Unu

3.6K 299 85
                                    




      Pentru o călătorie în circuit alături de prieteni la Vegas-Miami-Los Angeles când tu le-ai promis părinților că vei merge cu ei trebuie să fii calmă și să te lingușești atât de tare pe lângă părinții tăi, astfel încât ei nici măcar să nu-și dea seama că tu de fapt nici măcar nu intenționai vreodată să faci asta. Ariana Parker, prințesa familiei, asta avea în plan . Să-și petreacă timpul cu prietenul ei supermodel, să cumpere haine de la Fendi și să frecventeze fiecare club de acolo. Părea weekendul perfect, dacă avea să-i reușească planul. Dar întâmplarea se face că ei mereu îi reușea. Samantha Parker era cea mai blajină ființă ce o cunoscuse, dar în acel moment părea al naibii de impunătoare. Își arcui buzele, aruncându-i un zâmbet dulceag mamei sale.

- Mamă, pot să te întreb ceva?

    Aceasta își prinse părul brunet într-o coadă, apoi se uită la ea cu coada ochiului. În seara aceasta era faimoasa prezentare de moda a noii colecție de haine de vară a bunicii sale. Era cea de-a 30-a ediție, iar Evelyn Parker o alese inclusiv pe ea să defileze, ceea ce o făcea mai mult mândră. Mama ei nu se dichisise atât să arăte foarte bine - nu că nu ar fi arătat- ceea ce o nedumerea pe Ariana, dar nu putea să-i spună asta chiar acum. Trebuia ca lucrurile să meargă conform planului.

- Spune, Ari. 

      Ariana se ridică de pe scaun. Stătuse în această cameră pentru a fi machiată, acum îi mai rămăsese doar să se îmbrace. Ea era cea care avea să deschidă show-ul de modă, așa că bunica ei angajase pe cineva care să o pregătească special. Nu menționase și de faptul că avea să termine cu o oră înainte. Se apropie de mama sa, punându-i o mână pe umăr.

- Știi, săptămâna viitoare e ziua prietenei mele Christine. Face 18 ani și-ar vrea să-și sărbătorească ziua de naștere într-un circuit, crezi că aș putea merge? Adică știu că am promis că vin cu voi, dar am uitat complet! Și nu-i pot face asta, nu? Oricum -

Mama ei își roti ochii, apoi se întoarse la 180 de grade instant la ea.

- Jake vine și el?

Ariana tremură ușor, dar nu trădă nicio emoție. Trebuia să-i iasă planul.

- Nu, spuse ea repede prelungind "u"-l de la final, va fi un weekend doar între fete. Christine vrea ceva special.

- Nu a fost ziua ei și acum două săptămâni?

     Ariana se înroși. Putea să jure că mama ei uitase că-i spusese aceeași minciună și acum două săptămâni când fusese la Miami. Crezuse că nici măcar nu o ascultase, darămite să țină minte și acum. Își mușcă buza. Trebuia să-i vină o minciună mai plauzibilă de atât.

- Atunci sărbătorisem ziua numelui ei, parcă. Are și un al doilea nume, dar nu-mi vine în minte acum, minți ea repede.

- Nu erați prietene de la grădiniță? Adică nu ar fi trebuit să știi? În fine, nu contează. Îmi pare sincer rău, Ari, dar tatăl tău și cu mine chiar suntem foarte entuziasmați de aceasta excursie, mai ales el. Sunt sigură că Christine va înțelege.

- Mamă, știu că v-ați dorit această excursie, dar pentru asta îl aveți pe Arran. Cu el alături sunt sigură că nu o să-mi duceți lipsa. Promit să vin vacanța viitoare!

- Nicio dată viitoare, am rezervat deja bilete și am stabilit. Dacă ne anunțai mai devreme poate îți dădeam voie, dar așa nu!

      Ariana deveni roșie ca focul. Dacă mama sa credea că ea chiar avea să meargă alături de ei, se înșela amarnic! Ea nu avea de gând să-și lase planurile date peste cap din cauza ei. Împlinea cu Jake 6 luni de relație, iar toate prietenele ei aveau să fie acolo, să se distreze, să pună pe Instagram. Ea ce avea să facă? Nicio poză cu vreun Ferrari sau într-un costum de baie de la Gucci arătând magnific sau într-o rochie vișinie marca Valentino din Oak de la Vegas?  Inspiră adânc, apoi expiră. Trebuia să-și schimbe tactica. Avea să fie impunătoare.

Dealing with the Parkers( Dating Mr.Parker #2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum