A nevem Usami Naoki, 16 éves gimnazista, vörös hajjal, wisky szemekkel. Éppen drága haveromra várok, aki rávett arra, hogy menjek el egy nyomorék buliba. Erre most mi van? Ő nincs kész. Mire is számítottam? Jaj! Eszembe jutott még valami. Igaz, hogy a lányok futnak utánnam de most elszeretnék felejteni valakit. Valakit aki már egy éve összetörte a szívem, de a darabjait úgy szétszorta, hogy csak a felét sikerült vissza szerezni a darabokból. Viszont én már feladtam. Az a csaj egy hűtlen kurva. Hogyan jöttem rá? Éppen drága csatárunk beszélt a csajomról, hogy milyen istennő az ágyban. Mondanom sem kell, hogy-hogy durrant el az agyam. Ezért nem akarok szerelmes lenni. De a durva a csajban az, hogy nem a "pasijának" hanem a szeretőjének adja az első alkalmát, és aztán keményen a szemedbe hazudik, és fél attól amit mondani fogsz neki. Végül hogy sikerült vele szakítanom?
Éppen indultam az edzés után az öltözőbe mikor láttam a csatárunk és a drága barátnőm, ahogy a közös wc felé tartanak. Ha az nem lett volna elég hel, még azt is hallotta az egész csapat, hogy bizony ez egy : stersz oldó szex lesz!
Bizony, titok nélkül rájuk nyitottam, lefényképeztem őket majd egy laza "leszarom az életed" vigyorral és egy kedves hozzászólással távoztam:
-Szűz ként is milyen tenyérbe mászó kurva voltál, de az hogy a pasid szemébe hazudsz... Az olyan undorító!
Azóta is írogat. Nem válaszolok neki. Nem tíltom le, mert az olyan gyerekes. Hagyom... Tudom mit akar. Viszont egyszer már összetörte a szívem. Még egyszer nem fogja!
Lassan a haverom, Kitaru is lebattyoa lépcsőn. Szőke haja most be van lőve. Igazi buli arc lehet. Most van egy hónapja, hogy ideköltőzőtt, Tokyoba. Nagyon jó fej és segített abban, hogy túl lépjek a szakításon. Azt is tudom, hogy meleg, de mivel nagyon jó haverom leszarom mit mondanak a többiek. Azt is tudom, hogy a szülei a hatalmas divatcégnek dolgoznak és ezért inkább együtt lakunk. Olyanok vagyunk mint két testvér. Elmesélte azt is, hogy nagyon sokáig gondolkodott azon, hogy ő is csatlakozik. De inkább maradt annál, hogy nyúgodtan éljen.
Elindultunk a buli felé, miközben beszélgettünk arról, hogyan tudnék bosszút álli az exemen. Hirtelen lemaradt Kitaru, azelőbb elhaladt síkátor előtt. Gyorsan odafutottam hozzá és azt láttam, hogy egy fiatal fiút tuszkolnak be egy fekete kocsiba, de mivel én hülye létemre megfogtam a férfi kezét aki a fiút tuszkolta be a kocsiba. Kitaru viszont az én karom fogta mire a pasas egy rohadt ijesztő, és undorító fejjel nézett nárnk, mire hirtenem egy erős, mély hang szólalt meg mögülünk.-No lám... Két tűzes cica. Engedd el a másikat. Madj ezt a kettőt visszük. - Kitaru szorítása enyhült. Hátra néztem és láttam, hogy a mögöttünk állo pasas egy kendővel befogta a száját, mikor én is megéreztem egy hasonló anyagot. Szédülni kezdtem. - Na tegyük be őket a kocsiba és lépjünk.
A sötétség magába kerített.
Mikor felébredtem a hideg kővön találtam magam, és az én drága "bátyuskám", vagy is Kitaru egy magas pasas ölében ült. A pasas fekete haj, és méregzöld szeme ijesztőnek hatott. Boldogan vizslatta Kitarut. Lassan próbáltam felállni, de a lábaim úgy gondolták, hogy én most bizony itt maradok a hideg kővön. Valószínűleg túl feltűnően próbálkoztam a felállással, mert az a nagydarab pasas ráparancsolt az egyik pasira, hogy vegyen fel a padlóról. Nagyon hideg van itt. Szóval nem értem, hogy ezek az alakok hogy bírnak megmaradni.
-Hm... - morgott a pasas. - A drága barátodtól, vagy tesódtól, már tudom a neved. De ez úgy fer ha te is tudod az enyém! - elengedte Kitarut. - Ichihara Hisaya vagyok! - lesokkoltam... Ryuu Yakuza vetzetője?! Még is mivel érdemeltem én ezt ki?! - A te drága tesód félt téged. Ezért inkább felhasznállak alkúra, mint a többi 4 srácot. Tudom, hogy ez neked nem annyira fer, de mimt tudod, az ember kereskedelem megfizetendő. Elviszlek titeket egy aukcióra. Persze ezt a drágát, - mutatott Kikarura. - nem adom el. Viszont, ha te nem jösz be anbak akivel békét kötők, akkor sajnálom, de aukcióra kerülsz! - mondta nyúgodt hangon.
YOU ARE READING
Yakuza
RomanceSzerintem nem kell bemutatnom mi folyik Tokyoban. De annyit elárulok, hogy a Yakuzákba nem szívesen kötnék bele. Viszont jól megszívom, mert amibe én belekeveredtem, az nem egy átlagos Yakuza. A Raion Yakuza. Hozzátennén, hogy most elég nagy csata z...