aleykum selam yeni hikayemi inşallah beğenisiniz başka bir hikayede görüşmek üzere allaha emanet olun
iki genç birbirlerini çok seviyorlardi , ama bu bildiğimiz sevgiler gibi değildi .
onların sevgisi rıza olan bir sevgi idi .
bir araya gelseler birbirlerine Hakkı anlatır ve tavsiye ederlerdi .
birbirlerine öğretmen oldular adeta 3 yıl boyunca .
bir kez dahi aralarında of diyecek kadar bir olay geçmedi .
bu arada bir araya gelmeleri 3-4 kezdi zaten . çünkü biliyorlardı ki kadın ve erkek yalniz kaldıklarında 3. kişi şeytandır !
arkadaşları ile dışarı çıktıklarında bile yüzlerine bakmazlardı .onlar konuşmazdı çoğu zaman ama kalpleri her an birbirlerini anardı .
sonunda karar verdiler allahın emri ile ailelerinin izni de olursa hayatlarını birleştireceklerdi .
Muhammed akşam ailesine açacaktı konuyu açtı da .Ravza merak etmişti ve mesaj atmıştı muhammede .Muhammed "yarın konuşuruz" demişti .
ve ertesi gün bir araya geldiler Muhammedin yüzünden düşen bin parçaydı . Dokunsan ağlayacak gibiydi .
Ravza da ise her zaman ki gibi hoş gülümsemesi ile bakıyordu sevdiğine .
Muhammed bir türlü söyleyemiyordu ve bir süre sessizce oturdular .
Ravza anlamıştı aslında ve konuyu açtı .
" ne olursa olsun ben seni allah rızası için seviyorum "
Muhammed ne diyeceğini bilemedi yutkundu ve gözlerinden yaşlar akmaya başladı .
" çok uğraştım ama annem istemiyor " dedi Muhammed .
Ravza gülümseyerek baktı ve "eğer annen bu şekilde düşünüyorsa ben zaten seni istemem o zaman Rabbimin rızası ana baba rızasından geçer biz bu yola rıza için çıktık şimdi nasıl büyüklerimizi çiğneyip devam ederiz . sakın üzülme bak ben üzülmüyorum seni çok seviyorum annene de sakın kızma ,çünkü her şerde bir hayır vardır biz bilemeyiz . iman etmek güzelliklere , iman edip musibetlere isyan etmek değildir ki .
seni karşıma çıkarana hamdolsun , sen bana öğretmen oldun rabbe giden yolda bir basamak gibiydin "
dedi ve gözyaşlarını bıraktı .birbirlerine bakıp sadece ağladılar Ravza sessizliği bozdu
" seni sevdiğimi biliyorsun seninde beni sevdiğini biliyorum . bunu bilmek bile bana yeter . ayrıca sevgi sadece kavuşmak değil ki yada sadece yanında olunca yaşanmaz ki . hep yalvardım yaradana " Rabbim dünya için istemiyorum onu rızan ne ise bize onu göster , ben ahirete sevdaliyim asil kavuşmalar ordadır bana da kavuşmayı orada nasip eyle " dedim hep galiba dualarım kabul oldu . dünyada yaşasak yaşasak anca 50 yıl yaşarız ya sonrası faniye değil bizim Sevdamız baki ye ...
dedi ve sustu ağlıyordu sadece Ravza .
Muhammed in gözleri kızarmıştı ve sadece "seni seviyorum ve çok seveceğim" dedi
masadan kalktılar gözlerini sildiler hoşçakal demeden gittiler . kalpleri ne hisseder bilmem ama boyle bi sevda ahirette bitmez , kavuşurlar .
eğer kalpte hak rızası varsa sonuç kötü olmaz .
inşallah beğenmişsinizdir . sonu mutlu bitmemiş gibi görünse de aslında mutluydu . allaha emanet olun ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALLAH AŞKI
Short Storyçok çarpıcı bir hikaye .dini içerikli . umarım bu hikayeyi okuduktan sonra bazı şeylerin farkına varırsınız..... iyi okumalar