Yusuf Olmak

7.2K 457 79
                                    

aşkın adidir yusuf olmak .

gerçek aşka..

yusuf ailenin tek çocuğuydu ... annesi babası . annesi babası onu en iyi şekilde yetiştirmeye çalışıyorlardı. imam hatip öğrencisiydi yusuf...

yusufun uzaktan uzağa sevdiği bir kız vardı .sevgi .,.. sevgi sınıfın en ağırbaşlı kızıydı..

başı hep önündeydi teneffüs aralarında evden getirdiği kitapları okurdu sevgi . yusuf derste gizli gizli bakardı ona...

o ise yusufa hic karşılık vermezdi . görmezdi bile yusufun ona olan ilgisini .

oysaki sınıfın değil okulun en yakışıklı çocuğuydu yusuf ....

kızlar onunla arkadaş olmak için can atardı . ama o dinine düşkün biri olduğundan zinaya düşme korkusundan uzak dururdu onlardan .

ama ne yaptı ise sevgiden uzak duramiyordu .

evet göz zinasıydı bu yaptığı ,ama elinde değildi ,nefsine yenik düşüyordu ...

bir gün cesaretini toplayıp sevgiye açılmayı düşündü . herkesin bir sevgilisi vardı .

kendisinin de olmalıydı neyi eksikti ki

arapça dersiydi .ders bitince sevgiye içini açacaktı .

bir ara kitabin arasındaki kâğıt gözüne ilisti .

bir hadis yazılıydı .

" aşkını gizleyip iffetini muhafaza ederek sabredin günahlarını affedip allah cennetine koyar .

nerden gelmişti ki bu kâğıt ,sanki yusufun içini okumuştu ,kafası karıştı .hem arapça hem türkçe yazıyordu hadis .

derinlere dalmıştı hadisi okuyunca ,vazgeçti konuşmaktan .

ertesi gün yusuf yine arapça dersinde yusuf nefsi ile mucadele içinde yine bir kâğıt ilisti gözüne yine bir hadis

"ummetinin ustun olanları ask belasina düşüp iffetini koruyandir "

artik anlamıştı birisi yazıp koyuyordu .

o sirada öğretmenle göz göze geldi.

öğretmen gülümsedi , yusuf başını öne eğdi . öğretmen koymuş  olmalıydı .

defalarca Yusufun Sevgiye baktığında şahit olmuştu .hem yazıda öğretmenin yazılıydı .

utandı yusuf ve vazgeçti sevgiye acilmaktan .

1 hafta sonra ...

sınıf bir dedikodu ile calkalaniyor . " sevginin birlikte okula geldiği çocuğu gördünüz mu ? sevgilisi varmış .

yusuf beyninden vurulmuşa dönmüştü . anlatımı sevgiden ona yar olmayacaktı ...

vazgecmeliydi ondan .

ertesi gün kitabin arasında yine bir not buldu yusuf .

" onu işittiğiniz zaman , erkek ve kadın bir müminlerin , kendi vicdanlarinda iyi zanda bulunup sa " bu apaçık iftiradir " demeleri gerekmezmiydi ?..."

yusufun beyninde şimşekler çakmisti . ne demekti bu sevgi geldi aklına  ve dün konuşulanlar !!!

okul çıkışı yine ayni erkek sevgiyi kapıda bekliyordu ... yusuf ise onları seyrediyordu . sevgi tam gence doğru ilerlerken ,

" abi biraz beklermisin kitabimi unuttum sınıfta "

abi mi ? demekki sevgilisi zannettikleri çocuk abisiydi .

ALLAH AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin