💫 9. Bölüm;Durumlar Karışık 💫

88 11 10
                                    

(Multi medya👆 Her şeyim 🌙👑💙)


Fethi'nin ağzından:

Silahı, yere bırakıyormuş gibi yapıp, adamı bacağından vurdum. Adam, yere düştü. Ben de Yağmur'un elinden tuttum ve kaçtık.

Fethi:iyi misin?
Yağmur:ben iyiyim merak etme. Sadece, Zeyneb'i çok merak ettim. Vurulmuş sonuçta.
O sırada, Ateş geldi.
Ateş:Yağmur, iyi misin abicim.
Yağmur:ben iyiyim abicim.
Ateş:Yavuz komutanım, Gül'ü bulmuş. Ama bombası olan bir odadaymış ve bombanın patlamasına tam yarım saat varmış. Çaylak ya da zeynep neredeler?
Fethi:benim de sana kötü bir haberim var.
Ateş:ne oldu?
Fethi:Zeynep, vurulmuş.
Ateş:ne?! Kim dedi?
Fethi:Yağmur'u rehin alan, terörist şerefsizi.
Ateş:şerefsizler! Kızı, ilk operasyonunda vurdular.
Fethi:bombayı imha etmiş, Çaylak'la tam bizimkilerin yanına gidiyorlarmış bir terörist Çaylak'a silah tutunca, Zeynep'te önüne geçmiş. Ve vurulmuş. N'abıcaz?
Ateş:tmm, şöyle yapalım; ben Çaylak'la, Zeyneb'i bulmaya gideyim. Telsizle de iletişime geçerim İnsaAllah  çeker. Siz de bizimkilerin yanına gidin, 10 km Sonra, bir kulübe göreceksiniz Oradalar. Dikkat edin.
Fethi:tmm, sen de dikkat et.
Ateş:eyvallah.


Ateş'in ağzından:

Telsizle seslendim ama yok ulaşılmıyor! Nerede bunlar?! İnsaAllah Zeynep çok kan kaybetmemiştir.


Fethi'nin ağzından:

10 km geldik ve dediği kulübe'yi gördük. Bizimkiler oradaydı, yanına gittik.

Yavuz:Çaylak, Zeynep ve Ateş nerede?
Fethi:şey...
Yavuz:ney?
Fethi:Zeynep vurulmuş.
Herkes:ne?!
Yavuz:neredeler şimdi. Telsizle ulaşabiliyor musunuz?
Fethi:Ateş aradı, ama telsizle ulaşamıyormuş.
Keşanlı:komutanım, Zeynep en son bomba imha ediyordu. Yani yerlerini yarı hatırlıyor gibiyim. 20 km sonra kömürlük gibi bir yerde olmaları gerekiyor.
Yavuz:e hadi, o zamân siz gidin Zeyneb'i kurtarın, hastaneye yetiştirin. Ateş'e de haber verin. Biriniz de Çaylak'la gelsin, bombanın imha edilmesi gerekiyor.
Tim:emredersiniz komutanım.


Fethi'den Devam:

Keşanlı'nın da dediği gibi, 20 km sonra bir kömürlük gibi bir yer gözüktü. Çaylak ve Zeynep oradalardı işte. Allah'a şükür bulduk. Çaylak, Zeyneb'in başını dizine koymuş bir şekilde bekliyordu. Kim bilir kaç saattir buradalar?

Keşanlı:Çaylak!
Çaylak:abi! Şükür geldiniz, çok kan kaybediyor hastaneye yetiştirmemiz lâzım.
Fethi:seni de Yavuz komutanım çağırıyor.
Çaylak:neden?
Fethi:Gül, vardı ya. O bir kulübenin odasında bombayla kaldı ve şuan bombanın tam 10 dakikası var. Koş Çaylak, yetiş!
Çaylak:tmm, ben hemen gidiyorum. Zeynep size emanet.
Keşanlı:ben de seninle geleyim.

