three

855 63 18
                                    

"Hallo!" Čuo sam muški glas preko mobitela.

"Jesmo li dobili Jimina?" Netko je upitao, a ja sam munjevito odgovorio.

"Jeste. Šta se desilo sa Y/n?" Uspaničeno sam govorio, a Jennie i Mingyu su me samo gledali.

"Y/n je doživila prometnu nesreću...." Krv mi se sledila u žilama. Nisam znao što raditi. Dalje ga nisam ni slušao.

"Koja bolnica?"

"Bolnica ....." Ubacio sam u veću brzinu i za 5 minuta smo bili ispred bolnice. Izvdio sam djecu iz auta i Jennie uzeo u naručje. Trčali smo do recepcije, a Mingyu je trčao za nama.

"Gdje je gospođa Kim Y/n?"
Upitao sam jednu od medicinskih sestri.

"Soba broj 1310." Trčali smo kroz tri kata bolnice i zaustavili se ispred vrata. Kroz staklo sam vidio Y/n kako bespomoćno leži. Srce mi se cijepalo.
Nisam ju mogao gledati ovakvu. Ona ne zna koliko mi znači. Ne ko sestra, ne kao prijateljica, već nešto mnogo više.

Polako sam spustio djecu na pod i nazvao ostale. Nisam htio zvati Taea, jer znam da je on kriv za to.

TAE P.O.V

Izletio sam iz kuće ostavljajući Y/n na podu.
Kako ona ne može shvatiti da ju ja ne volim, da volim drugu?
Uzeo sam motor i otišao se vozati po gradu. Samo sam mislio na djecu.

Nakon 2 sata vratio sam se kući, a u kući nije bilo nikoga. Uspaničio sam se nisam znao što da radim. Da li da odem do njenih roditelja?
Mozda bolje ne.

~Flashback~

"Kako si ju mogao dovesti? Pa djeca su ti u kući. Ne želiš razvod, ali imaš ljubavnicu. Zašto?" Lupala me je po prsima.

"Y/n, pusti me na miru. Ne volim te više." Govorio sam joj, a ona me još više počela lupati.
Odmakao sam se i krenuo vani. Uvhvatila me jeza ruku.

"Ako izađeš sada, onda ću ti za uvijek uzeti djecu." Rekla je, a ja sam istrgao svoju ruku iz njene
Pala je i razbila vazu, a ja sam samo izletio iz kuće.

~End of flashback~

"Ako izađeš sada, onda ću ti za uvijek uzeti djecu." Samo mi se ta rečenica vrtila po glavi.
Nije ih valjda odvela.
Dobio sam poziv na telefon. To je bio Jungkook.

"Hal..." Nisam ni dovršio rečenicu, a on se proderao na mene.

"Koje si ti đubre od čovjeka. Kako možeš to napraviti Y/n. Mojoj noni. Jesi li ti normalan? Zbog tebe sad leži pezpomoćna u krevetu. Za sve si ti kriv!" Proderao se i poklopio.

Nije valjda u bolnici?

Izletio sam iz kuće i vozio od bolnice do bolnice.

"Oprosite je li ovdje gospođa Kim Y/n?" Klimnula je glavom, a ja sam osjetio još veću nervozu.

"Soba broj 1310." Brzo sam trčao kroz hodnike i katove bolnice sve dok ju nisam vidio kako leži na krevetu, a cijeli BTS i djeca sjede pored nje.
Gledao sam ih, ali oni mene nisu primjetili. Stajao sam kod prozora i gledao u nju. Htio sam upasti u sobu i zagliti ju, samo da se probudi.

Nisam mogao. Ne volim ju, ili bar tako mislim. Okrenuo sam se i otišao.

Došao sam kući i sjeo na balkon, naslonjen na ogradu. Gledao sam u nebo i pogled mi je pao na moju desnu stranu.

~Flashback~

"Y/n, na balkonu sam. Dođi ovamo." Namjestio sam nam jastuke i deku.
Y/n je došla plred mene i legla. Uhvatio sam ju za ruku i poljubio u čelo.

"Y/n, znaš da te volim i da te nikad neću prestati voljeti." Klimnula je i poljubila me. Poljubac je bio mekan i dug. Nisam se mogao nasititi njenih usana, njenog lica i tjela.

Kiša je počela pljuštat, a mi smo nastavili gledati u nebo. Ustali samo se i ubacili sve stvari u sobu. Stali smo pored ograde i gledali jedno drugo, duboko u oči.

Nisam mogao izdržati, da ju ne poljubim. Poljubci su bili sve strastveniji. Prešao sam na njen vrata, a ona je samo uživala.

Ušli smo u sobu, ne odvajajući naše usne. Bacio sam ju na krevet i ponovno počeo ljubiti.

~End of flashback~

Isfrustrirano sam prošao rukom kroz kosu, a kiša je počela padati.
Nisam znao zašto, ali srce me je stezalo.

JIMIN P.O.V

Jungkook je otišao sa Jennie, Mingyuom i ostalim kući, a ja sam ostao sa Y/n.
Držao sam ju za ruku. Nisam se mogao odvojiti od nje u ovakvom trenutku.
Y/n je od jednom pomakla ruku i počela se vrtjeti po krevetu. Niz lice joj je curio znoj. Mrdao sam je da se probudi, a ona je otvorila oči i uskočila mi u zagrljaj.
Plakala mi je na ramenu, a ja sam ju tješio.

...

Spremili smo se i krenuli kod Jina.
Ušli smo u kuću, a Jennie i Mingyu su odmah Y/n skočili u zagrljaj.

■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■■
Vote i com..

Propali brak [kth]Where stories live. Discover now