14

630 4 0
                                    

Onsdag 11:22
Jeg vågner med den sygeste hovedpine og en arm omkring mig, jeg tør virkelig ik at vende mig om, jeg kan ikke huske noget efter kl 22:30 igår, fuuckkk.

"Godmorgen" lyder en hæs stemme bag mig og jeg er ikke et sekund i tvivl om at det er Thor, jeg smiler lidt for mig selv og vender mig så om mod ham.
"Hvorfor er du her?" Spurgte jeg og grinte lidt
"Fordi du havde drukket dig så stiv igår at Sophia og jeg ikke ville turde at lade dig være alene, Sophia havde en aftale med Oliver så jeg fik tjansen" siger han og køre en hånd igennem sit hår, urgh han er så lækker når han gør det.

Jeg rækker ind over thor og tager min mobil.
Der ligger, jeg ved ikke hvor mange beskeder fra Johan der spørg hvor jeg er og at han vil have mig osv.
Jeg får det næsten helt dårligt af at læse det nu når jeg ligger her med Thor, der er ligesom ikke rigtig andre end ham jeg vil have.
Men så på den anden side så er det vel min egen skyld eftersom at jeg har tilbragt enormt meget tid med ham efter Thor og jeg gik fra hinanden, og så lige den dans igår, den var ikke smart.
Jeg svare ham ikke og rejser mig for at gå ud og få noget vand.
"Hvor skal du hen?" Spørg Thor
"Have noget vand"
"Læg dig ned, jeg henter det" siger han og rejser sig i det jeg sætter mig i sengen igen.
Han kommer ind med et glas vand til mig og jeg tager imod det.
"Du går stadig med ringen?" Han holder et fast blik på ringen på min finger
"Selvom vi ikke er sammen betyder den stadig meget for mig" siger jeg og med det bliver stemningen trykket.

12:57
"Jeg tror jeg smutter ned til mig selv" siger Thor
Jeg nikker svagt og vi går begge ud mod gangen.
"Vi ses ik?" Han krammer mig og giver mig et kys på kinden, da han skal til at give slip lægger jeg mine arme om hans hals og klemmer mig selv ind til ham igen, han strammer sit greb om mig.
Det går hurtigt op for mig hvor meget jeg savner ham hvilket resulterede i at jeg fældede en tårer på thors hvide T-shirt.
Jeg trækker mig langt om længe fra krammet og tager et skridt væk fra Thor.
"Vi ses" siger jeg og Thor går ud af døren.
Jeg savner ham virkelig.
-

@sashlac: all yours baby🤞🏽@johanmua: du så dejlig at se på@sashlac:^🙃@sophiaborg: stive lis🤪@sashlac:^luk👀@thorfarlov: du ser alt for uskyldig ud👸🏽@Sashlac:^ jeg er også uskyldig👅-14:34Det banker på så jeg er tvunget til at rejse mig fra m...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

@sashlac: all yours baby🤞🏽
@johanmua: du så dejlig at se på
@sashlac:^🙃
@sophiaborg: stive lis🤪
@sashlac:^luk👀
@thorfarlov: du ser alt for uskyldig ud👸🏽
@Sashlac:^ jeg er også uskyldig👅
-
14:34
Det banker på så jeg er tvunget til at rejse mig fra min seng og gå ud og åbne.
Jeg åbner og til min overraskelse er det Thor der står foran døren, jeg træder til side så han kan komme ind og lukker døren efter ham.
"Hvad laver du h-" mere når jeg ikke at sige før Thor afbryder mig
"Jeg magter ik mere, jeg gider ik mere med alle de piger jeg har gang i, jeg gider ik tænke på hvor meget jeg savner dig længere, jeg magter slet ik gå og glo på dig og Johan længere... jeg elsker dig okay?" Han lyder virkelig frustreret og jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Han går over mod mig med faste skridt og skubber mig op ad døren, han holder en meget intens øjenkontakt med mig, jeg læner mig ind for et kys men han trækker sit hovede væk fra mig.
"Jeg hader dig" siger jeg og kigger irriteret på ham
Han griner lidt men kysser mig så endelig.
"Jeg har virkelig savnet dig" siger jeg da vi trækker os, han smiler til mig og begynder pludselig at synge
"Jeg vil se dig danse for mig, hvis du gør det godt så putter jeg en ring på dig ahh" jeg får meget hurtigt røde kinder og gemmer mit hovede ind mod Thor.
"Skal vi ikke hente frokost?" Spørger han samtidig med at han griner lidt af mig.
"Jo"
15:12
-

@sashlac: travl, men alligevel lækker🤪@mathildebager: ja tak@sophiaborg: orghhh❤️@thorfarlov: mulle🐻-Vi har valgt at tage maden med hjem, og er på vej hjem med maden

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

@sashlac: travl, men alligevel lækker🤪
@mathildebager: ja tak
@sophiaborg: orghhh❤️
@thorfarlov: mulle🐻
-
Vi har valgt at tage maden med hjem, og er på vej hjem med maden.
Vi spiser hos Thor og har sat os ud på altanen.
"Jeg synes vi skal tage den med ro denne her gang" siger jeg
"Jeg tror du har ret, jeg vil ikke miste dig igen"
Jeg smiler til ham og spiser færdig.
"Vi udgiver faktisk en ny sang her på fredag" siger Thor nervøst
"Nånå, hvad så? Er den god?" Spørger jeg
"Nej den er pisse dårlig, ja selvfølgelig er den da god" siger han.
"Hvad hedder den?" Spørger jeg
"Ring på dig, jeg tror du vil ku lide den" siger han og kigger intenst på mig
"Var den den du sang noget af tidligere?"
"Ja, hvad synes du?"
"Nu hørte jeg jo ikke så meget, men alt du laver er jo godt" siger jeg.
Han griner kort og vi rejser os og går ind med tallerkner og sådan noget

"Hva så bliver du her hos mig i nat?" Spørger Thor og sætter hænderne på køkkenbordet bag mig
"Jeg ved nu ikke lige om det er smart" siger jeg og kysser ham kort på kinden.
"Vi bliver ihvertfald nødt til at snakke om hvad vi lige gør og sådan noget" siger han og bliver mere seriøs
"Jamen så lad os gøre det" siger jeg
"Jeg synes ikke vi skal gå direkte til at være sammen igen, vi kan starte ud som venner og så må vi tage det som det kommer, og så skal vi bestemt ikke være hemmelige, det går ik" starter jeg ud
"Jeg er enig, men tror du vi kan holde os fra hinanden?" Spørger Thor skeptisk
"Jeg siger ikke vi skal holde os fra hinanden, jeg siger bare at vi skal tage det stille og roligt"
"Jamen så er det, det vi gør, og du sover hos mig" siger han og rykker sig så fra mig.
_______
👸🏽

Tilfældigt - Thor farlovWhere stories live. Discover now