Mikor felkeltem Kitaru ott állt az ágy mellett. Kezembe adott egy fehér inget és egy fekete nadrágot, egy tőrölközőt és még egy tiszta alsót. Elvezetett egy fürdőbe ahol gyorsan megzuhanyoztam és felöltöztem. Bele néztem a tükörte ahonnan egy kissé karikás szemű én nézett vissza rám. Elkönyveltem magamnak, hogy nem épp aludtam eleget mert egy órát aludtam. Kezembe vettem a tőrölközőt és kinyitottam az ajtót ami előtt Kitaru és Hisaya állt.
-Feles leges volt felvenned! - mutatott az ingre. - Gyere. Köves! - indult el a hosszú folyóson. Mikor leértünk a földszintre, jobbra aztán balra mentünk. Egy fekete ajtó előtt megálltunk, majd Hisaya bekopogott. Egy lány hangjátt hallottam, és egy srác hangos nyögését. Lassan kinyílt az ajtó és egy nálam lány állt benne. Fekete haja, zöld szemei érdeklődéssel méregetettengem. Kijebb nyította az ajtót és egy kedves mosollyal az arcán követett tekintetével, ahogy beljebb merészkedtem. 3 fiú volt bent. Egy szőke hajú, aki összeszorított szemekkel és hátrakötött kézzel szenvedett, az éppen a lpockájára kapott számtól. Egy barnahajú aki fogta a szőke hátát, és egy fekete hajú aki meg ölelte őket.
-Ő lenne az? - kérdezte a lány. - Talán most sikerül és jobb sorsra jut mint a többi. Na. És mit kap? Tetoválást vagy égetést? - hallottam, ahogy Hisaya suttog, majd a lány egy mélyet sóhajtott. - Isaja! - kiáltotta mire egy fehér hajú lány lépett elő. Melé tipegett, és a fekete hajú detekára rakta a kezét. - Hozd a gépet drágám! - nyomott a lány ajkaira egy csókot. - Te peddig! - mutatott rám. - Vedd le az inged és hasalj arra az asztalra! - ránéztem a 3 fiúra akik sokat sejtően nézték az asztalt. Levettem az inget és azt tettem amit mondtak. - Na cica. Fájni fog, nert a lapockádra kapod. Kérlek ne ellenkez. Rendben?
-Igen.
-Nos. Most itt hagylak titeket és ezt a hármat peddig el viszem. Egy óra és jövök! - mondta Hisaya. - Vigyázz rá! - nézett a lányra. Majd kiment az ajtón. Megérkezett a fehér hajú lány és hozott egy gépet.
-A nevem Sakura. Hisaya húga vagyok. - mondta amikor elkezdte húzni a vonalakat a bőrömön. - Ő peddig Isaja. A barátnőm. - mondta nyúgodtan. Kicsit fájt amit csinált de Isaja letörölte a könnyeim. - Sajnálom... Őm... Hogy is hívnak?
-Naoki... Usami Naoki. - mondtam fájdalmas hangon.
-Akkor... Bocsi Nao, de a legynagyobb fokozaton kell csinálnom a tetoválásos. Sokkal szebb lesz tőle! - mondta. - Na és? Félsz attól, hogy nem felelsz meg Azu- akarom mondani a Raion Yakuza vezetőjének?
-Igen... - válaszóltam rögtön.
-Értem.
Innentől kezdve nem beszélgettünk. Mikor készen lett a tetoválásom, bekötötte, és vissza adta az ingem. Elém állt a két lány és végígmértek. Csak akkor vettem észre, hogy a két lány magasabb nálam. Itt mindenki magasabb nálam?! Lassan Isaja közelebb jött hozzám és egy nyakláncot tett anyakamba.
-Lassan jöhetne már Hisaya! - morgolódott Sakura. - Ne értsd félre, nagyon szimpatikus vagy de mi már terveztünk egy jó kis közös estét. - mondta, aztán ő is közelebb jött hozzám, és adott egy új inget. Ez elegánsabb volt mint az ez előtti. Isaja eltűnt egy pár pillanatra aztán egy zakóval, és egy nadrággal, meg egy nyakkendővel tért vissza. - Igazad van drágám. Nem mehet el csak úgy olyan ruhákban. - mutatott a régebbiekre. - Várj! - elment és egy lakkcipővel tért vissza. - Ezt is vedd fel! - adta a kezembe. Mikor felöltőztem úgy néztem ki mint egy úrri ember. - Fantasztikusan festesz! - mondta boldogan, majd eszébejutott még valami. - Vannak karika fülbevalóink. Kilyukasztjuk a füled! - mondta természetes hangon. Gyorsan meg volt ez az egész és a karika már bennt is volt a fülembe. Két órája vagyok itt. Még van egy órám indulásig. - Na. Keresd meg Hisayát! - mondta, és én azzal a lendülettel mentem is ki.
YOU ARE READING
Yakuza
RomanceSzerintem nem kell bemutatnom mi folyik Tokyoban. De annyit elárulok, hogy a Yakuzákba nem szívesen kötnék bele. Viszont jól megszívom, mert amibe én belekeveredtem, az nem egy átlagos Yakuza. A Raion Yakuza. Hozzátennén, hogy most elég nagy csata z...