four

775 56 21
                                    

Spremili smo se i krenuli kod Jina.
Ušli smo u kuću, a Jennie i Mingyu su odmah Y/n skočili u zagrljaj.

Bili su tako slatki. Izljubila ih je od glave do pete.

"Uzmite stvati i idemo kući." Rekla je, a svi smo ju u šoku gledali.

"Hallo, hallo." Rekao je Hobi i pogledao ju ljuto.

"Ne idete vi nigdje!" Jin se zaderao i uzeo Jennie u naručje.

"Ostajete kod nas do daljnjega. Sve dok Tae ne popravi svoje ponašanje." Krenula je nešto reći, ali smo joj svi pokazali znak da šuti.
Jennie je skočila iz Jinovog zagrljaja i zajedno sa Mingyuom otišla gore na kat.
Imamo posebnu sobu za njih dvoje, s puno igračaka i bojica.

Otišao sam gore sa Y/n i igrao se sa malcima.
Igrali smo se sa lego kockicama. Moram priznati, za svoje godine dobro slažu kockice.

Y/N P.O.V

Gledala sam kako se Jimin igra sa Jennie i Mingyu. Da se bar Tae tako igra s njima.
Gledala sam ih sa smiješkom, ali sam se sjetila, da ne znam gdje će mo spavati.

"Jimine, ovaj gdje će mo spavati?" Okrenuo se prema meni i zamislio se.

"Djeca imaju svoju sobu ovdje, ti, tebi ce mo naći neko mjesto." Rekao je, a ja sam ga gledla čudnim pogledom.

"A, od kada oni imaju sobu ovdje?" Upitala sam, a on mi je samo rukom pokazao da pođem za njim.
Otvorio je vrata neke sobe, a u njoj su bila dva krevet, jedan plavi i jedan žuti (vjerojatno ste očekivali plavu i rozu, ali nisam ljubitelj roze)

"Napravil smo im sobu, jer su stalno s nama." Rekao je sa smiješkom. "Idem vidjeti gdje ćeš ti spavati."

JIMIN P.O.V

Izašao sam iz sobe i otišao do dnevne, da pitam ostale, gdje će Y/n spavati.

"Ljudi, gdje će Y/n spavati?" Svi su se okrenuli i slegnuli ramenima.

"Mi nedamo svoju sobu!" Hobi i Suga su rekli u isto vrijeme.

"Naša je u neredu, a i mala je. Neka spava u Jiminovoj i Kokievoj sobi. Ona je najveća." Klimnuo sam glavom i otišao gore do Y/n.

"Y/n!" Zovnuo sam ju, a ona je došla do mene i sjela na fotelju. "Spavat ćeš u mojoj i Kookievoj sobi. Spavaj na mom krevetu."
Pogledala me je i odmahnula glavom.

"Ja ću spavati sa Jennie." Rekla je i otišla po deku.
Uhvatio sam ju ruku i pogledao u oči.

"Inzistiram." Krenula je nešto reći, ali je na kraju odustala.

Namjestio sam joj posteljinu, a ona se otišla istuširati.

"Jiminieee!" Čuo sam glas iz kupaone.

"Molim..." Došao sam do vrata, a ona je otvorila vrata i samo glavu izbacila.

"Ja..ovaj.. nemam šta obući." Rekla je, a ja sam brzo otišao do svoga ormara i izvadio jednu dugu, bijelu majicu.

"Evo obuci ovo, a sutra ću otići po tvoje stvari." Uzela je majicu i za 5 minuta izašla. Majica joj je bila do koljena.

"A ChimChim, gdje ćeš ti spavati?" Upitala je, a ja sam izvukao jednu deku i jedan jastuk iz ormara.

"Ja ću spavati na podu." Odmah je napravila ljutu facu i došla do mene.

"Nema šanse. Spavat ćeš sa mnom. Ipak je to tvoj krevet." Gledao sam ju u šoku, a ona je brzo istrčala iz sobe.

Y/N P.O.V

Otišla sam kod Jennie i Mingyua u sobu i uspavala ih.
Sutra je subota. Nemaju vrtić, a ni ja ne idem na posao.

"Laku noć." Poljubila sam ih u čelo i izašla iz sobe.

"Eomma, gdje ćeš ti spavati?" Upitao me je Mingyu.

"Bit ću odmah pored vaše sobe." Zagrlila sam ga.

"A gdje je Appa?" Uzdahnula sam.

"Appa radi. Brzo će doći. Sad ajde na spavanje." Izašla sam iz sobe i otišla u Jiminovu.

Ušla sam u sobu i videjla Jimina, sa samo ručnikom oko pasa i mokrom kosaom.
Tako je zgodan i te pločice...
Y/n, saberi se, u braku si, ali odlučila sam ići dalje.

Brzo je obukao šoric i tek me tada skužio.

"Hej, jesu li zaspali?" Upitao me ja, a ja sam sjela na krevet.

"Jesu, samo ne znam kako će reagirti kada se u jutro probude, a Taea ne bude." Došao je do mene i zagrlio me.

"Sve će biti dobro." Gledao me je u oči, ali taj pogleda nisam mogla pročitati. Bilo je nešto čudno u tome.

Legla sam u krevet i okrenula se na jednu stranu, a on na drugu.

TAEHYUNG P.O.V

Nisam mogao vjerovati da je u bolnici zbog mene.

Propali brak [kth]Where stories live. Discover now