sevdim seni bir kere...

4.4K 294 15
                                    

merhaba arkadaşlar bu hikayeyi bir yerde okudum ve beğendim çok hoş " bence " inşallah sizlerde begenirsiniz . akşama inşallah yeni bölüm geliyor bir sorun çıkmazsa . olmadı yarin paylaşacağım . allaha emanet olun inşallah ...

ithaf: Eternityyy.;-)

Bir sonbahar başlangıcıydı yüreğime teşrif edişin .

her şey o zaman başlamıştı .

seni okul çıkışı her zaman oturduğum parkta görmüştüm.

bakmamam gerekirdi belkide göz zinasiydi bu .

ama bakışlarım hep sana kayıyordu .

gülüşündü beni derinden etkileyen .

gülümsediğinde oluşan gamzelerindi beni sana çeken .

nasıl becerdin bunu bilmiyorum ama o an içimde kelebekler uçuşuyordu sanki.

arkadaşlarım aracılığı ile benimle tanışmak istemiştin.

gülümseyen yüzünü düşündüm ah...

bir kız olarak kendimi ağırdan almam gerekirdi .

sosyal ağlardan bana mesajlar yolluyordun .

bense cevaplamaktan korkuyordum .

4 ay sonra ilk kez mesaj atmıştım sana..

" neden ben diye " tek sorduğum buydu .

sen" edebine hayran olduğum ( su _meyra ;-) ) çünkü seni o gün parkta gözlerini farkettim . boncuk boncuk bakan gözlerin beni etkilemişti .o günden sonra hayatımı esir aldın sanki gözlerim rüyalarıma girdi , ne olur izin ver de gözlerinde kalayim "

cevabi beni etkilemişti .

" yapamam dedim ,yapamam seversem sıkılırsın , bıkarsın yarım kalırım ."

" sırf o gözlerinde kalmak için seni yarım bırakmam , Vazgeçmem .." dedi

inandım .

adım adım işledin içime .

önce gözlerimdeydin sonra dilimde ve sonra yüreğimin en derinide DUAM oldun ,gözyaşım oldun , mutluluğum oldun .

Allahım nasip eyledi seni bana.

çünkü Sevmiştim seni bir kere...

umarım beğenmişsinizdir. okuyucu sayımız her geçen gün artıyor inanın çok mutlu oluyorum ♥♥♥♥♥

bu arada nasıl soylicem bilmiyorum ama of utanıyorum bi yazar rica etti . sanırım kitabini okuyan bir kaç kişiden biriyim kitabi güzel eğer okuyucu sayisi artarsa daha da güzel yazacağını söyledi inşallah . adi Hayat Pastanesi . bi bakin derim .;-)   

ya ne kadar şeyim of kendi kitabım bitti başkalarının kini okuyun diyorum . ne olur kusura bakmayin. yarın görüşmek üzere  kendinize iyi bakin inşallah.;-)

ALLAH AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin