seven

703 55 6
                                    

JIMIN P.O.V

Otišao sam u sobu uzeti ključeve od auta.
Pokupio sam ključeve, mobitel i novčanik i krenuo.
Sišao sam niz stepenice i vidio Y/n i Jungkooka kako se grle.

Osjećao sam kako mi krv ključa.
Je li moguće da sam ljubomoran?

Poljubila ga je u obraz i izašla vani.
Svi smo sjeli u auto.

SARA P.O.V

Ja sam bila između Jimina i Jungkooka. Trebalo nam je malo duže so naše kuće. Naslonila sam glavu na Kookievo rame i zaspala.

JIMIN P.O.V

Zašto mi ovo radi? Užasno sam ljubomoran...ashhh.
Moram se smiriti. Ipak je ona Taehyungova žena, nemogu ju samo tako poljubiti.

Brzo smo stigli, a ona je još uvijek spavala. Nisam ju htio buditi, pa sam rekao ostalima, da odu provjeriti kuću, a ja ću ostati s njom.

Naslonio sam njenu glavu na moje rame i čekao ostale.
Od jednom je počela plakati u snu.

Y/N P.O.V

Sjedila sam u vrtu i igrala se sa djecom.
Polako sam ispijala svoju kavu, čekajući kada će Tae doći sa posla.

Stavila sam Jennie na ljulju, a Mingyu se ostao igrati sa kockicama.

"Hoćemo li ići danas u super market?" Upitala sam djecu, a oni nisu odgovarali.
Došla sam do Mingyuo i vidjela da on spava. Promrdala sam ga, ali nije reagirao.

Otišla sam do Jennie, a ona je bila u istom stanju kao i njen brat. Uzela sam ju u naručje i odvela na dekicu.

Obadvoje sam ih mrdala, ali nikako nisu reagirali. Krenula sam im provjeriti puls, ali me je nekto počeo vući prema nazad.
Otrgnula sam se i odtrčala do Jennie i Mingyua.
Okrenula sam se i vidjela dva visoka čovjeka obučena u crno, kako hodaju prema nama.

Pogledala sam u smjeru odakle je dopirao zvuk otvaranja željeznih vrata.
Vidjela sam Taea kako dolazi do nas.
Ljudi u crnom su me opet počeli vući, a Tae je uzeo Mingyua i Jennie i odveo ih.

Ova dva muškarca u crnom su me vukli, dok sam se otimala i pokušavala pobijeći.

Ubacili su me u neku mračnu sobu, a ja sam samo lupala po vratima i plakala.

Kad sam shvatila da mi neće otvoriti, sjela sam na pod i nastavila plakati.

"Y/n!" Osjetila sam nečije ruke oko sebe. Nije me bilo briga tko je samo sam ga zagrlila.

JIMIN P.O.V

Y/n je počela plakati. Zagrlio sam ju, ali se počela otimati. Opalila me je svom snagom u trbuh. Nisam joj dopustio da se više otima.

Čvrsto sam ju zagrlio, a ona je samo nastavila plakati.
Od jednom sam osjetio ruke oko mog struka, ali je i dalje plakala.

YOONGI P.O.V

Ušli smo u kuću i pretražili ju cijelu, ali nismo našli nikoga.

Stao sam u njihovoj sobi i gledao slike.
Našao sam jednu sliku slomljenu na podu. Podigao sam ju, a na njoj smo bili svi na Taehyungovom i Y/n-inom vjenčanju.

Uzeo sam upaljač s police i zapalio ju.

Izašli smo iz kuće, a u autu smo našli Jimina i Y/n zagrljene.

Hobi im je krenuo dobaciti nešto, ali mu je Jimin pokazao znak da šuti. Y/n je cijelo vrijeme plakala, s brzo za tim i zaspala u Jiminovu krilu.

Brzo smo došli kući, a Jimin je Y/n odnio u sobu.

JIMIN P.O.V

Stavio sam ju na krevet i pokrio. Tako je slatka kad spava. Sagnuo sam se i poljubio ju u čelo. Je li pogrešno što sam se zaljubio u nju?

Izašao sam i pustio ju da se naspava. Ostali su sjedili u dnevnoj i nešto pričali. Sjeo sam na fotelju.

"O čemu pričate?" Upitao sam ih, a Kookie je samo uzdahnuo.

"Ne znamo hoćemo li ovo prijaviti policiji?" Na tu rečenicu sam automatski odmahnuo glavom.

"Šta će te reći kad dođete u policiju, da je djecu iz vrtića odveo njihov otac?" Svi su klimnuli glavom u znak 'u pravu si'.

__________________________________

VAŽNO⚠️❗

Evo nastavka nakon pauze..samo sam ovaj napisala...i eto izbacila...od sada ću pisat, ali kad mi dođe inspiracija...neću izbacivati nastavke kao sto izbacujem od Sorry2 i Mind...ali cu se potrudit što češ će izbacivat...recimo jednom mjesečno hheheh...šalim se😘

Nadam se da mi nećete zamjeriti i da vam se sviđa nastavak❤❤

Love you...

Propali brak [kth]Where stories live. Discover now