Yavuz'un ağzından:

Yavuz:Gül, iyi misin? Kaç dakikası kaldı bombanın?
Gül:ben iyiyim, ama bombanın beş dakikası var.
Yavuz:ne?!
Daha fazla dayanamazdım, sevdiğim kadını da, bomba yüzünden kaybetmiş biri olarak. Bu riski göze alamazdım. Kapıyı kırdım ve içeriye daldım. Gül ağlıyordu.. Hemen sarıldım ona, göğsüme yatırdım. Kapıyı öyle bir kilitlemiş ki, hain kırmak hiç kolay olmadı.
Yavuz:şştt, tmm sakin ol! Geçti her şey geçti. Bak, ben yanındayım. Ağlama artık.
Dedim ve baş parmağımla, göz yaşlarını sildim.
Yavuz:hadi çıkalım buradan. Bombanın patlamasına iki dakika var.
Başını sallamakla yetindi. Güç bela çıktık dışarıya. O sırada, Çaylak ve Keşanlı geldi. Bombanın patlamasına tam bir dakika vardı. Çaylak'ın umrunda değildi ve içeriye daldı Keşanlı'da yanında gitti.

Çaylak,  tam bir dakika içinde hâlletmişti bombayı.

Yavuz:Aferin! Zeynep, nasıl?
Çaylak:çok kan kaybetmişti komutanım, İnsaAllah yetiştirmişlerdir hastaneye.
Yavuz:İnsaAllah.
O sırada, telefonum çaldı. Ateş, arıyordu.
Yavuz:Ateş, arıyor. Alo Ateş,  Zeynep nasıl?
Ateş:ameliyata aldılar. Çok kan kaybetmiş komutanım. Zamanında getirmeseydik, ölebilirmiş.
Yavuz:şükür. Biz şimdi geliyoruz oraya. Erdem komutanıma haber verdiniz mi?
Ateş:evet, komutanım. O da şimdi yoldadır.
Yavuz:tmm, orada grsrz.
Ateş:grsrz komutanım.

Yavuz & Ateş tel. kon. Son.

Çaylak:ne olmuş komutanım, Zeynep iyimiymiş?
Yavuz:ameliyata almışlar, çok kan kaybetmiş, eğer zamanında götürmeseler imiş ölebilirmiş.
Keşanlı:Allah korusun yaa, daha gencecik kız.
Yavuz:öyle, tabii. Hadi siz de minibüsle gelin, ben de Gül ile gideyim.
ÇayKeş:emredersiniz komutanım.
Yavuz:Biraz daha su içmek ister misin?
Gül:yok, sağ ol iyiyim. Sayenizde iyi ki varsınız. Allah, sizi başımızdan, eksik etmesin.
Yavuz:siz de iyi ki varsınız doktor hanım, Allah sizi de başımızdan eksik etmesin.
Gül:âmin, cümlemizi. bu arada, çok teşekkür ederim.
Yavuz:neden?
Gül:orada arkadaşınız dururken, beni de kurtardınız. Siz gerçekten de, bir kahramansınız.
Yavuz:bizim görevimiz bu. Zeynep'te bir vatan için can verirdi. Eğer, şehit olsaydı. -ki iyi ki de öyle bir şey yok. Yani, bizim görevimiz vatan için, canını feda etmektir. Bizim hayat felsefemiz; "vatana can feda" her zaman, her yerde.
Gül:güzel, anlattın.
Yavuz:sağ ol. Gidelim mi?
Gül:olur.






Bölüm sonu. Bakalım Zeynep iyileşecek mi, yoksa şehit mi olacak? Bakalım, yb de neler olacak. yorumlarınızı bekliyorum.. İyi geceler, iyi okumalar Can'lar🎈💙🌙👑 bu arada Gül abla'canım size oldukça sahne yazmaya çalıştım, umarım beğenirsin bu bölüm sana gelsinn 😘😘😘
kedi_miyy
busea555
aelifdeniz19
erenceydalovess
EySerci_Gamzee
ezdendevam13
aylinulusoya
BegmYldz7
yagmur_prensesi1
maythepowerbewithyou
quengirlbb


Söz Verdik Bir Kere Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin