🔥19🔥

998 52 16
                                    

Perspectiva lui Perrie

Mesaje
Zayn.Malik-Perrie.Edwards

Perrie.Edwards :  Zayn...

Zayn.Malik: Ce e? 

Perrie.Edwards: Ce e cu comentariile de la postarea mea? 

Imediat cum trimisese mesajul,  Perrie se simțea ca pe ace. Își dadu o palma mintală cand realiza că nu e bine ce a întrebat.

Își îndrepta privirea înspre telefon și chiar atunci văzu "Zayn.Malik scrie... ✏"

Își închise telefonul, tematoare de răspunsul lui Zayn.  Totuși?  Ce răspuns ar fi putut să-i dea? 

Perrie tresari usor când se auzi bipaitul telefonului.  Deschise dinnou Instagramul și merse  la "mesaje".

Zayn.Malik: Perrie...  Stiu ca pare ciudat ce am scris acolo. În ultimele zile m-am cam atașat de tine...

Perrie înghiți în sec și la nici două secunde simțea cum inima îi saltă de bucurie. Da...  Mai fusese cu Zayn inainte...  Da, Zayn o facuse să sufere...  Dar cu toate ca au trecut doi ani de atunci, Perrie inca mai simțea ceva acolo pentru Zayn.

Dar totuși...  Perrie inca nu era constienta inca de sentimentele sale pentru Zayn.  Da... Vedea și ea ca se bucura... Dar nu intelegea de ce.

Zayn.Malik:  Perrie...  Chiar m-am atașat de tine în ultimele zile și am ajuns să țin la tine ca la o soră.

O lacrima îi curse lui Perrie când văzuse cuvântul
"Sora"...  "O sora...  Doar atât". Se gandi ea. Inima sa era trista acum.

Zayn.Malik:  Seen?

Perrie își șterse rapid lacrima din colțul ochiului și tastă rapid.

Perrie.Edwards:  Scuze... Doar ca eram surprinsă. Și eu țin la tine ca la un frate.

Perrie închise telefonul și ieși puțin până afara.

-----(+)-----
Sper sa va placa acest capitol.

Instagram 《Zerrie》Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum