🔥23🔥

878 57 2
                                    

Harry

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Harry.Styles:  La mulți ani,  frezatule..  Dungulita... Zen... Fixativ..  Idiotule... În fine...  atât de multe denumiri ti se potrivesc.   Imi pare rau ca ai luat-o pe alt drum,  dar în același timp ma și bucur.  Ai evoluat...  Ai devenit și mai prost...  Mai tii minte cand ti-am vopsit părul roz înainte de premiera?  Sau când te-ai închis în debara din cauza lui Niall fiindcă eu,  Li și Lou i-am mâncat biscuiții și am dat vina pe tine? Doamne...  Ce vremuri.  Stiu ca am zis ca o să pun o poza cu noi,  dar mna...  Nu cred ca o să te deranjeze ca am pus-o p-asta cu Perrie. Oricum esti înnebunit după ea. La mulți ani din nou...  Poate nu o să ma omori:)))

❤Perrie.Edwards,  Zayn.Malik,  Jade.Thirlwall și alți
99. 984.598.978 au apreciat aceasta postare

💬76.998.877 de comentarii

Zayn.Malik:  Aww... Multumesc, bro.  Apropo...  de ce poza cu mine si Pe- Te omor. Șterge postarea dobitocule... Sau măcar editează descrierea!

Harry.Styles: De ce?  Perrie nu stie? 

Zayn.Malik:  Nu...  În morții tai de prost.  Trebuia să afle de la mine,  nu de la tine.  Editează dracului postarea.

Jade.Thirlwall:  Uuu...  Malik e vulgar 😂

Zayn.Malik:  Taci acolo, Jeed.

Jade.Thirlwall:    -_-

Zerrie:  Awww...

Gigi.Hadid: ... De ce ea?

Harry.Styles a editat aceasta postare. Reincarca pagina pentru a vedea actualizarea.  ( stiu ca nu apare așa pe Instagram...  Dar am vrut să fie așa în cartea mea)

  Dar am vrut să fie așa în cartea mea)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Harry.Styles:  La mulți ani,  frezatule..  Dungulita... Zen... Fixativ..  Idiotule... În fine...  atât de multe denumiri ti se potrivesc.   Imi pare rau ca ai luat-o pe alt drum,  dar în același timp ma și bucur.  Ai evoluat...  Ai devenit și mai prost...  Mai tii minte cand ti-am vopsit părul roz înainte de premiera?  Sau când te-ai închis în debara din cauza lui Niall fiindcă eu,  Li și Lou i-am mâncat biscuiții și am dat vina pe tine? Doamne...  Ce vremuri.  Stiu ca am zis ca o să pun o poza cu noi,  dar mna...  Nu cred ca o să te deranjeze ca am pus-o p-asta cu Perrie. Oricum sunteti prieteni și m-ai înlocuit cu ea:))) . La mulți ani din nou...  Poate nu o să ma omori:)))

Gigi.Hadid:  Nu avea rost să mai editezi...

Gigi.Hadid:  Zayn...  Te rog da-mi unblock pentru 5 minute...  După ma poti bloca din nou.

Zayn.Malik:  De ce aș face asta? 

Gigi.Hadid:  Te rog frumos...  Imi accept greseala făcută. Stiu ca ne-am despărțit...  Vreau doar să îți spun câteva cuvinte.

Zayn.Malik:  Ok...

Zigi:  Yeah,  baby 🔥
Zigi will Be back.

Gigi.Hadid:  Nu e ceea ce crezi, @Zigi. Am altceva să îi spun.  Și apropo,  te-as ruga frumos sa nu mai faci hate,  asta dacă chiar tii la mine cat si la Zayn...  Doar nu mai jigni.

Zigi:  Holy Shit...  Gigi mi-a dat reply... 

Zerrie:  Tu măcar ai citit ce era mesaj?  😂 @Zigi

Gigi.Hadid: @Zerrie :))))

Perrie.Edwards: @Zayn.Malik,  sa nu crezi ca nu am vazut postarea inițială.  Când ies de la filmări, nu scapi. 

Zayn.Malik:  Imi dau seama, @Perrie.Edwards...

Vezi toate comentariile

-----(+)-----

Instagram 《Zerrie》Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum