TAEHYUNG P.O.V
Nisam mogao vjerovati da je u bolnici zbog mene.
Moram nešto napraviti ili će djeca otići, zauvijek.
Zašto mi je srce onako brzo kucalo kad sam ju vidio na bolničkom krevetu? Jesam li se ponovno zaljubio u nju?
Ma, nisam. To ne može biti!JUNGKOOK P.O.V
Brobudio sam se i ustao. Otišao sam do kupaone, istuširao i obukao se.
Prizor koji sam vidio na Jiminovom krevetu, bio je zadivljujuć.Jimin i Y/n su zagrljeni ležali u krevetu. Brzo sam otišao po mobitel i slikao ih. Sa svih poza.
Popeo sam se na krevet i počeo ih slikati odozgo.
Lica, Jimina i Y/n bila su jako blizu. Samo ih je milimetar djelio od poljubca.Tae i Y/n se ne vole više. Zašto da ne?
Približio sam im se i gurnuo im glave jednu prema drugom. Poljubili su se i odmah se ustali.
Pogledali su u pravcu mene, a Jimin je odmah skočio i počeo me hvatati po kući.
Y/N P.O.V
Osjetila sam usne na mojima. Znala sam da je to Jimin, pa sam se brzo ustala.
Jungkook je stajao na krevetu sa mobitelom u ruci.
Jimin je odmah skočio na njega i počeo ga hvatati po kući.Nakon onog 'ajmo nazvati poljubca' srce mi je ubrzano kucala. Ne znam zašto.
Umila sam se i obukla.
Otišla sam do djece, a njih dvoje su spavali zagrljeni u Mingyuovom krevetu."Jutro, ustajanje." Probudila sam ih u izela oboje u naručje.
"Pa niste vi baš ni lagani. Mogli bi vi sami do dnevne."
Stala sam na stepenice, a njih dvoje su mi skočili iz ruku i potrčali do dnevne.Ušla sam u dnevnu i našja Jimina sa Jennie i Mingyu, kako škaklju Kookie.
Gledala sam ih neko vrijeme, ali kad je Jimin usmjerio svoj pogled prema meni, brzo sam se okrenula i otišla u kuhinju.Pravila sam doručak, a onda je došao Jimin i pomagao mi.
"Y/n...možemo li se pravit, da se ono nije desilo?" Klimnula sam glavom, a on me zagrlio.
Srce mi je opet ubrzano počelo kucati. Šta se dešava sa mnom?Odvojili smo se jedno od drugog i nastavili praviti doručak.
TAEHYUNG P.O.V
Odlučio sam otići do Jina. Nisam već od davno.Pozvonio sam na vrata, a Kookie mi je otvorio. Odmah mu je osmijeh spao s lica.
"Šta ti radiš ovdje?" Upitao me je hladno, ne mičući se s vrata.
"Pa došao sam vas pos...."
"Appa!" Čuo sam Jennie i Mingyua kako se deru. Dotrčali su i uskočili mi u zagrljaj.
"Odakle vas ovdje?" Upitao sam iha, a njih dvoje su me grlili oko vrata.
"Pa striček Jimin nas je doveo ovamo. Dođi pokazat će mo ti našu sobu." Povukli su me za ruke. Prošao sam pokraj kuhinje i sreo se sa Y/n-inim pogledom.
Srce mi je stalo. Samo je tužno okrenul glavu i nastavila s poslom.
Već se 2 sata igram s njima.
Nitko nije ni pričao sa mnom."Klinci, idem samo u kuhinju po čašu vode, pa se vraćam." Rekao sam im, a njih dvoje kao da me nisu ni čuli.
Sišao sam dolje i uzeo čašu vode.
Okrenuo sam se i vidjeo Y/n. Okrenula se i pokušala otići, ali sam ju uhvatio za ruku.~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Evo jos jedan nastavak. Nadam se da vam se svidja. Od sad cu pisat malo krace nastavke jer nemam inspiracije.P.s. Jedno pitanje.... Da li da nastavim s ovom pričom ili da ju brišam?
Pišite u komentare....pusa😗
YOU ARE READING
Propali brak [kth]
Fanfiction"Želim razvod, pa makar morala na sud s tobom." "Onda idemo na sud, jer znaš da neću potpisati papire." Rekao je hladno i izašao iz sobe. Započeta: 3.6.2018 Završena: Cover by: @tandoprcojke