23 Augusti 2019
Jag, Aurora och Ella sitter i mitt rum på min säng, med varsin mobiltelefon i handen. Vi har suttit så här i 30 minuter nu, helt tysta. Fast det är inte en stel tystnad, det är en bekväm tystnad som man kan ha med vissa personer. Det uppskattar jag verkligen.
" Nä, ska vi börja göra oss i ordning? " Ella tittar upp från sin skärm och börjar resa sig från sängen. Jag gör det samma. Aurora tittar upp från telefonen och visar sin skärm för oss.
" När rakade Felix Sandman av sig sitt hår?" Hon tittar på oss förvånat och inspekterar sin skärm. Jag rycker på axlarna och vänder mig mot min garderob.
" Jag vet inte, det passar inte honom " Ella fnissar till lite när hon yttrar sin mening. Jag blir lite sur, Felix är snygg i allt. Han och alla i det gamla " The fooo Conspiracy" är mina största idoler. Kalla mig töntig, men pojkband är så himla hett. Jag älskar dem. Speciellt tfc. Jag är fortfarande upprörd över att de inte är en grupp längre. Jag tar fram ett vanligt vitt linne, ett par svarta högmidjade jeansshorts och ballerinastrumpor. Ballerinastrumpor is the shit. De ända strumporna jag äger. Jag börjar att ta av mig mina mjukiskläder jag bytt om till efter skolan och tar på mig min fest outfit. Ella och Aurora byter också om. Aurora har på sig en jättefin babyrosa klänning, den sitter tight vid brösten sen så blir den lös vid midjan och neråt. Den går till knäna. Hon är fin som vanligt. Ella har på sig en högmidjad svart kjol som sitter tight vid midjan som sen blir lösare. Till det har hon en tight t-shirt som inte har axlar. En sån där som bara sitter på armarna. Den är vinröd och är assnygg.
Jag sätter mig vid sminkbordet och börjar sminka mig. Vanligtvis har jag inte så jätte mycket smink på mig, bara lite concealer, puder, bronzer och mascara typ. Men idag kände jag för att ta på mig en full face makeup. Jag har alltid tyckt det har varit roligt att sminka mig och jag har faktiskt alltid haft en talang för det. Min sminkning består av en enkel skuggning på ögonlocken med bruna/guldiga färger. I fyllda ögonbryn, bronzer, highlighter och rouge. Med ett nude läppstift. Jag synar mig i spegeln. Jag är nöjd. Jag öppnar mitt smyckeskrin och tar fram ett par guldiga stora ringar som jag sätter i öronen och ett guldigt halsband som är som 3 halsband i ett. Jag tar fram min locktång och börjar locka mitt redan lite självlockiga hår.
När jag lockat färdigt håret vänder jag mig mot Ella och Aurora som suttit i sängen och gjort i ordning sig. Ella har håret uppsatt i en hög tofs med lockigt hår och en vinröd sotning på ögonlocken. Hon har också ett vinrött läppstift på sig. Hon är så himla sexig. Aurora har plattat sitt självlockiga hår och har en väldigt naturlig sminkning. Hon är extremt snygg.
" Shit, vilka jävla sexbomber ni är " Jag ler mot dem och lägger mitt pekfinger mot Ella och gör ett pysläte så det låter som om det bränns. Alla brister ut i skratt.
" Men du då eller? Du är nog seriöst den snyggaste personen jag träffat." Aurora synar mig med ett litet leende och jag kramar om henne. Dem orden från henne betyder otroligt mycket.
En stund senare
Vi kliver ut ur taxin och beger oss mot Noels hus. Påsarna med alkohol klirrar när vi tar oss fram på gatan. Det är Ella som har införskaffat alkoholen, hur vill jag inte veta. Aurora rycker upp dörren och kliver in. Musiken pumpar i hela huset och det är folk överallt. Jag hänger av mig min babyrosa kappa och tar av mig mina vita sneakers och följer efter Aurora in i köket. Det märks att hon har varit här mycket. I köket sitter det ett gäng killar och har en shottävling. Direkt när vi kliver in i köket tittar en blond kille upp och spricker upp i ett leende. Han går direkt fram till Aurora och omfamnar henne i en kram och ger henne en lätt kyss. Han vänder sig mot mig och sträcker fram sin hand? Jag tar den och skrattar till lite.
" Noel Flike"
" Florentina Gonzalez, men kalla mig Tina" Han släpper min hand fast han tar istället tag i min arm och drar mig till bordet där det sitter en massa killar. Direkt när vi kommer till bordet fastnar min blick på en kille med brunt, kort hår med gröna ögon. Han är otroligt attraktiv. Hans blick landar på mig och vi får ögonkontakt. Direkt börjar min mage att pirra. Han flinar mot mig och jag tar ner blicken. Noel presenterar mig för killarna vid bordet och dem säger sitt namn. Axel, Dante, Valter och Ludwig. Den snygga killen heter Ludwig. Jag sätter mig vid bordet, bredvid Axel. Ella har redan försvunnit iväg och Aurora och Noel likaså. Jag antar att jag får umgås med dessa herrar ikväll. I alla fall i början. Dem börjar direkt fråga frågor om vem jag är och sånt och alla lyssnar intresserat. Jag märker att Ludwig spanar in mig lite extra. Jag får allas instagram och snapchat och efter ett tag börjar dem diskutera något annat.
" Men vi kan ju inte ta " Runaway bride" den är för lugn för ett gig" Jag hör att Dante nämner något om ett gig och dem får direkt min uppmärksamhet.
" Har ni ett band? " Mitt pojkbands hjärta börjar slå.
" Ja, visste du inte det? Vi är kända över hela Sverige " svara Ludwig lite stöddigt och jag bara fnyser åt han.
" Vi är Hov1, eller i alla fall jag, Dante, Ludwig och Noel. " Axel ler lite åt mig. Hov1, är det dem som har gjort " Hon dansar vidare i livet "? Jag ställer lite frågor om deras band och allt, men tillslut så orkar vi inte sitta där längre så vi beger oss ut mot vardagsrummet där festen är fullt igång. Det dansar folk överallt och det hånglas överallt. Vi beger oss mot mitten av rummet och börjar dansa. I högtalarna är det en klassisk fest låt. Vi dansar allihopa med varandra. Men ganska snabbt märker jag att Ludwig kanske står lite för nära för att vara en vänskapsdans. Jag vänder mig med ryggen mot han och börjar gnida mina höfter mot han. I början nuddar jag han inte men snabbt känner jag tydliga konturer av han bakom mig. Han lägger sina händer på mina höfter och svänger ännu mer på mina höfter. Jag känner att någonting vaknar till i byxorna på han och jag känner den bekanta känslan av kåthet gå igenom kroppen. Jag vill ha han nu. Jag tar hans hand och styr han mot trappan. Han går tätt efter. Jag hittar ett tomt rum och går in. Innan dörren ens är stängd så är hans händer redan på min kropp. Jag söker med läpparna och hittar hans mun, våra läppar börjar hetsigt att massera varandra. Han kastar ner mig på sängen och sen har vi det bästa sexet jag någonsin haft.
YOU ARE READING
Festen •• Ludwig Kronstrand
Fanfiction" Detta är bara sex, inget mer." " Självklart" Vi var dumma som trodde att man bara kan ha sex. Det kan man inte. ( Bok 2)