part 9 Final

1.3K 62 5
                                    

MISTER SAVIOUR
EDITED BY : SHILA EIONA DELA PENA
STORY BY - BRYONNA JAMES
COVER : WRITER R.C BABU

PART 9 FINAL 

Tiada guna! Kalau perempuan lain saya boleh terima. Tapi bukan si Susy. Kenapa dia mesti wujud dan mendekati lelaki saya... What? Apa yang saya cakap ni? Lelaki saya? Saya rasa saya belum mabuk.

Cepat2 saya berdiri. Cis! Lebih baik saya pigi tenangkan diri. Saya boleh nampak si Amy pegang2 itu botol liquor.

Saya - "Ui, saya mau join kamu."

si Amy buat muka hairan.

Joy -"Nanti boi kau kasi sekolah kami balik. Tapi napa dia berdancing sama si Susy vavi sondol tu?"

bilang si Joy. Menyampah saya mau dingar itu nama.

"Tuang cepat!" Saya ambil gelas kaca yang belum kena guna. Si Amy tuang tanpa bantahan. Siap kasi masuk ais lagi.

"Aik, aik, aik!" bilang si Amy. Terkejut kali dia nampak saya one go itu minuman.

"Maigad, kau cemburu ni kan?" Bilang si Amy.

Cemburu? Saya berfikir. Ya. Memang sebenarnya saya cemburu. Gila eh. Memang saya ada hati sudah sama sigu Ash... Tapi...

Arghh! Peduli lah tu. Dia cakap dia suka saya tapi dia pigi layan perempuan lain depan mata saya. Lah kunun, siapa suruh jual mahal. Tapi mesti lah bah mau main mahal2 kan... Huhu, what's wrong with me?

"Lagi..."

"Tuang lagi..."

"Lagi!"

"Amy!"

"One more, pliss!"

Amy - "Ui! Cukup lah. Inda lama kau blackout ni."

Bilang si Amy. Berat sudah kepala saya tapi saya masih boleh dingar apa yang si Amy cakap.

Saya -" "Saya okay bah masih."

Ni kali saya tuang sendiri pigi gelas saya itu liquor. Dua tiga kali saja saya tius terus saya minta excuse pigi tandas. Gila, mau pecah sudah pundi kencing saya.

Sampai juga saya di tandas biar pun miring2 sudah saya punya langkahan. Masuk, duduk sekijap lepas siap urusan. Mabuk sudah saya.

Girl - "Susy. Bulih tahan kau ah! Saya ingat kau main2 cakap kau kapel sama2 si Ash tu. Sebab dia tidak pun berapa layan2 kau time di sekolah."

bilang itu suara di luar dari arah sinki.

Girl - "Kau pikir! Susy bah ni. Haha."

bilang itu suara vavi sondol. Silaka dia. Dulu dia sudah pernah kacau dan rebut first boyfriend saya time sekolah menengah. Ni kali dia mau rebut lagi lelaki yang sudah mulai bertaktha di hati saya. Tapi kenapa sama cara percakapan saya ni? Oh, saya mabuk pula.

Berfikir saya macam mana mau tarik perhatian sigu Ash... Saya takut, saya malu, sebab manatau sigu Ash betul2 bercinta sama si Susy. Isk! Silaka kau Susy. Mentang2 durang sama2 mengajar di sekolah yang sama jadi dia aim lah sigu Ash.

Peduli lah. Malas sudah saya mau pikir pasal lelaki. Saya keluar tu saya sambung minum. Biar mabuk, baru lah tidak banyak fikir. Ni kali saya join para aunty2, main minum wain merah kenen durang. Adeh, tapi tiada mood sudah saya mau minum sebab saya mengantuk...

***

Palan-palan saya cuba buka mata yang terasa berat betul mau di buka ni. Sejuk betul saya rasa biarpun berselimut. Seingat saya room kami inda begini exclusive.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MISTER SAVIOUR_COMPLETEWhere stories live. Discover now