[35]

10 2 0
                                    

Masa rehat aku hanya habiskan masa membaca novel baru di beli haritu masa kat popular.

Tapi bosan. Jadi aku nak tido la~











Aku perasan ada satu pasangan masuk ke kelas. Aku buat buat tak endah. Sebaliknya aku buat buat mengemas beg.

Mereka berpegang tangan. Aku yakin diorang ni ade relationship.

Jadi drpd aku jaga tepi kain orang baik aku rapatkan muka ke meja terus. Aku tak nak jadi ahli neraka tertengok maksiat.















'Em. Sayang! penat la asyik kena sorok sorok je yang kita ni bercinta' kata Yeoja tersebut.







Aku hanya mendengar. Dan pura pura tido.














'Alah lek la. Tak lama lagi diorang tahu latu. Nanti I sendiri buktikan kat satu sekolah ni' nak peluk yeoja tu.

Aku macam pernah dengar suara ni.














'Sayang ni sweet la'

'Jadi sebab sayang dah sweet sweet harini, Boleh tak sayang nak kiss baby?'

Cum!

(Author bukan byun!! Author pon tak tahu bunyi ciom macam mana)













Woi lama juga 2 setan ni bercium. Baik aku blah.

Aku dengan beraninya angkat kepala. Tapi buat muka mamai. Jari aku dijadikan sikat lalu menyikat rambut aku yang lawa itu.









Diorang still tak nampak aku bangun.

Jari aku dah tersangkut kat rambut. Ahh nak tak nak aku kena pandang diorang la juga ni

#pooreyes

Fak. Jari tersangkut lagi.

'Aduh' aku bergaduh dengan rambut sendiri.

Pabo.





Pasangan itu melihat aku.

Shit. Aku dah kaku.










Jap. Tu bukan minhyuk ke?

And that yeoja.. Macam pernah nampak. Tapi kat mana do?














Minhyuk melihat aku dengan kaku.

Yeoja tu hanya melihat Minhyuk macam tak puas cium.

'Sorry ter-kacau. I dont mean nak kacau korang berdua. Key aku tak nak masuk neraka. Geraklu'

Aku terus keluar dari kelas jijik tu. Fuh.

[H] M e e t Y o u || clnWhere stories live. Discover now