Zayn.Malik: Motivul pentru care mereu vreau sa ma intorc acasa. 🔥❤
❤Harry_Styles, Jade.Thirlwall, Jessy.Nelson și alti 20.950.647 au apreciat fotografia.
💬10.674.694 de comentarii.Zayn P.O.V.
Am inchis ecranul telefonului si am inceput sa ma uit pe geam. Mereu imi este greu cand sunt departe de familia mea. Imi este foarte dor de ei...
Inainte sa plec tot auzeam "a... nu e mare lucru ", "hai ca n-o sa fie chiar atat de rau" , "doar nu pleci pentru toata viata".
Nu e chiar asa... trei luni cat am fost plecat, m-am simtit foarte singur. Nu ma mai trezeam langa Pezz a mea si nici nu mai sareau copii mei in pat pentru a ne trezi.
Zilele au fost foarte monotone si plictisitoare. Si parca totul este mai greu acum... știindu-ma la doar câteva minute distanta de casa.
Au fost zile cand pur si simplu voiam sa imi iau bagajul, sa iau un tren si sa ma intorc acasa, fara sa-mi mai pese de Simon, de concerte si poate chiar si de fanii care au cumparat biletele.
Ma aflu pe strada noastra, mai exact in fata propriei mele casei. Am iesit rapid din autocautocar si m-am indreptat inspre usa.
Imediat cum am deschis-o am simtit bratele minunatei mele sotii inconjurandu-ma si pe cele ale copiilor mei care se agatase de picioarele mele.
I-am luat pe amandoi in brate si i-am sarutat pe amandoi pe frunte. Nu pot sa cred ca mi-au lipsit atat de mult .
Casa, dulce casa.
CITEȘTI
Instagram 《Zerrie》
FanfictionZayn.Malik a adăugat un comentariu. Zayn.Malik te-a etichetat într-o fotografie. Gigi.Hadid a adăugat un comentariu. Doriți sa blocați Gigi.Hadid ? Ați blocat-o pe Gigi.Hadid. Începută - 3 Aprilie 2018