kommer til det.
Men hvordan skal jeg komme ud af det her? Hele Danmark ved det og det er kun LIGE blevet offentligt.
Fuck. 

Fredag 22:57
Jeg skulle til at ringe til hende men finder så ud af at hun har blokeret mit overalt, mit hjerte springer et slag over og jeg får det ubehageligt.
Har jeg virkelig dummet mig så meget? Det var jo hende som sagde vi skulle slå os løs.
Jeg forstår ingen ting.
Men Anthon og jeg skal til Spanien på mandag for at indspille med Oliver og jeg ved at de har brugt tid sammen dernede så måske kan han fortælle mig lidt.

*sashas synsvinkel*
1 uge senere.

Jeg har ses en del med Oli siden sidst, det gik op for mig at jeg ligeså godt kunne komme videre nu når Thor jo alligvel også er det så derfor har jeg ikke tænkt mig at have det dårligt med mig selv fordi jeg er sammen med Oli.
Jeg ved at han får besøg af dem i aften eller imorgen, det var meningen at thor og Anthon skulle komme i mandags men noget kom åbentbart i vejen.
Det betyder så også at jeg ikke kan ses med Oli de næste 3 uger hvor de er her fordi jeg ikke har lyst til at løbe ind i Thor, fordi altså lets be honest jeg kommer jo aldrig over ham.. det var ikke for sjov at jeg sagde han var mit livs kærlighed.
Og jeg ved at uanset om han er i forhold eller ej så bliver han ikke glad hvis han finder ud af det med mig og Oli.

12:03
Jeg er lige kommet ud af badet hos Oli, det lyder lidt som om at han ser et eller andet meget højt reality program, eller snakker i telefon, der er ihvertfald stemmer.
Jeg går ud i mit hvide blonde undertøj da mit tøj ligger i soveværelset.
Jeg går egentlig bare i mine egne tanker indtil jeg hurtigt bliver vækket fra dem igen.
"DET HER HAR BARE AT VÆRE EN JOKE" åh nej, jeg har ikke engang kigget endnu men det kan ikke være andre end Thor det der og han er sur, meget sur!
Jeg kigger ham hurtigt i øjenene og møder et vredt blik, jeg skynder mig ind i soveværelset og tage noget tøj på og pakke mine ting.
Jeg kan høre at de skændes i køkkenet og at Thor råber virkelig højt... græder han?

Jeg går ud af soveværelset med min taske i hånden
Thor kigger på mig med et blik som kunne dræbe.
"Nej nej, du skal ikke tro at du slipper uden om denne her?! Bare fordi jeg har fået en kæreste betyder det ikke at du kan være sammen med min ven" siger han og fælder en tårer, Anthon kigger egentlig bare forvirret rundt og Oli ligner en der synes at Thor overreagere, han ruller ihvertfald øjne af ham hver 5. Sekund.

Jeg kan mærke at jeg bliver sur så jeg vælger at svare ham igen.
"Nårh... så du må gerne kysse mig farvel i lufthavnen selvom du ved hvor meget det kom til at fylde, og du må gerne blive kærester med en der trodsalt er en af mine veninder!?" Siger jeg, trækker vejret og fortsætter "men jeg må ikke være sammen med en af dine venner?! Thor ærligtalt det er bare sex og er ikke nær så seriøst som dig der får en kæreste som du ovenikøbet har sagt du ikke bryder dig om, kort tid efter jeg tog herned" siger jeg med en hævet stemme.

"Det er på ingen måder det samme sasha-" når han at sige før jeg afbryder ham
"Nej Thor! Det er det nemlig ikke, jeg er ikke kærester med Oli! Og kunne heller ikke finde på det når jeg elsker DIG! Tror du det var en joke da jeg sagde til dig at du var mit livs kærlighed måske?!" Råber jeg og tører en tårer væk fra min kind og med det går jeg mod hoveddøren

Thor vender hovedet og følger mig med øjnene mens han hvisker mit navn da jeg går forbi ham, endelig tror jeg han forstår hvorfor jeg har gjort som jeg har gjort.

Tilfældigt - Thor farlovWhere stories live. Discover now