'Kamsahamidda! Perut saya dah kencang' aku bow 90° di hadapan mereka.
'Alah takpe la. Sikit jeni. Awak punya jamuan makan mesti lagi banyak makanan' Linong mewakili mereka.
'Bercerita tentang jamuan kan. Rumah wak kat mana?' Taeyang menanya dengan bersungguh.
'Emp. Saya tak ingat la. Nanti saya whatsapp awak bertiga heheh'
'Ni nombor saya. Ambil la. Boleh saya smpaikan kat mereka berdua' Linong mengeluarkan kan kad kerja.
Wah.
'Awak berkerja ya linong?'
'Ha'ahh. Saya bekerja dengan appa saya. Memandangkan appa sakit. Saya yang ganti kejap tempat appa'
'Ouh. Ape pun gomawo. Abang saya dah tunggu saya kat bawah' aku meninggalkan mereka.
Linong POV
'wah berani kau?' Taeyang menegur aku.
'Well. Kau tengok aku pemalu kat sekolah. Tapi aku okey je bila dengan hel' aku tersenyum.
'Kau pula kenapa Rowoon? Senyap je' Taeyang melihat rowoon .
'Epm. Aku okey je. Tapi aku rasa hari jamuan rumah helena aku tak dapat pergi kot' Rowoon menjawab dengan sedih.
'Kenapa?' aku terangkat kening.
'Aku kena ikot family aku jumpa keluarga kakak ipar aku' kata Rowoon.
'Alah takpe la. Nanti aku bagitahu Helena yang kat tak datang' Linong menepuk bahu Rowoon perlahan.
'Eh. Ni bukan telefon Helena ke?' Rowoon menegur telefon yang tertinggal di kerusi sebelahnya.
Ezra POV
'Sasaran di jumpai' aku berbisik.
'Oppa~' aku menepuk bahu Hyekal kuat kuat.
'Eh kejap yang kat sebelah kau ni bukan Kak Nadra -..-. Kok si Hirena ni. Korang berbuka sama sama ke tadi?'
'Ha'ah' jawab Hirene macam marah kat aku.
'Wei, dia marah kat aku ke?' aku bisik kearah hyekal.
'Pembetulan. Kitorang' hyekal menjawab dengan dingin siap dijeling aku lagi.
'Alah mian la. Mana aku tahu tadi kat tingkat berapa. Aku ingatkan tingkat 3 tadi' aku buat buat bersalah.
'Kau ingat aku terperangkap dengan penipuan kau ni? Dah jom la kak' hyekal dan hirena menjeling aku.
'Hehehhe' aku membalas dengan kekok.
Mati la aku nanti balik rumah!
YOU ARE READING
[H] M e e t Y o u || cln
Fanfiction[?]You as Jang Heyzra||Ezra Helena Jang(?) [9%] Chen Linong as LiNong (?) [?] Cai Xukun as Kim Minhyuk (✨) [SF9]Yoo Taeyang as Taeyang(?) [SF9] Kim Seok Won as Rowoon(?) [SF9] Hwi Young as Hwi Young (??) [SF9] Youngbin as Youngbin (??) [SF9] Chani a...